09.03.2018 - Dostawa licencji oraz wdrożenie Systemu Elektronicznej Rezerwacji Sal.
09.03.2018 - Dostawa licencji oraz wdrożenie Systemu Elektronicznej Rezerwacji Sal. (1,05MB)
Zapytanie ofertowe nr DI-262-1/18
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu zwraca się z uprzejmą prośbą o złożenie oferty cenowej na
System Elektronicznej Rezerwacji Sal
- Zamawiający:
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
pl. Jana Pawła II nr 2
50-043 Wrocław
tel. 71 310 05 05, fax: 71 355 28 49
e-mail : kancelaria.ogolna@amuz.wroc.pl
NIP 897-15-46-349, REGON 000275748
- Rodzaj zamówienia: usługi.
- Nazwa zamówienia:
Dostawa licencji oraz wdrożenie Systemu Elektronicznej Rezerwacji Sal.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie licencji oraz wdrożenie Systemu Elektronicznej Rezerwacji. System powinien posiadać następującą funkcjonalność:
- System musi pozwolić na pełną obsługę oraz archiwizację danych dot. utworzonych rezerwacji pomieszczeń przez użytkowników Systemu.
- System powinien umożliwić zaczytanie planu zajęć z pliku Excel o stałej i ustalonej strukturze danych.
- System powinien umożliwić pobranie struktury pomieszczeń z systemu ‘Portiernia’ AMuz.
- Plan zajęć dydaktycznych AMuz powinien być prezentowany na kalendarzu pomieszczenia w Systemie.
- Kalendarz pomieszczenia powinien prezentować dane dot. nazwy zaplanowanych zajęć dydaktycznych oraz Imię i Nazwisko prowadzącego zajęcia (w przypadku zajęć dydaktycznych) bądź Imię i Nazwisko osoby tworzącej rezerwację w Systemie.
- System powinien umożliwiać zarządzanie listą pomieszczeń, co oznacza dodawanie/edycję/usuwanie pomieszczeń do listy niezależnie od zaimportowanej listy pomieszczeń z systemu ‘Portiernia’ AMuz.
- System musi umożliwiać określenie opiekuna każdego z pomieszczeń w Systemie.
- System musi umożliwiać akceptację bądź odrzucenie rezerwacji przez opiekuna pomieszczenia.
- System musi umożliwiać tworzenie rezerwacji przez każdego aktywnego użytkownika Systemu.
- System musi umożliwiać utworzenie rezerwacji dla aktywnych użytkowników Systemu przez użytkowników z odpowiednimi uprawnieniami.
- System musi umożliwiać: anulowanie, akceptację i odrzucenie rezerwacji dla użytkowników z odpowiednimi uprawnieniami.
- System musi umożliwiać edycję i anulowanie własnych rezerwacji przed okresem jej realizacji przez użytkownika systemu.
- System musi umożliwiać edycję i anulowanie rezerwacji przez operatora i opiekuna pomieszczenia przed okresem jej realizacji.
- System musi posiadać narzędzia umożliwiające pobranie danych użytkowników z systemu ‘Portiernia’ AMuz.
- Utworzenie rezerwacji powinno być możliwe dla użytkowników zarejestrowanych w systemie ‘Portiernia’ AMuz.
- System musi posiadać funkcjonalność wyszukiwania wolnych pomieszczeń zgodnie z podanym terminem przez użytkownika.
- System musi umożliwiać podgląd kalendarza pomieszczenia dla każdego użytkownika Systemu.
- System musi prezentować dane w postaci ograniczonej, to znaczy że dostęp do tych danych musi być ograniczony, np. poprzez logowanie.
- System musi umożliwiać zdefiniowanie ról użytkowników wraz z przypisaniem uprawnień uniemożliwiając określonym rolom (np. studentom) edycję danych dot. Pomieszczeń.
- System powinien umożliwić konfigurację dot. ilości możliwych godzin rezerwacji w tygodniu
(np. 10h) dla poszczególnych ról w systemie. - System powinien umożliwić konfigurację dot. ilości dni ‘do przodu’ (np. 14 dni) dla których możliwe będzie stworzenie rezerwacji dla poszczególnych ról w systemie.
- System powinien umożliwić konfigurację maksymalnego czasu pojedynczej rezerwacji (np. 3 h).
- System musi umożliwiać podgląd wszystkich historycznych rezerwacji w zależności od poziomu nadanych uprawnień:
- operator - lista wszystkich rezerwacji
- opiekun pomieszczenia – lista wszystkich rezerwacji dot. pomieszczenia
- portier – lista rezerwacji pomieszczeń w budynku
- użytkownik – lista utworzonych rezerwacji
- System musi umożliwiać zdefiniowanie dostępności, w których godzinach możliwa jest rezerwacja dla każdego pomieszczenia niezależnie.
- System musi umożliwiać zarządzanie listą wyposażenia dostępnego w pomieszczeniach.
- System musi umożliwiać przypisywanie wyposażenia (wiele pozycji) do pomieszczeń.
aa. System rezerwacji pomieszczeń musi być zintegrowany z systemem ‘Portiernia’ AMuz. Użytkownik po dokonaniu rezerwacji powinien mieć możliwość pobrania klucza do pomieszczenia w systemie ‘Portiernia’ AMuz.
dd. System powinien być dostępny w języku polskim. Komunikaty prezentowane użytkownikom powinne być zrozumiałe I jednoznaczne.
cc. System musi być dostępny poprzez przeglądarkę internetową.
dd. System musi być w pełni responsywny.
- Termin realizacji zamówienia.
System powinien zostać zainstalowany przez Wykonawcę na serwerze Zamawiającego i udostępniony Zamawiającemu do 30.06.2018r. Start produkcyjny powinien nastąpić 1.09.2018r.
- Zawartość oferty.
Wykonawca w ofercie przedstawi oddzielnie cenę licencji, koszt wdrożenia i koszt wsparcia serwisowego przez 1 rok oraz łączną cenę za realizację całego zamówienia stanowiącą sumę tych trzech pozycji. Zamawiający będzie dokonywał porównania ofert na podstawie łącznej ceny za realizację całego zamówienia w wybranej przez siebie wersji.
Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia na części.
Dodatkowo należy przedstawić koszt rozbudowy o wersję anglojęzyczną, na którą Zamawiający może ale nie musi udzielić zamówienia w przedmiotowym postępowaniu.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań punktu 4. niniejszego zapytania.
- Kryteria wyboru oferty:
Kryterium waga kryterium
Cena: 100 %
UWAGA - Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty i podpisania umowy.
Informacja na temat ewentualnych zamówień uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.,
- Sposób złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu w Kancelarii Ogólnej pok. 022 Bud. A (parter budynku) lub drogą elektroniczną na adres email: krzysztof.kosmider@amuz.wroc.pl w terminie do dnia 16.03.2018r., do godz. 15:00. Decyduje data i godzina wpływu oferty do adresata.
- Oferty złożone po tym terminie zostaną niezwłocznie zwrócone bez otwierania.
- Wymaga się, by oferta była dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia opakowania, opatrzonym informacją o adresacie oferty, o nazwie zadania i numerem sprawy – DI-262-1/18, firmie (nazwie) lub imieniu i nazwisku Wykonawcy oraz Jego adresie z dopiskiem:
O F E R T A – System Elektronicznej Rezerwacji Sal Akademii Muzycznej
im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - nie otwierać przed 19.03.2018r., godz. 08:00
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.03.2018r. o godz. 08:00 w siedzibie Zamawiającego (parter, pok. Nr 022). W otwarciu ofert mogą brać udział przedstawiciele Wykonawców.
- Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faxem lub e-mailem.
Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
- Osoba do kontaktu w sprawach merytorycznych: Krzysztof Kośmider – tel. 713100575, email: krzysztof.kosmider@amuz.wroc.pl
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 ust. 8 oraz art. 4d ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579).