Zarządzenie Nr 15/2018 z dnia 24 kwietnia 2018 r. w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Zarządzenie Nr 15/2018
Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
z dnia 24 kwietnia 2017 r.
w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego
Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.
Na podstawie art. 66 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183) oraz § 31 ust. 3 pkt. 8 Statutu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu zarządzam, co następuje:
§ 1
Zmienia się Regulamin organizacyjny Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu stanowiący załącznik do Zarządzenia Nr 55/2013 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 31 października 2013r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu w brzmieniu określonym Zarządzeniem Nr 10/2017 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 6 marca 2017 r. w sprawie zmiany Regulaminu organizacyjnego Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu w ten sposób, iż:
1) w § 7 ust.3 Regulaminu punkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) Biuro Promocji i Organizacji Imprez - w zakresie merytorycznym,”,
2) w § 12 Regulaminu ust. 4 otrzymuje brzmienie:
„4. Nadzór na działalnością jednostek ogólnouczelnianych, o których mowa w ust. 1 pkt.1, 2 i 4 sprawuje Prorektor właściwy ds. naukowych.”,
3) w § 12 Regulaminu po ustępie 4 dodaje się ustęp 5 w brzmieniu:
„5. Nadzór na działalnością Biura Promocji i Organizacji Imprez w zakresie merytorycznym sprawuje Prorektor właściwy ds. naukowych, a w zakresie organizacyjnym - Kanclerz.”,
4) w § 14 Regulaminu ustęp 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Do zadań Biura Promocji i Organizacji Imprez należy w szczególności:
1) organizacja imprez artystycznych, naukowych i naukowo-dydaktycznych (recitali, koncertów, festiwali, konkursów, kursów, konferencji, sesji i sympozjów naukowych) w porozumieniu z innymi jednostkami organizacyjnymi uczelni,
2) prowadzenie sekretariatów imprez organizowanych przez Akademię,
3) opracowanie i realizacja tzw. małej poligrafii związanej z działalnością artystyczną, naukową i naukowo-dydaktyczną (afisze, programy koncertów i konferencji, dyplomy, zaproszenia itp.),
4) współpraca z uczelniami wyższymi, szkołami muzycznymi, instytucjami i ośrodkami kultury przy realizacji wspólnych przedsięwzięć artystycznych, naukowych i naukowo-dydaktycznych,
5) promocja uczelni poprzez działania w zakresie Public Relations, współpracę z mediami, redagowanie strony internetowej uczelni, przygotowywanie wydawnictw promocyjnych oraz poprzez portale społecznościowe,
6) pozyskiwanie sponsorów oraz współpraca z nimi,
7) prowadzenie ewidencji oraz archiwum imprez Akademii,
8) pomoc studentom i absolwentom w poszukiwaniu źródeł dofinansowania ich działalności artystycznej (programy stypendialne, fundusze twórcze),
9) stały monitoring mediów drukowanych i elektronicznych oraz archiwizacja materiałów publikowanych o Akademii.
Biuro Promocji i Organizacji Imprez posiada symbol BP.”,
5) w § 16 ust. 1 pkt. 11 Regulaminu po literze i) dodaje się literę j) w brzmieniu:
„j) stanowisko do spraw pozyskiwania funduszy ze środków zewnętrznych.”,
6) w § 16 ust. 5 pkt. 7 Regulaminu po literze e) dodaje się literę f) w brzmieniu:
„f) stanowisko do spraw pozyskiwania funduszy ze środków zewnętrznych.”,
7) po § 28 Regulaminu dodaje się § 28a w brzmieniu:
„§ 28a
Do zadań stanowiska do spraw pozyskiwania funduszy ze środków zewnętrznych należy w szczególności:
1) monitoring źródeł finansowania dla projektów zewnętrznych,
2) opracowywanie dokumentacji aplikacyjnej dla projektów inwestycyjnych i projektów artystycznych, naukowych i naukowo-dydaktycznych i wydawniczych, w szczególności z funduszy Gminy Wrocław, Województwa Dolnośląskiego, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, środków unijnych,
3) rozliczanie i opracowywanie sprawozdań z wydatkowania przyznanych środków,
4) współpraca z jednostkami Akademii i podmiotami zewnętrznymi w zakresie sporządzania dokumentacji aplikacyjnej.
Stanowisko posiada symbol SZ.”,
8) załącznik do Regulaminu organizacyjnego otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.