Zarządzenie Nr 16/2018 z dnia 24 kwietnia 2018 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 11/2017 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 6 marca 2017 r. w sprawie określenia szczegółowego zakresu obowiązków i odpowiedzialności ...
Zarządzenie Nr 16/2018
Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
z dnia 24 kwietnia 2018 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 11/2017 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 6 marca 2017 r. w sprawie określenia szczegółowego zakresu obowiązków i odpowiedzialności Rektora, Prorektorów oraz Kanclerza Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.
Na podstawie art. 66 ust. 1 i 2 pkt 6, oraz art. 81 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183) oraz § 30 ust. 1-3, § 31 ust. 1 oraz §36 ust.2 i 4 Statutu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, zarządzam, co następuje:
§ 1
Zmienia się Zarządzenie Nr 11/2017 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 6 marca 2017 r. w sprawie określenia szczegółowego zakresu obowiązków i odpowiedzialności Rektora, Prorektorów oraz Kanclerza Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu w ten sposób, iż:
- w §2 ust. 9 otrzymuje następujące brzmienie:
„9. Prorektor ds. Artystycznych i Naukowych czuwa nad opieką i wspomaganiem rozwoju młodych pracowników naukowo-dydaktycznych przez kadrę o wyższych kwalifikacjach (pracownicy samodzielni).”,
- w §2 ust. 10 pkt. 4 otrzymuje następujące brzmienie:
„4) działalnością Biura Promocji i Organizacji Imprez – w zakresie merytorycznym.”,
- w §2 ust. 14 otrzymuje następujące brzmienie:
„14. Prorektorowi ds. Artystycznych i Naukowych podlegają bezpośrednio:
- Biblioteka Główna,
- Wydawnictwo
- Studio Technik Multimedialnych ze Studiem Nagrań,
- Biuro Promocji i Organizacji Imprez – w zakresie merytorycznym,
- Dział Nauki,
- Uczelniany Koordynator Dolnośląskiego Festiwalu Nauki.”,
- w §3 ust. 10 otrzymuje następujące brzmienie:
„10. Prorektor ds. Studenckich i Dydaktyki sprawuje nadzór nad pracą Działu Nauczania i Spraw Studenckich.”,
- w §5 ust.29 otrzymuje następujące brzmienie:
„29. Kanclerzowi podlegają bezpośrednio:
- Kwestor jako zastępca Kanclerza,
- Kwestura – Dział Finansowo-Księgowy,
- Dział Kadr,
- Dział Administracyjno-Gospodarczy,
- Dział Informatyczny,
- Dział Inwestycji i Remontów,
- Stanowisko ds. zamówień publicznych,
- Specjalista ds. Obronnych, Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej,
- Inspektor ds. BHP,
- Stanowisko ds. organizacyjno-prawnych,
- Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy ze środków zewnętrznych,
- Biuro Promocji i Organizacji Imprez – w zakresie organizacyjnym,
- Kancelaria Ogólna – Sekretariat Kanclerza.".
§ 2
Zarządzenie niniejsze wchodzi w życie z dniem wydania.
Wrocław, 24 kwietnia 2018 r.