07.02.2022 - Postępowanie na wyłonienie Wykonawcy usługi druku materiałów informacyjnych i promocyjnych
07.02.2022 - Postępowanie na wyłonienie Wykonawcy usługi druku materiałów informacyjnych i promocyjnych (106,39KB)
Załącznik nr 1 do oferty (wydruki).docx (17,57KB)
Załącznik nr 2 do oferty (wydruki).jpeg (146,25KB)
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza postępowanie na wyłonienie Wykonawcy usługi druku materiałów informacyjnych i promocyjnych.
- Szczegóły dotyczące usługi:
- wydruki cyfrowe w kolorze przy nakładzie do 100 sztuk oraz offsetowe w kolorze przy nakładzie do 500 sztuk lub wyższym;
- terminy wykonywania usługi: usługa realizowana na następny dzień roboczy wraz
z dostawą do siedziby Zamawiającego w przypadku druku plakatów (do 20 szt.) oraz od 4 do 7 dni roboczych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego w przypadku realizacji większych zamówień.
- Złożenie oferty odbywa się poprzez:
- wypełnienie załączonego formularza (Załącznik nr 1) i przesłanie go drogą elektroniczną na adres: ,
- przekazanie próbek wydruku (wydrukowany Załącznik nr 2 – 1 egz. druku cyfrowego oraz 1 egz. druku offsetowego w formacie A3) na adres:
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Biuro Promocji i Organizacji Imprez
Pl. Jana Pawła II nr 2,
50-043 Wrocław,
z dopiskiem: Oferty – wydruki.
- Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia umowy o kolejne 12 miesięcy.
- Termin przesyłania ofert: do 17 lutego 2022 r. do godziny 12:00.
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp. | Kryterium | Znaczenie procentowe kryterium | Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. | Cena ( C ) | 60% | 60 punktów |
2. | Jakość (J) | 40% | 40 punktów |
- Sposób obliczenia punktacji w kryterium „Cena” (C):
Zamawiający w kryterium cena będzie porównywał łączną cenę brutto za realizację zamówienia wynikającą z wypełnionej tabeli stanowiącej Załącznik nr 1.
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta o najniższej cenie, pozostałe proporcjonalnie mniej, obliczone według wzoru:
Cmin
C = --------- x 100 x 60%
CB
C – wartość punktowa ceny,
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ofert,
CB – cena badanej oferty.
- Sposób obliczenia punktacji w kryterium „Jakość” (J):
Jbad
J = --------- x100 x 40%
Jmax
J – wartość punktowa kryterium „jakość”,
Jbad – ilość punktów po przeliczeniu w badanej ofercie,
Jmax – najwyższa ilość punktów spośród wszystkich złożonych ofert.
- W ramach kryterium „jakość” oceniane będą następujące elementy przekazanych próbek wydruku:
- intensywność/wyrazistość koloru,
- jednorodność koloru (brak widocznych prążków),
- jakość nadruku znaków na kolorowym tle,
- rozdzielczość wydruku,
- obecność zabrudzeń,
przy czym każde kryterium oceniane będzie w pełnych punktach w skali od 0 do 10 punktów, gdzie minimalna punktacja to 0 pkt., a maksymalna to 10 pkt.
- Członkowie komisji oceniającej przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w skali
od 0 do 50 punktów. Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie liczby punktów oferty badanej – będącej średnią arytmetyczną uzyskanych punktów – przez maksymalną liczbę punktów wynoszącą 50 punktów, pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 oraz przez wagę kryterium, którą ustalono na 40% . - Wynik oceny kryterium zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
- Ocena końcowa oferty: Ok = C + J.
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, przez
co należy rozumieć ofertę, która otrzyma łącznie największą ilość punktów w kryterium cena
i jakość. - Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania,
do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub w całości bez podania przyczyny.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł oraz zamówień, o których mowa w art. 11 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (dalej: Postępowanie) z dniem wysłania oferty na adres Zamawiającego wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1 z późn.zm.) i oświadczają, że zostali poinformowani, iż:
- administratorem danych osobowych zawartych w przesłanym zgłoszeniu jest Zamawiający tj. Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II nr 2, 50-043 Wrocław,
- dane osobowe przetwarzane będą do celów związanych z przeprowadzeniem niniejszego Postępowania i będą udostępniane na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów, w szczególności na podstawie art.2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2176),
- posiadają prawo dostępu do treści swoich danych, i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości ubiegania się o udział w Postępowaniu,
- podane dane będą przetwarzane m.in. na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i zgodnie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1 z późn.zm.),
- dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz.2019) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, zaś umowy zawarte w wyniku postępowania jeżeli czas ich trwania przekracza 4 lata Zamawiający przechowuje je przez cały czas trwania umowy, lub przez okres niezbędny do realizacji czynności związanych z jego rozliczeniem i archiwizacją zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami,
- dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Akademii: adres - Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu pl. Jana Pawła II nr 2 (pok. 022), 50-043 Wrocław, adres e-mail - iod@amkl.edu.pl,
- mają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
Ponadto informujemy, iż treść złożonej oferty podlega udostępnieniu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2176).