13.02.2018 - Postępowanie na wyłonienie Wykonawcy usługi fotograficznej.
13.02.2018 - Postępowanie na wyłonienie Wykonawcy usługi fotograficznej..pdf (657,18KB)
13.02.2018 - Załącznik Nr 1.doc (34,00KB)
13.02.2018 - Załącznik Nr 2.doc (34,50KB)
Wrocław, 12 lutego 2018 r.
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza postępowanie na wyłonienie Wykonawcy usługi fotograficznej.
- Szczegóły dotyczące usługi:
a) wykonanie fotografii podczas realizacji imprez artystycznych i naukowych organizowanych przez Akademię muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.
b) wykonanie sesji zdjęciowych na potrzeby wydawnictw książkowych i płytowych oraz publikacji w Internecie.
- Wykonawcy zdjęć przysługują wszelkie majątkowe prawa autorskie do zdjęć, będących przedmiotem poszczególnych zleceń, w zakresie niezbędnym do ich wykonania.
- W ramach podanych przez Oferenta wycen Wykonawca z dniem przyjęcia zdjęć przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do zdjęć, co upoważnia Zamawiającego również do korzystania ze zdjęć do celów promocyjnych uczelni na następujących polach eksploatacji:
a) przygotowania zdjęć na swoje potrzeby, w szczególności do obróbki redakcyjnej i komputerowej;
b) wprowadzenia zdjęć do pamięci komputera;
c) włączenia zdjęć lub ich fragmentu do publikacji zbiorowej lub wydania jako samodzielnego zdjęcia,
d) zwielokrotniania zdjęć dowolną techniką, w tym techniką drukarską, cyfrową, reprograficzną oraz na nośnikach magnetycznych, optycznych i elektronicznych,
e) publicznego prezentowania zdjęć za pośrednictwem sieci informatycznych oraz w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym;
f) wykorzystania zdjęć dla celów promocyjnych i reklamowych, w szczególności w prasie, radiu, telewizji, Internecie oraz wszelkich formach i działaniach reklamowych,
g) wprowadzenia zdjęć do obrotu i rozpowszechniania bez ograniczeń ilościowych, przedmiotowych i terytorialnych, ani ze względu na krąg odbiorców,
h) rozpowszechniania zdjęć, w dowolnej formie, w tym w nieograniczonej liczbie egzemplarzy, wydań i dodruków;
- Zamawiający ma prawo ponadto wykorzystywać zdjęcia poprzez tworzenie galerii zdjęć, wykorzystania zdjęć w kolażach, wystawach itp. Zamawiający może również dokonywać zmian w zakresie rozmiaru zdjęć.
- W przypadku realizacji zdjęć w siedzibie Zamawiającego koszty transportu na miejsce sesji, noclegu, wyżywienia oraz inne koszty związane z wykonaniem umowy pokrywa Wykonawca we własnym zakresie.
- Zdjęcia, w ilości określonej w zamówieniu, Wykonawca przekazuje po obróbce graficznej w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia ostatniej sesji zdjęciowej za pomocą platformy WeTransfer, w plikach JPEG w wersji 1000 px oraz HD. W terminie 1 dnia roboczego Wykonawca przekazuje 3 zdjęcia do wykorzystania na profilu Zamawiającego na portalach Facebook i Twitter.
- Złożenie oferty odbywa się poprzez:
wypełnienie załączonego formularza (załącznik nr 1) oraz udostępnienie portfolio w postaci 20 zdjęć w plikach JPEG w wersji HD wykonanych przez Oferenta, dokumentujących doświadczenie podczas realizacji zdjęć z wydarzeń artystycznych i przesłanie powyższych materiałów drogą elektroniczną na adres: justyna.milosz-konopacka@amuz.wroc.pl
- Termin przesyłania ofert upływa 20 lutego 2018 r. o godz. 15.00.
- Kryteria oceny i punktacja:
a) Cena wg kalkulacji: Suma cen brutto z wszystkich pozycji (wg wypełnionego załącznika nr1) x mnożniki (wg załącznika nr 2, punktacja 0-10 pkt.) waga kryterium = 5
b) Ocena portfolio (punktacja od 0 do 10 pkt.), waga kryterium = 5
c) Punktacja obliczona wg wzoru:
500000 |
X 5(waga kryterium) |
+ |
Liczba punktów za portfolio |
X 5(waga kryterium) |
= |
Suma cen x mnożnik |
- Rozpatrywane będą tylko oferty zawierające wypełnione wszystkie pozycje z Załącznika nr 1.
- Z wybranym Oferentem zostanie podpisana umowa na okres 1 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub w całości bez podania przyczyny.
Załącznik nr 1 do Ogłoszenia – Tabela dla Oferenta
Rodzaj zlecenia |
Kwota brutto |
|
Zdjęcia z eventu 1-dniowego |
|
|
Zdjęcia z eventu 1-dniowego |
|
|
Zdjęcia z eventu 1-dniowego |
|
|
Zdjęcia z eventu 2-dniowego |
|
|
Zdjęcia z eventu 3-dniowego (do 15 godzin) |
|
|
Zdjęcia z projektu wyjazdowego 2-dniowego (typu trasa koncertowa) |
|
|
Zdjęcia z projektu wyjazdowego 3-dniowego (typu trasa koncertowa) |
|
|
Sesja zdjęciowa w siedzibie Zamawiającego (do 3 godzin) |
|
|
Sesja zdjęciowa w siedzibie Zamawiającego (od 4 do 6 godzin) |
|
|
Sesja zdjęciowa w siedzibie Zamawiającego (od 7 do 10 godzin) |
|
|
Załącznik nr 2 do Ogłoszenia – Tabela mnożników
Rodzaj zlecenia |
Kwota brutto |
|
Zdjęcia z eventu 1-dniowego |
10 |
|
Zdjęcia z eventu 1-dniowego |
8 |
|
Zdjęcia z eventu 1-dniowego |
7 |
|
Zdjęcia z eventu 2-dniowego |
8 |
|
Zdjęcia z eventu 3-dniowego (do 15 godzin) |
2 |
|
Zdjęcia z projektu wyjazdowego 2-dniowego (typu trasa koncertowa) |
5 |
|
Zdjęcia z projektu wyjazdowego 3-dniowego (typu trasa koncertowa) |
2 |
|
Sesja zdjęciowa w siedzibie Zamawiającego (do 3 godzin) |
6 |
|
Sesja zdjęciowa w siedzibie Zamawiającego (od 4 do 6 godzin) |
5 |
|
Sesja zdjęciowa w siedzibie Zamawiającego (od 7 do 10 godzin) |
1 |
|