08.03.2018 - Postępowanie w sprawie wyboru Wykonawców co pięcioletniej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych.
IR210 - 3/18 Wrocław, dn. 07.03.2018 r.
Akademia Muzyczna im. K. Lipińskiego we Wrocławiu zaprasza do złożenia oferty na wykonanie co pięcioletniej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z Art. 62 ust.2 ustawy Prawo Budowlane (Dz. U 2017 poz.1332) obejmujących badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej, w zakresie sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów w budynkach A, B, C i E oraz w budynku przy ul. Biegasa 2.
- Budynek główny A wraz z oficynami B i C
1) Lokalizacja: pl. Jana Pawła II nr 2 Wrocław
2) Przeznaczenie: budynek użyteczności publicznej
3) powierzchnia zabudowy oraz ilość kondygnacji:
- budynek A - 1142,09 m2 IV + piwnica
- budynek B - 210,45 m2 V + piwnica
- budynek C - 138,50 m2 II + częściowe podpiwniczenie
4) Zakres kontroli:
- Badanie rezystancji uziemienia instalacji piorunochronnej - 13 punktów
- oględziny połączeń złączy kontrolnych i innych, ciągłości przewodów doprowadzających, zewnętrznego stanu instalacji piorunochronnej, stopnia skorodowania itp.
a) Budynek A
- badanie rezystancji izolacji obwodów - około 125 obwodów
- badanie wyłącznika różnicowoprądowego - około 50 punktów
- badanie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - około 460 punktów
b) Budynek B
- badanie rezystancji izolacji obwodów - około 56 obwodów
- badanie wyłącznika różnicowoprądowego - około 10 punktów
- badanie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - około 52 punkty
c) Budynek C
- badanie rezystancji izolacji obwodów Tablica TP-7 - 24 obwody
- badanie wyłącznika róznicowoprądowego - 5 punktów
- badanie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - 51 punktów
- Budynek E
1) Lokalizacja: ul. Zelwerowicza 7-11 Wrocław
2) Przeznaczenie: budynek użyteczności publicznej
3) powierzchnia zabudowy oraz ilość kondygnacji: 1572,61 m2 III + podpiwniczenie (garaż)
4) Zakres kontroli:
- Badanie ciągłości połączeń wyrównawczych - 11 punktów
- Badanie rezystancji uziemienia instalacji piorunochronnej - 4 punkty
- oględziny połączeń złączy kontrolnych i innych, ciągłości przewodów doprowadzających, zewnętrznego stanu instalacji piorunochronnej, stopnia skorodowania itp.
- Badanie wyłącznika różnicowoprądowego 168 punktów
- Badanie rezystancji izolacji obwodów:
- rozdzielnia główna - 64 obwody
- rozdzielnia TP G - 21 obwodów
- rozdzielnia TP 0 - 35 obwodów
- rozdzielnia TPI-1 - 16 obwodów
- rozdzielnia TPI-2 - 9 obwodów
- rozdzielnia TPI-3 - 8 obwodów
- rozdzielnia TPII-1 - 11 obwodów
- rozdzielnia TPII-2 - 15 obwodów
- rozdzielnia TPII-3 - 8 obwodów
- rozdzielnia REA 0-1 - 6 obwodów
- rozdzielnia REA 1-1 - 22 obwody
- rozdzielnia REA 1-2 - 26 obwodów
- rozdzielnia REA 1-3 - 6 obwodów
- rozdzielnia REA 1-4 - 8 obwodów
- rozdzielnia REI 1-1 - 16 obwodów
- rozdzielnia REV 1-1 - 40 obwodów
- rozdzielnia ROS - 8 obwodów
- rozdzielnia Rwc - 2 obwody
- rozdzielnia ROT 1 - 13 obwodów
- rozdzielnia ROT 2 - 12 obwodów
- rozdzielnia ROT 3 - 11 obwodów
- rozdzielnia ROT 4 - 12 obwodów
- rozdzielnia ROT 5 - 12 obwodów
- rozdzielnia ROT 6 - 12 obwodów
- rozdzielnia ROT 7 - 12 obwodów
- badanie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej
- strefa ORGANY - 2 punkty
- garaż - 17 punktów
- parter - 82 punkty
- I piętro - 152 punkty
- II piętro - 208 punktów
- sala koncertowa - 29 punktów
- Budynek przy ul. Biegasa 2
1) Lokalizacja: ul. Biegasa 2 Wrocław
2) Przeznaczenie: mieszkalny
3) powierzchnia zabudowy oraz ilość kondygnacji:
- 445,00 m2 II + piwnica oraz garaż wolnostojący
4) Zakres kontroli:
- Badanie rezystancji uziemienia instalacji piorunochronnej - 4 punkty
- oględziny połączeń złączy kontrolnych i innych, ciągłości przewodów doprowadzających, zewnętrznego stanu instalacji piorunochronnej, stopnia skorodowania itp.
- badanie rezystancji izolacji obwodów - 21 obwodów
- badanie wyłącznika różnicowoprądowego - 4 punkty
- badanie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej - około 48 punktów
Opis sposobu przygotowania oferty i warunków realizacji zamówienia:
- Realizację zamówienia należy wykonać przy pomocy osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia zgodnie z Art. 62 ust. 5. Składając ofertę należy dołączyć potwierdzenie posiadania odpowiednich uprawnień przez osobę wykonującą kontrolę i podpisującą protokół pokontrolny;
- Po przeprowadzonej kontroli należy wykonać odpowiednie, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, protokoły i opatrzone podpisem i pieczątką osoby przeprowadzającej kontrolę przekazać Zamawiającemu;
- Kryterium oceny ofert: 100 % cena
- Cena powinna wynikać z przeprowadzonej kalkulacji prac koniecznych do wykonania zadania i obejmować wszystkie składniki niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia;
- Przed złożeniem oferty wskazane jest dokonanie wizji lokalnej na obiektach objętych zamówieniem;
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę;
- Cenę przedstawioną w ofercie będzie się uważać za cenę brutto;
- Podana cena brutto uwzględniająca podatek VAT będzie obowiązująca w całym okresie ważności oferty, pozostanie stała przez cały okres realizacji zamówienia i nie będzie podlegać waloryzacji;
- Wykonawca w ofercie przedstawi cenę oddzielnie dla każdego budynku oraz łączna cenę za realizację całego zamówienia.
- Zamawiający będzie dokonywał porównania ofert na podstawie łącznej ceny za realizację całego zamówienia.
- Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia na części.
- Ofertę należy przesłać drogą mailową na adres magdalena.kowalczyk @amuz.wroc.pl, lub złożyć w siedzibie Zamawiającego przy pl. Jana Pawła II nr 2 pok. 19 do dnia 16.03.2018 do godziny 12.00.
- Zamówienie zostanie udzielone niezwłocznie po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru najkorzystniejszej oferty;
- Forma udzielenia - zlecenie
- Termin wykonania 30.04.2018 r.
- Czas wykonywania kontroli należy ściśle ustalać z Zamawiającym. należy wziąć pod uwagę, że dostęp do niektórych pomieszczeń będzie możliwy tylko we wczesnych godzinach porannych.
- Płatność zostanie dokonana przelewem bankowym w ciągu 14 dni do daty złożenia
w siedzibie Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT, na konto podane na fakturze; - Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany protokół zdawczo - odbiorczy przyjęcia protokołów pokontrolnych.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji z wybranymi oferentami.
Do kontaktu z oferentami upoważniona jest mgr inż. Magdalena Kowalczyk
tel. 71 310 05 51 kom. 501 610 862
magdalena.kowalczyk@amuz.wroc.pl