06.07.2018 - Postępowanie na wyłonienie Wykonawcy Systemu monitoringu wizyjnego Akademii Muzycznej we Wrocławiu we wskazanych punktach w budynkach A, B i F.
Wrocław, 05.07.2018 r.
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza postępowanie na wyłonienie Wykonawcy Systemu monitoringu wizyjnego Akademii Muzycznej we Wrocławiu we wskazanych punktach w budynkach A, B i F.
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego CCTV we wskazanych punktach w budynkach A, B, F i na dachu bud. B. Rozmieszczenie kamer, rejestratora i usytuowanie monitorów dla pracowników ochrony uzgodnione będzie z Zamawiającym.
Szczegóły:
- Rejestrator 32 kanałowy, wyjście HDMI, VGA, pasmo min. 160 Mb/s
- Dysk HDD min 4 TB
- monitor LCD o przekątnej 22’’, format ekranu 16:9 – szt. 2
- monitory o kącie widzenia do 60 stopni, uniemożliwiające podgląd z boku osobom nieuprawnionym lub wyposażone w filtr prywatyzujący spełniający następujące wymagania:
- Brak jakiekolwiek widoczności z boku (w zakresie 60°),
- Łatwy montaż i demontaż,
- Antyrefleksyjność redukująca odbicia światła na ekranie,
- Wysoka wyrazistość i czystość obrazu
- Ochrona przed kurzem i zarysowaniami
- Okres gwarancji: minimum 24 miesiące
- monitory o kącie widzenia do 60 stopni, uniemożliwiające podgląd z boku osobom nieuprawnionym lub wyposażone w filtr prywatyzujący spełniający następujące wymagania:
- kamery IP wewnętrzne, wandaloodporne, min. 2 Mpix, IR do 20 m,
obiektyw min. 2,8 mm, zasilanie PoE, – sztuk 20
- kamera IP zewnętrzna, wandaloodporna, min. 2 Mpix, IR do 30 m,
obiektyw min. 2,8 mm, zasilanie PoE, – sztuk 1
- instalacja w listwach instalacyjnych i pod sufitem podwieszanym,
- Gwarancja na sprzęt min. 24 miesiące, na prace instalacyjne min. 36 m-cy.
2.Założenia do umowy
Termin realizacji:
- Prace należy zrealizować w terminie od dnia 01.08.2018 do dnia 07.09.2018 r.
- W przypadku zwłoki w wykonaniu zamówienia w uzgodnionym terminie Zleceniodawca będzie miał prawo naliczyć kary umowne w wysokości 0,5% wartości zamówienia za każdy roboczy dzień zwłoki.
Płatność:
- Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności za wykonanie usługi, w terminie do 14 dni od daty złożenia przez Wykonawcę, następujących dokumentów:
- Protokołu odbioru przedmiotu umowy, podpisanego przez obie strony umowy w tym upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
- Prawidłowo wystawionej faktury VAT (podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez obie strony protokół odbioru).
- Płatność zostanie dokonana przelewem bankowym na konto Wykonawcy podane na fakturze.
Inne:
- Zmiana warunków umowy będzie wymagała formy pisemnej pod rygorem nieważności,
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową, strony będą obowiązywały przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Przedstawicielem Zleceniodawcy w trakcie realizacji zlecenia będzie kierownik działu Administracyjno-Gospodarczego – Marek Gumienny a przedstawiciela Wykonawcy do realizacji zlecenia będzie określała zawarta umowa.
- Wykonawca pełni nadzór nad sposobem wykonywania przedmiotu umowy przez swoich pracowników oraz ponosi odpowiedzialność i koszty za wszelkie szkody powstałe przy montażu.
Oferta:
Opis sposobu przygotowania oferty:
- oferta powinna zawierać całkowitą cenę realizacji zamówienia (wraz z montażem)
- oferta powinna zawierać ceny jednostkowe poszczególnych urządzeń
- oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową;
- oferta powinna posiadać datę sporządzenia;
- oferta powinna zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, nr NIP;
- oferta powinna być podpisana czytelnie przez przedstawiciela oferenta.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca dokona wszelkich pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania. Podane parametry służą jedynie do zapoznania się z wymaganiami Zamawiającego i nie powinny być podstawą do ostatecznego wykonania zadania.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego
– tel. kontaktowy: 501-610-863.
Wykonawca, który nie dokona wizji nie może się powoływać na jakiekolwiek uchybienia w niniejszym zapytaniu, opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji, które mogłyby mieć wpływ na wycenę zadania oraz jego realizację.
Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych.
- Kryterium wyboru oferty jest cena.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzy usługi montażu systemu monitorowania wizyjnego obejmującego montaż minimum 16 kamer w jednym zadaniu wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zadania zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do zapytania.
Termin i miejsce składania ofert:
·oferty można składać do dnia 16.07.2018 r. do godz. 10:00
- oferty w formie elektronicznej należy przesłać na adres: marek.gumienny@amuz.wroc.pl
- oferty w formie papierowej należy dostarczyć do Kancelarii Kanclerza:
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu,
pl. Jana Pawła II nr 2 , 50-043 Wrocław, pokój nr 022 A.
Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub w całości bez podania przyczyny.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest zgodnie z obowiązującym w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 ust. 8 oraz art. 4d ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579).
Załącznik nr 2 do zapytania - Wzór wykazu wykonanych usług
WYKAZ WYKONANYCH USŁUG
ZAMAWIAJĄCY:
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
pl. Jana Pawła II 2
50-043 Wrocław
WYKONAWCA:
Niniejsza oferta zostaje złożona przez:
Lp. |
Nazwa Wykonawcy(ów) |
Adres(y) Wykonawcy(ów) |
|
|
|
wykonałem (wykonaliśmy) następujące usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert / jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
Lp |
Przedmiot zamówienia Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego CCTV |
Ilość kamer |
Data wykonania (zakończenia) |
Odbiorca (nazwa, adres, nr telefonu do kontaktu) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Osoba składająca oświadczenie świadoma jest odpowiedzialności karnej, wynikającej z art. 297 Kodeksu Karnego.
…………….……. (miejscowość), dnia …..…. r. ……………………………
(podpis)