02.02.2018 - Postępowanie na wyłonienie Wykonawcy druku publikacji "Ćwiczenia dla organistów"
Wrocław, 1 lutego 2018 r.
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza postępowanie na przygotowanie do druku publikacji Ćwiczenia dla organistów.
- Parametry techniczne planowanej publikacji są następujące:
- format A4, poziomy,
- druk w skali szarości,
- objętość około 50 – 60 stron,
- zawartość publikacji: około 6 – 8 stron z tekstem (ok. 0,6 arkusza wydawniczego), pozostałe strony będą zawierać 48 ćwiczeń (każde odrębnie zatytułowane) o objętości dwóch lub trzech systemów nutowych, rozłożonych po dwa lub trzy systemy na stronie;
przykładowe ćwiczenie o dwóch systemach:
- Zamawiający dostarczy Wykonawcy tekst słowny publikacji w pliku docx, a przykłady nutowe w plikach JPG.
- Zamówienie będzie obejmować:
- zaprojektowanie layoutu środka publikacji,
- skład komputerowy całej publikacji i wprowadzenie dwóch korekt,
- zaprojektowanie okładki (dwie propozycje koncepcyjne).
- Termin przekazania plików przez Zamawiającego: do dnia 20.02.2018.
- Termin realizacji projektu przez Wykonawcę: 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego kompletnych materiałów.
- Oferta powinna zawierać cenę brutto wykonania całego zamówienia oraz dwa przykładowe projekty wydanych publikacji zaprojektowanych przez Wykonawcę (w wersji materialnej w postaci dostarczonych publikacji lub w wersji elektronicznej), zawierające: 1) projekt okładki oraz 2) całość lub część środka publikacji umożliwiającą ocenę projektu layoutu obejmującego połączenie tekstu z elementami graficznymi (najlepiej materiałem nutowym, ewentualnie innym).
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie następujących kryteriów i ich znaczenia:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. |
Cena ( C ) |
40% |
40 punktów |
2. |
Jakość projektów (J) |
60% |
60 punktów |
1) Sposób obliczenia punktacji w kryterium „Cena” (C):
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta o najniższej cenie; punktacja pozostałych ofert będzie proporcjonalnie mniejsza i zostanie obliczona według wzoru:
Cmin
C = --------- x 100 x 40%
CB
C – wartość punktowa ceny
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ofert
CB – cena badanej oferty
2) Sposób obliczenia punktacji w kryterium „Jakość” (J):
W ramach kryterium „jakość” oceniane będą następujące trzy elementy:
- poprawność wykonania składu komputerowego (0 – 5 punktów),
- estetyka projektu layoutu i zgodność z charakterem publikacji (0 – 5 punktów),
- estetyka projektu okładki i zgodność z charakterem publikacji (0 – 5 punktów),
Osoby dokonujące oceny przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w skali od 0 do 15 punktów. Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium, obliczona zostanie przez podzielenie liczby punktów oferty badanej przez maksymalną liczbę punktów przyznaną w ramach niniejszej procedury ofertowej w ramach kryterium „jakość”, pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 oraz przez wagę kryterium, którą ustalono na 60% :
Jbad
J = --------- x 100 x 60%
Jmax
J – wartość punktowa kryterium „jakość”
Jbad – liczba punktów przyznana badanej ofercie za jakość
Jmax – największa liczba punktów spośród wszystkich punktacji, jakie przyznano za jakość zgłoszonym ofertom
3) Wynik oceny obydwu wyżej wymienionych kryteriów zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
4) Ocena końcowa oferty: Ok = C + J
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, przez co należy rozumieć ofertę, która otrzyma łącznie największą ocenę końcową.
- Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą ocenę końcową, to zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z wyższą punktacją w ramach kryterium „jakość”.
- Ofertę należy przesłać drogą mailową w terminie do 10 lutego 2018 r. do godz. 12.00 na adres: wydawnictwo@amuz.wroc.pl
- Płatności z tytułu wykonania umów wymienionych w punkcie 3 dokonane zostaną przelewem bankowym na konto wskazane na fakturze/rachunku w terminie do 14 dni od daty złożenia w siedzibie Akademii prawidłowo wystawionej faktury/rachunku za zrealizowanie zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub w całości bez podania przyczyny.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 ust. 8 oraz art. 4d ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579).