Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

08.11.2017_ pracownik ds. organizacji imprez

PDF08.11.2017_ pracownik ds. organizacji imprez.pdf (273,19KB)

 

DK-1100-35/17

 

Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

zatrudni

pracownika ds. organizacji imprez

w pełnym wymiarze czasu pracy

 

Do podstawowych obowiązków  należy w szczególności:

  1. Obsługa administracyjno-organizacyjna przedsięwzięć organizowanych przez Akademię Muzyczną im.  Karola Lipińskiego we Wrocławiu:
    • przygotowywanie dokumentów i ofert dot. rozeznania rynku,
    • przygotowywanie umów cywilno-prawnych,
    • przygotowywanie zleceń i zamówień,
    • współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podwykonawcami,
    • współpraca z instytucjami kultury,
    • współpraca z jednostkami merytorycznymi Uczelni,
    • przekazywanie pozostałym jednostkom organizacyjnym Uczelni współdziałającym w realizacji imprezy niezbędnych informacji,
    • koordynacja i obsługa imprez.
  2. Prace bieżące i czynności biurowe związane z organizacją imprez.
  3. Organizacja wolontariatu.
  4. Aktualizacja informacji zamieszczanych na tablicach informacyjnych.

Wymagania:

  1. Wykształcenie wyższe.
  2. Mile widziane średnie wykształcenie muzyczne.
  3. Mile widzialne doświadczenie przy organizacji imprez.
  4. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  5. Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
  6. Umiejętność pracy w zespole.
  7. Umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (list motywacyjny, CV) na adres: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II nr 2, 50-043 Wrocław lub kadry@amuz.wroc.pl w terminie do 24 listopada 2017  r.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

 

 

Wrocław, 8 listopada 2017 r.