- Menu przedmiotowe
- Ogłoszenia
- Sprzedaż środków trwałych i wyposażenia
06.07.2018 - Ogłoszenie o przetargu na zbycie przedmiotów trwałych i nietrwałych_DI 2018
06.07.2018 - Ogłoszenie o przetargu na zbycie przedmiotów trwałych i nietrwałych_DI 2018 (1,16MB)
na zbycie przedmiotów trwałych i nietrwałych
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza przetarg ofertowy na sprzedaż nw. przedmiotów:
- Zasilacz POE-1200G Planet
- uszkodzony,
Cena wywoławcza: 5 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 002F
2. Monitor LCD 17’
- uszkodzony,
Cena wywoławcza: 5 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 002F
3. Monitor LCD 17’
- uszkodzony.
Cena wywoławcza: 5 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 002F
4. Monitor LCD 17’
- uszkodzony
Cena wywoławcza: 5 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 002F
5. Monitor LCD 17’
- uszkodzony,
Cena wywoławcza: 5 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 002F
- Komputer Optimus, Dual Core E-2180 2GHz
- uszkodzona płyta główna,
- brak zasilacza i dysku twardego
Cena wywoławcza: 10 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 002F
- Komputer Optimus, Dual Core E-2180 2GHz, 8600GT
- uszkodzona płyta główna,
- brak dysku twardego,
Cena wywoławcza: 40 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 002F
- Drukarka HP 1018
- uszkodzona.
Cena wywoławcza: 5 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 002F
- Drukarka HP C4780
- uszkodzona
Cena wywoławcza: 5 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 002F
- Drukarka HP 1522NF
- uszkodzona
Cena wywoławcza: 10 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 002F
- Drukarka HP 1522NF
- uszkodzona
Cena wywoławcza: 10 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 002F
- Drukarka HP DJ 5940
- zużycie wynikające z z długiego użytkowania,
- przestarzała konstrukcja
Cena wywoławcza: 20 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 002F
- Drukarka HP DJ 9300
- przestarzała konstrukcja
- zużycie wynikające z z długiego użytkowania,
Cena wywoławcza: 80 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 002F
Oferty należy składać w formie pisemnej w sekretariacie uczelni (Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, 50-043 Wrocław, pl. Jana Pawła II nr 2, pok. nr 22), za pośrednictwem faxu - 71 355 28 49 lub pocztą elektroniczną – krzysztof.kosmider@amuz.wroc.pl w terminie do dnia 12 lipca 2018 r. do godz. 1000
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu w dniu 12 lipca 2018 r. o godz. 1100 .
Przedmioty wystawione do sprzedaży można obejrzeć w dniach od 5 lipca do 11 lipca 2018 r. w godzinach od 900 do 1200 na terenie uczelni. Osoba do kontaktu: Krzysztof Kośmider tel. 71 310 05 75.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przysłanych drogą pocztową liczy się data wpływu ofert do Akademii Muzycznej.
Koperta zawierająca ofertę przetargową powinna być: zamknięta, nieuszkodzona, oraz posiadać następujące oznakowania:
- adres organizatora przetargu,
- nazwę i numer przedmiotu przetargu,
- nazwę, adres, nr telefonu lub faksu oferenta umożliwiający dalszą korespondencję lub zwrot nieotwartej koperty.
Oferta winna spełniać następujące wymogi formalne:
- datę sporządzenia oferty,
- dokładne oznaczenia nazwy, siedziby oraz statusu prawnego podmiotu składającego ofertę, a w przypadku osób fizycznych imię, nazwisko i adres,
- nr telefonu kontaktowego oferenta,
- w ofercie powinna być jednoznacznie określona cena zakupu,
- dokument wskazujący, że osoba która podpisała ofertę w imieniu oferenta jest upoważniona do jego reprezentacji,
- oświadczenie oferenta, że stan faktyczny i prawny przedmiotu sprzedaży jest mu znany i nie wnosi w tym zakresie zastrzeżeń,
Jeżeli po otwarciu kopert okaże się, że więcej niż jedna oferta zawiera tą samą cenę, przetarg będzie kontynuowany w tym samym dniu w formie licytacji o czym organizator niezwłocznie poinformuje zainteresowanych. Uczestnicy przetargu zostaną powiadomieni pisemnie o jego wyniku po zamknięciu przetargu w terminie wyznaczonym przez prowadzącego przetarg nie dłuższym niż 14 dni.
W przypadku niezapłacenia ceny nabycia w ustalonym terminie lub zapłacenia kwoty niższej niż osiągnięta w przetargu cena nabycia, nabywca traci prawa wynikające z wyboru jego oferty.
Zawarcie umowy kupna - sprzedaży nastąpi z chwilą otrzymania przez oferenta zawiadomienia o przyjęciu jego oferty i po zapłaceniu ceny nabycia w terminie 14 dni.
Organizator zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia przetargu, do zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia przetargu w części lub całości bez podania przyczyny.
Koszty związane ze sprzedażą ponosi nabywca.
Wydanie nabywcy przedmiotu sprzedaży nastąpi, niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia. Wydanie nastąpi w miejscu położenia przedmiotu sprzedaży.
Wszelkie informacje na temat sprzętu i przetargu można uzyskać u p. Krzysztofa Kośmidera -
nr tel. 71 3100575, e-mail: – krzysztof.kosmider@amuz.wroc.pl