13.06.2018 - Postępowanie na wyłonienie Wykonawcy renowacji parkietów w wybranych pomieszczeniach budynku Akademii Muzycznej we Wrocławiu
13.06.2018 - Postępowanie na wyłonienie Wykonawcy renowacji parkietów w wybranych pomieszczeniach budynku Akademii Muzycznej we Wrocławiu (272,12KB)
Załącznik nr 1 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (93,36KB)
Załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.pdf (642,01KB)
Załącznik nr 2 - FORMULARZ OFERTY (31,43KB)
Załącznik nr 3 - WYKAZ WYKONANYCH USŁUG (23,26KB)
IR210-06/18 Wrocław dn. 12.06.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn: Renowacja parkietów w wybranych pomieszczeniach budynku Akademii Muzycznej we Wrocławiu
- Zamawiający
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego
pl. Jana Pawła II nr 2
50-043 Wrocław
NIP: 8971546349
- Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji parkietów w wybranych pomieszczeniach budynku Akademii Muzycznej we Wrocławiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
- Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i opis sposobu obliczania ceny
1) Wykonawca w formularzu oferty poda cenę netto za 1m2, cenę ryczałtową netto za cały przedmiot zamówienia, stawkę podatku VAT oraz łączną cenę oferty brutto. Cenę należy podać cyframi w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty musi obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki Wykonawcy niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
2) Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
- zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych z niniejszego postępowania;
- nie zostaną odrzucone.
- Kryteria i zasady oceny ofert
Złożone oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
Cena 100%
Cena:
Oferty otrzymają ilość punktów obliczoną wg wzoru:
wartość oferty o najniższej cenie
C = ---------------------------------------------------------------- x 100 punktów
wartość oferty badanej
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i uzyskała największą ilość punktów.
- Termin realizacji Zamówienia: do 16 lipca 2018 r.
- Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zawarta umowa.
W przypadku odmowy zawarcia umowy przez wyłonionego Wykonawcę, dopuszcza się możliwość zawarcia przez Zamawiającego umowy z Wykonawcą, którego oferta została porównana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna.
2) W przypadku gdy Wykonawca nie złożył oświadczeń lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia oceny oferty lub gdy złożone oświadczenia i dokumenty są niekompletne, zawierają błędy Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia w terminie przez siebie wskazanym.
3) Zamawiający ma prawo do wezwań o wyjaśnienie zaoferowanej ceny.
4) Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez podawania przyczyny i wybrania którejkolwiek oferty.
- Miejsce, sposób i termin złożenia oferty oraz termin otwarcia ofert
Oferty należy składać do dnia 20.06.2018r. do godz. 12.00
1) W zamkniętej kopercie oznaczonej - Renowacja parkietów w wybranych pomieszczeniach budynku Akademii Muzycznej we Wrocławiu na adres: 50-043 Wrocław, Pl. Jana Pawła II 2 pok. 22.
2) faksem na nr 71 355 28 49
3) mailem na adres magdalena.kowalczyk@amuz.wroc.pl
- Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty polegające na wykonaniu renowacji parkietów o powierzchni 150m2 każda.
- Zamawiający wymaga w stosunku do Wykonawców przedstawienia w ofercie:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) wypełnionego formularza ofertowego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
3) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wielkości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,
Zamawiający może zażądać na etapie oceny ofert dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- Oferta musi być podpisana przez uprawnionych do reprezentacji przedstawicieli Wykonawcy wymienionych w rejestrze firmy lub działających na podstawie pełnomocnictwa.
- Termin związania z ofertą : 30 dni od terminu składania ofert.
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyników postępowania.
- Warunki płatności za przedmiot zamówienia
1) Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci Wykonawcy łączne wynagrodzenie ryczałtowe w kwocie wynikającej z formularza oferty.
2) Zapłata wynagrodzenia zamówienia dokonana będzie po podpisaniu protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
- Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy dokument lub dokumenty potwierdzające prawo osób składających podpis pod umową do występowania w imieniu Wykonawcy i dokonywania w jego imieniu składania oświadczenia woli (pełnomocnictwo, wypis z rejestru, zaświadczenie).
- Sposób prowadzenia korespondencji w sprawie niniejszego zamówienia:
1) pisemnie na adres : Akademia Muzyczna im. K. Lipińskiego pl. Jana Pawła II 50-043 Wrocław;
2) faksem 71 355 28 49
3) e- mailem: magdalena.kowalczyk@amuz.wroc.pl
4) osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
mgr inż. Magdalena Kowalczyk tel. 71 310 05 51
Załączniki do zapytania ofertowego:
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami
Załącznik nr 2 - formularz ofertowy
Załącznik nr 3 – Wykaz wykonanych usług