08.03.2018 - Postępowanie w sprawie wyboru Wykonawców okresowej kontroli przewodów kominowych - grawitacyjnych, przewodów spalinowych i wentylacyjnych.
IR210 - 03/18 Wrocław, dn. 07.03.2018 r.
Akademia Muzyczna im. K. Lipińskiego we Wrocławiu zaprasza do złożenia oferty na wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych - grawitacyjnych, przewodów spalinowych i wentylacyjnych, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt.1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U 2017 poz.1332), na obiektach :
- Budynek główny A wraz z oficynami B i c przy pl. Jana Pawła II nr 2, w tym:
- budynek A – 102 przewody
- budynek B – 37 przewodów
- budynek C – 14 przewodów
- Budynek przy ul. Biegasa 2 we Wrocławiu – 17 przewodów
- Budynek przy ul. Podwale 13 we Wrocławiu - 93 przewody
Przed złożeniem oferty wskazane jest dokonanie wizji lokalnej na obiekcie w celu zapoznania się ze specyfiką zamówienia.
Opis sposobu przygotowania oferty i warunków realizacji zamówienia:
1) Realizację zamówienia należy przeprowadzić przy pomocy osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia zgodnie z Art. 62 ust. 6 pkt. 1); Składając ofertę należy dołączyć potwierdzenie posiadania uprawnień,
2) Po przeprowadzonej kontroli należy wykonać odpowiednie protokoły osobne dla każdego budynku i opatrzone podpisem oraz pieczątką osoby przeprowadzającej kontrolę przekazać Zamawiającemu;
3) Kryterium oceny ofert: 100 % cena
4) Oferent może złożyć tylko jedną ofertę;
5) Za cenę oferty będzie się uważać cenę brutto;
6) Cena powinna wynikać z przeprowadzonej kalkulacji prac koniecznych do wykonania zadania i obejmować wszystkie składniki niezbędne do prawidłowego realizowania przedmiotu zamówienia;
7) Podana cena brutto uwzględniająca podatek VAT jest obowiązująca w całym okresie ważności oferty, pozostaje stała przez cały okres realizacji zamówienia i nie będzie podlegać waloryzacji;
8) Ofertę należy przesłać drogą mailową na podany adres lub złożyć w siedzibie Zamawiającego przy pl. Jana Pawła II 2 pok.19 do dnia 16.03.2018 r. do godz. 12.00
9) Zamówienie zostanie udzielone niezwłocznie po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru najkorzystniejszej oferty;
10) Forma udzielenia – zlecenie;
11) Termin wykonania do 30.04.2018 r.
12) Płatności dokonane zostaną przelewem bankowym w ciągu 14 dni od daty złożenia w siedzibie Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT na konto podane na fakturze;
13) Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany protokół zdawczo - odbiorczy przyjęcia protokołów pokontrolnych.
14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami.
Do kontaktu z oferentami upoważniona jest mgr inż. Magdalena Kowalczyk
Tel. 071 310 05 51 kom. 501 610 862
Adres mailowy: magdalena.kowalczyk @amuz.wroc.pl