28.02.2018 - Postępowanie na wyłonienie Dostawcy artykułów biurowych na lata 2018 – 2019.
28.02.2018 - Postępowanie na wyłonienie Dostawcy artykułów biurowych na lata 2018 – 2019. (1,52MB)
Wrocław, 27.02.2018 r.
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza postępowanie na wyłonienie Dostawcy artykułów biurowych na lata 2018 – 2019.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa artykułów biurowych wg poniższej specyfikacji:
nazwa |
szczegóły |
jednostka |
Orientacyjna ilość roczna |
Długopis Pentel BK77 |
czarny |
szt |
50 |
Długopis Pentel BK77 |
niebieski |
szt |
50 |
Długopis żelowy Pentel Oh Gel K497 |
czarny |
szt |
40 |
Długopis żelowy Pentel Oh Gel K497 |
niebieski |
szt. |
40 |
Długopis żelowy Pentel EnerGel BL417 |
nieb |
szt |
50 |
Długopis Toma Superfine o 69 |
czarny |
szt |
50 |
Długopis Toma Superfine o 69 |
niebieski |
szt. |
50 |
Identyfikator z klipem na taśmie |
|
szt |
400 |
Karteczki samoprzylepne żółte |
76x76 |
szt |
40 |
Koperty bąbelkowe |
16D |
szt |
100 |
Koperty bąbelkowe |
17G |
szt |
100 |
Koperty bąbelkowe |
18H |
szt |
100 |
Koperty białe samoprzylepne - z odklejanym paskiem |
C4 |
szt |
1000 |
Koperty białe samoprzylepne - z odklejanym paskiem |
B5 |
szt |
500 |
Koperty białe samoprzylepne - z odklejanym paskiem |
C5 |
szt |
500 |
Koperty białe samoprzylepne - z odklejanym paskiem |
C6 |
szt |
1000 |
Koperty DL białe samoprzylepne |
bez okna |
szt |
200 |
Korektor w taśmie |
|
szt |
20 |
Koszulki A4 |
Groszkowe - 50mic |
op 100 |
25 |
Koszulki A4 |
Krystaliczne - 50mic |
op 100 |
25 |
Linijka |
30 cm |
szt |
5 |
Marker do tablic suchościeralnych Pilot V Board Master |
czarny |
szt. |
50 |
Marker Stabilo F |
czarny |
szt. |
15 |
Marker Stabilo M |
czarny |
szt. |
15 |
Marker Stabilo S |
czarny |
szt. |
15 |
Ofertówki sztywne przeźroczyste |
A4 - 150mic |
szt |
300 |
Okładki kartonowe do bindowania skóropodobne - A4 |
czarne |
szt |
300 |
Okładki kartonowe do bindowania skóropodobne - A4 |
niebieskie |
szt |
300 |
Okładki plastikowe przeźroczyste do bindowania - 150 mic |
A4 |
szt |
600 |
Ołówek automatyczny HB |
0,5mm |
szt |
20 |
Ołówki 2B |
|
szt |
30 |
Ołówki HB |
|
szt |
30 |
Papier A4 jasny kremowy |
80 g |
ryza |
5 |
Papier A4 jasny kremowy |
120 g |
ryza |
5 |
Papier ksero A3 |
80 g |
ryza |
10 |
Papier ksero A4 |
80 g |
ryza |
500 |
Pióro kulkowe UB 205 |
czarne |
szt |
5 |
Pióro kulkowe UB 205 |
niebieskie |
szt |
5 |
Półka na dokumenty |
dymna |
szt |
10 |
Segregator A4 różne kolory |
75 mm |
szt |
20 |
Segregator A4 różne kolory |
50 mm |
szt |
20 |
Spinacze |
33 mm |
opak |
30 |
Spinacze |
70 mm |
opak |
20 |
Taśma klejąca 12mm |
|
szt |
20 |
Taśma klejąca 18mm |
|
szt |
20 |
Taśma klejąca 24mm |
|
szt |
10 |
Taśma pakowa |
brązowa |
szt |
5 |
Teczki A3 białe wiązane |
bez napisów |
szt. |
60 |
Teczki papierowe białe wiązane A4 |
dobrej jakości |
szt. |
300 |
Teczki papierowe białe na gumkę A4 |
dobrej jakości |
szt |
400 |
Teczki papierowe białe wiązane A4 |
czyste bez nadruków, linijek, |
szt |
500 |
Teczki z gumką lakierowane |
granat |
szt |
100 |
Temperówka metalowa |
szt |
10 |
|
Zakreślacze w pisaku (dobrej jakości) |
kpl. 4 kol |
kpl |
10 |
- Jeżeli jest podany produkt konkretnej firmy Dostawca jest zobowiązany podać wycenę konkretnie takiego produktu.
- Ilości produktów są wyłącznie ilościami orientacyjnymi i służą do celów wyceny. Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu środków w tych ilościach.
W ofercie powinien być zawarty upust na pozostałe produkty znajdujące się w ofercie Dostawcy nie ujęte w powyższym wykazie.
2. Założenia do umowy:
- Termin realizacji: Od 10.03.2018 r. – 29.02.2020 r.
- Płatność:
- Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności za dostarczenie produktów, w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury Vat.
- Płatność zostanie dokonana przelewem bankowym na konto Wykonawcy podane na fakturze.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
- Realizacja dostaw odbywać się będzie cyklicznie na podstawie zamówień, transportem Dostawcy, na jego koszt według potrzeb Zamawiającego do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego asortymentu i dostosowanie realizacji przedmiotu umowy do swoich rzeczywistych potrzeb oraz niewykorzystania całej kwoty umownej. Dostawca zrzeka się dochodzenia od Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.
- W przypadku stwierdzenia wad ilościowych lub jakościowych dostarczonych towarów Zamawiający złoży Dostawcy reklamację. Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru brakującego lub wolnego od wad niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia reklamacji.
4. Inne
- W przypadku zwłoki w wykonaniu zamówienia w uzgodnionym terminie Zleceniodawca będzie miał prawo naliczyć kary umowne w wysokości 0,5% wartości zamówienia za każdy roboczy dzień zwłoki.
- Zamawiający składać będzie zamówienia telefonicznie, za pomocą sklepu online, e-mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika.
- Zmiana warunków umowy będzie wymagała formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową, strony będą obowiązywały przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wykonawca pełni nadzór nad sposobem wykonywania przedmiotu umowy przez swoich pracowników.
- Przedstawicielem Zleceniodawcy w trakcie realizacji zlecenia będzie pracownik działu Administracyjno-Gospodarczego Alicja Pigas a przedstawiciela Dostawcy do realizacji zlecenia będzie określała zawarta umowa.
- Oferta
- Opis sposobu przygotowania oferty
a) oferta powinna zawierać:
- cenę poszczególnych produktów
- wielkość stałego rabatu na pozostałe produkty znajdujące się w ofercie Dostawcy
b) oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, nr NIP,
- być podpisana czytelnie przez przedstawiciela oferenta,
- Kryteria oceny ofert
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. |
Cena ( C ) |
80% |
80 punktów |
2. |
Rabat (R) |
20% |
20 punktów |
Sposób obliczenia kryterium ceny „C”;
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta o najniższej cenie, pozostałe proporcjonalnie mniej, obliczone według wzoru:
C min
C = --------- x 100 x 80%
CB
C – wartość punktowa ceny
C min – cena najniższa spośród wszystkich ofert
CB – cena badanej oferty
W przypadku kryterium Rabat „R” punkty będą przyznawane następująco:
- 0-9% rabatu – 0 pkt.
- 10-19% rabatu – 4 pkt.
- 20-24% rabatu – 8 pkt.
- 25-30% rabatu – 12 pkt.
- 30-34% rabatu – 16 pkt.
- pow. 35% rabatu – 20 pkt.
Wykonawca w ramach kryterium Rabat może maksymalnie uzyskać 20 pkt.
Ocena końcowa oferty: Ok = C+ R
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i rabatu, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
- Termin i miejsce składania ofert:
-
oferty można składać do dnia 06 marca 2018 r. do godz. 12:00
-
oferty w formie elektronicznej należy przesłać na adres: alicja.pigas@amuz.wroc.pl
-
oferty w formie papierowej należy dostarczyć do Kancelarii Kanclerza
-
Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu,
pl. Jana Pawła II nr 2 , 50-043 Wrocław, pokój nr 022 A.
Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub w całości bez podania przyczyny.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest zgodnie z obowiązującym w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 ust. 8 oraz art. 4d ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579).