Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu Biuletyn Informacji Publicznej

13.06.2018 - Postępowanie na wyłonienie Wykonawcy renowacji parkietów w wybranych pomieszczeniach budynku Akademii Muzycznej we Wrocławiu

PDF13.06.2018 - Postępowanie na wyłonienie Wykonawcy renowacji parkietów w wybranych pomieszczeniach budynku Akademii Muzycznej we Wrocławiu
PDFZałącznik nr 1 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
PDFZałącznik do opisu przedmiotu zamówienia.pdf
PDFZałącznik nr 2 - FORMULARZ OFERTY
PDFZałącznik nr 3 - WYKAZ WYKONANYCH USŁUG
 

IR210-06/18                                                                                                                                                                          Wrocław dn. 12.06.2018 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn: Renowacja parkietów w wybranych pomieszczeniach budynku Akademii Muzycznej we Wrocławiu

 

  1. Zamawiający

Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego

pl. Jana Pawła II nr 2

50-043 Wrocław

NIP: 8971546349

 

  1. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji parkietów w wybranych pomieszczeniach budynku Akademii Muzycznej we Wrocławiu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

 

  1. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i opis sposobu obliczania ceny

1) Wykonawca w formularzu oferty poda cenę netto za 1m2, cenę ryczałtową netto za cały przedmiot zamówienia, stawkę podatku VAT oraz łączną cenę oferty brutto. Cenę należy podać cyframi w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty musi obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki Wykonawcy niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia.

2) Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:

  1. zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych z niniejszego postępowania; 
  2. nie zostaną odrzucone.
  3. Kryteria i zasady oceny ofert

    Złożone oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:

    Cena                                                                              100%

     

    Cena:

    Oferty otrzymają ilość punktów obliczoną wg wzoru:

     

    wartość oferty o najniższej cenie

    C = ----------------------------------------------------------------   x 100 punktów

    wartość oferty badanej

     

    Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i uzyskała największą ilość punktów.

     

  1. Termin realizacji Zamówienia: do 16 lipca 2018 r.

 

  1. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:

1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zawarta umowa.
W przypadku odmowy zawarcia umowy przez wyłonionego Wykonawcę, dopuszcza się możliwość zawarcia przez Zamawiającego umowy z Wykonawcą, którego oferta została porównana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna.

2) W przypadku gdy Wykonawca nie złożył oświadczeń lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia oceny oferty lub gdy złożone oświadczenia i dokumenty są niekompletne, zawierają błędy Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia w terminie przez siebie wskazanym.

3) Zamawiający ma prawo do wezwań o wyjaśnienie zaoferowanej ceny.

4) Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez podawania przyczyny i wybrania którejkolwiek oferty.

 

  1. Miejsce, sposób i termin złożenia oferty oraz termin otwarcia ofert

    Oferty należy składać do dnia 20.06.2018r. do godz. 12.00

1) W zamkniętej kopercie oznaczonej - Renowacja parkietów w wybranych pomieszczeniach budynku Akademii Muzycznej we Wrocławiu na adres: 50-043 Wrocław, Pl. Jana Pawła II 2 pok. 22.

2) faksem na nr   71 355 28 49

3) mailem na adres magdalena.kowalczyk@amuz.wroc.pl

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty polegające na wykonaniu renowacji parkietów o powierzchni 150m2 każda.

     

  2. Zamawiający wymaga w stosunku do Wykonawców przedstawienia w ofercie:

1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,  

2) wypełnionego formularza ofertowego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,

3) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wielkości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,

Zamawiający może zażądać na etapie oceny ofert dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

 

  1. Oferta musi być podpisana przez uprawnionych do reprezentacji przedstawicieli Wykonawcy wymienionych w rejestrze firmy lub działających na podstawie pełnomocnictwa.

     

  2. Termin związania z ofertą : 30 dni od terminu składania ofert.

     

  3. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyników postępowania.

     

  4. Warunki płatności za przedmiot zamówienia

1) Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci Wykonawcy łączne wynagrodzenie ryczałtowe w kwocie wynikającej z formularza oferty.

2) Zapłata wynagrodzenia zamówienia dokonana będzie po podpisaniu protokołu odbioru  bez zastrzeżeń.

 

  1. Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy dokument lub dokumenty potwierdzające prawo osób składających podpis pod umową do występowania w imieniu Wykonawcy i dokonywania w jego imieniu składania oświadczenia woli (pełnomocnictwo, wypis z rejestru, zaświadczenie).

     

  2. Sposób prowadzenia korespondencji w sprawie niniejszego zamówienia:

1) pisemnie na adres : Akademia Muzyczna im. K. Lipińskiego pl. Jana Pawła II 50-043 Wrocław;

2) faksem 71 355 28 49

3) e- mailem: magdalena.kowalczyk@amuz.wroc.pl

4) osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:

mgr inż. Magdalena Kowalczyk tel. 71 310 05 51

 

 

 

Załączniki do zapytania ofertowego:

 

Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami

Załącznik nr 2 - formularz ofertowy

Załącznik nr 3 – Wykaz wykonanych usług

Metryczka
  • wytworzono:
    13-06-2018
    przez: Ewa Iwańczyk
  • opublikowano:
    13-06-2018 12:03
    przez: Ewa Iwańczyk
  • zmodyfikowano:
    13-06-2018 12:58
    przez: Ewa Iwańczyk
  • podmiot udostępniający:
    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
    odwiedzin: 314
Dane jednostki:

Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
50-043 Wrocław
pl. Jana Pawła II nr 2
NIP: 897 15 46 349
REGON: 000275748

Dane kontaktowe:

Centrala tel. 71 310 05 00, 71 355 55 43
Sekretariat Rektora tel. 71 310 05 01, fax: 71 355 91 05
Sekretariat Kanclerza tel. 71 310 05 05, fax: 71 355 28 49
e-mail: kancelaria.ogolna@amkl.edu.pl

Numer konta bankowego:

Santander Bank Polska S.A.
40 1090 2398 0000 0001 0205 0428

Logo
Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×