08.11.2017_ pracownik ds. organizacji imprez
08.11.2017_ pracownik ds. organizacji imprez.pdf (273,19KB)
DK-1100-35/17
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
zatrudni
pracownika ds. organizacji imprez
w pełnym wymiarze czasu pracy
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności:
- Obsługa administracyjno-organizacyjna przedsięwzięć organizowanych przez Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu:
- przygotowywanie dokumentów i ofert dot. rozeznania rynku,
- przygotowywanie umów cywilno-prawnych,
- przygotowywanie zleceń i zamówień,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podwykonawcami,
- współpraca z instytucjami kultury,
- współpraca z jednostkami merytorycznymi Uczelni,
- przekazywanie pozostałym jednostkom organizacyjnym Uczelni współdziałającym w realizacji imprezy niezbędnych informacji,
- koordynacja i obsługa imprez.
- Prace bieżące i czynności biurowe związane z organizacją imprez.
- Organizacja wolontariatu.
- Aktualizacja informacji zamieszczanych na tablicach informacyjnych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Mile widziane średnie wykształcenie muzyczne.
- Mile widzialne doświadczenie przy organizacji imprez.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (list motywacyjny, CV) na adres: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II nr 2, 50-043 Wrocław lub kadry@amuz.wroc.pl w terminie do 24 listopada 2017 r.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Wrocław, 8 listopada 2017 r.