Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

06.07.2018 - Ogłoszenie o przetargu na zbycie przedmiotów trwałych i nietrwałych_DI 2018

PDF06.07.2018 - Ogłoszenie o przetargu na zbycie przedmiotów trwałych i nietrwałych_DI 2018 (1,16MB)
 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

na zbycie przedmiotów trwałych i nietrwałych

Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza przetarg ofertowy na sprzedaż nw. przedmiotów:

 

  1.  Zasilacz POE-1200G Planet                                                     
  • uszkodzony,       

     

    Cena wywoławcza: 5 zł

     

Przedmiot znajduje się w Sali 002F

 

 

 

2.    Monitor LCD 17’                                                                

  • uszkodzony,                                                                 

                                                            

     Cena wywoławcza: 5 zł

Przedmiot znajduje się w  Sali 002F

 

3.  Monitor LCD 17’                                                                                                                                                          

  • uszkodzony.

     Cena wywoławcza: 5 zł

Przedmiot znajduje się w Sali 002F

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

4.  Monitor LCD 17’                                                                                                                

 

  • uszkodzony

     Cena wywoławcza: 5 zł

Przedmiot znajduje się w Sali 002F

 

5. Monitor LCD 17’                                                       

                                        

  • uszkodzony,

     

    Cena wywoławcza: 5 zł

     

 

Przedmiot znajduje się w Sali 002F

 

  1. Komputer Optimus, Dual Core E-2180 2GHz                                                                      
  • uszkodzona płyta główna,
  • brak zasilacza i dysku twardego

     

    Cena wywoławcza: 10 zł

     

Przedmiot znajduje się w Sali 002F

 

  1. Komputer Optimus, Dual Core E-2180 2GHz, 8600GT                                                                                
  • uszkodzona płyta główna,
  • brak dysku twardego,

     

     

    Cena wywoławcza: 40 zł

     

Przedmiot znajduje się w Sali 002F

 

 

 
   

 

 

 

  1. Drukarka HP 1018                                                                                                                                                                                                                                                                     
  • uszkodzona.

     Cena wywoławcza: 5 zł

Przedmiot znajduje się w Sali 002F

 

  1.  Drukarka HP C4780                                                                                                                           

     

  • uszkodzona

    Cena wywoławcza: 5 zł

     

     

Przedmiot znajduje się w Sali 002F

 

  1. Drukarka HP 1522NF                                                                                                                                                                                                      
  • uszkodzona

     

    Cena wywoławcza: 10 zł

     

     

Przedmiot znajduje się w Sali 002F

 

 

 

 

 

  1. Drukarka HP 1522NF                                                                                      

 

  • uszkodzona

    Cena wywoławcza: 10 zł

     

     

Przedmiot znajduje się w Sali 002F

 

 

 

 
   

 

 

 

  1. Drukarka HP DJ 5940                                                                                 
  • zużycie wynikające z  z długiego użytkowania,
  • przestarzała konstrukcja

     

    Cena wywoławcza: 20 zł

     

 

 

     

 

Przedmiot znajduje się w Sali 002F

 

  1. Drukarka HP DJ 9300                                                                                                                                                                                          
  • przestarzała konstrukcja
  • zużycie wynikające z  z długiego użytkowania,

 

 

Cena wywoławcza: 80 zł

 

 

Przedmiot znajduje się w Sali 002F

 

 

 

Oferty należy składać w formie pisemnej w sekretariacie uczelni (Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, 50-043 Wrocław, pl. Jana Pawła II nr 2, pok. nr 22), za pośrednictwem faxu - 71 355 28 49 lub pocztą elektroniczną – krzysztof.kosmider@amuz.wroc.pl   w terminie do dnia 12 lipca 2018 r. do godz. 1000

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu w dniu 12 lipca  2018 r. o godz. 1100 .

Przedmioty wystawione do sprzedaży można obejrzeć w dniach od 5 lipca do 11 lipca 2018 r. w godzinach od 900 do 1200 na terenie uczelni. Osoba do kontaktu: Krzysztof Kośmider tel. 71 310 05 75.

 

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przysłanych drogą pocztową liczy się data wpływu ofert do Akademii Muzycznej.

 

Koperta zawierająca ofertę przetargową powinna być: zamknięta, nieuszkodzona, oraz posiadać następujące oznakowania:

  • adres organizatora przetargu,
  • nazwę i numer przedmiotu przetargu,
  • nazwę, adres, nr telefonu lub faksu oferenta umożliwiający dalszą korespondencję lub zwrot nieotwartej koperty.

    Oferta winna spełniać następujące wymogi formalne:

  • datę sporządzenia oferty,
  • dokładne oznaczenia nazwy, siedziby oraz statusu prawnego podmiotu składającego ofertę, a w przypadku osób fizycznych imię, nazwisko i adres,
  • nr telefonu kontaktowego oferenta,
  • w ofercie powinna być jednoznacznie określona cena zakupu,
  • dokument wskazujący, że osoba która podpisała ofertę w imieniu oferenta jest upoważniona do jego reprezentacji,
  • oświadczenie oferenta, że stan faktyczny i prawny przedmiotu sprzedaży jest mu znany i nie wnosi w tym zakresie zastrzeżeń,

    Jeżeli po otwarciu kopert okaże się, że więcej niż jedna oferta zawiera tą samą cenę, przetarg będzie kontynuowany w tym samym dniu w formie licytacji o czym organizator niezwłocznie poinformuje zainteresowanych. Uczestnicy przetargu zostaną powiadomieni pisemnie o jego wyniku po zamknięciu przetargu w terminie wyznaczonym przez prowadzącego przetarg nie dłuższym niż 14 dni.

    W przypadku niezapłacenia ceny nabycia w ustalonym terminie lub zapłacenia kwoty niższej niż osiągnięta w przetargu cena nabycia, nabywca traci prawa wynikające z wyboru jego oferty.

    Zawarcie umowy kupna - sprzedaży nastąpi z chwilą otrzymania przez oferenta zawiadomienia o przyjęciu jego oferty i po zapłaceniu ceny nabycia w terminie 14 dni.

    Organizator zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia przetargu, do zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia przetargu w części lub całości bez podania przyczyny.

    Koszty związane ze sprzedażą ponosi nabywca.

    Wydanie nabywcy przedmiotu sprzedaży nastąpi, niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia. Wydanie nastąpi w miejscu położenia przedmiotu sprzedaży.

    Wszelkie informacje na temat sprzętu i przetargu można uzyskać u p. Krzysztofa Kośmidera  -

    nr tel. 71 3100575, e-mail: –  krzysztof.kosmider@amuz.wroc.pl