19.07.2018 - Postępowanie na wyłonienie Dostawcy mebli dla Akademii Muzycznej we Wrocławiu.
19.07.2018 - Postępowanie na wyłonienie Dostawcy mebli dla Akademii Muzycznej we Wrocławiu. (1,16MB)
Wrocław, 18.07.2018
OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU NA WYŁONIENIE DOSTAWCY
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, ogłasza postępowanie na wyłonienie Dostawcy mebli dla Akademii Muzycznej we Wrocławiu.
Specyfikacja
Sofa, kanapa tapicerowana – 2 szt.
- sofa nierozkładana
- lekka kompaktowa bryła
- nowoczesny design
- chromowane nóżki
- drewniana konstrukcja szkieletu obita płytą pilśniową
- elementy konstrukcyjne klejone, zszywane i skręcane wkrętami.
- szkielet siedziska wykonany z płyty wiórowej o grubości 18 mm.
- gąbka siedziska i oparcia o grubości min 50 mm.
- obicie z trwałego, odpornego na zabrudzenia materiału
Meble muszą spełniać normę: PN-EN 12520:2016
Materiały użyte do produkcji mebli muszą posiadać atesty higieniczne, atesty niepalności lub trudno zapalności.
Przybliżone wymiary:
Szerokość 270 - 300 cm
Wysokość 80 - 90 cm
Głębokość 110 – 130 cm
Kolorystyka: grafit, popiel
- Meble dostarczone w ramach realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe.
- Wykonawca udzieli minimum 48 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru końcowego.
- Zamówienie zostanie udzielone niezwłocznie po wyborze przez Zamawiającego najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie za wykonaną dostawę nastąpi po przekazaniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia..
- Oferta musi zawierać cenę jednostkową oraz łączną ceną brutto za realizację całości zamówienia. Cena musi zawierać również koszty dostawy, wniesienia i montażu.
- Płatności dokonane zostaną przelewem bankowym w terminie do 14 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w siedzibie Zamawiającego, na konto wskazane na fakturze.
- Protokół odbioru podpisany przez obie strony, stanowi podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury.
- Termin realizacji zamówienia: 10 dni od daty podpisania Umowy – max. do 10 sierpnia 2018 r.
- Termin przesłania oferty upływa w dniu 24 lipca 2018 r. o godz. 12ºº.
- Oferty należy składać w formie pisemnej w sekretariacie uczelni pok. 022A lub pocztą elektroniczną: alicja.pigas@amuz.wroc.pl
- Osoba do kontaktu: Alicja Pigas, Tel 713100569
- Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub całości bez podania przyczyny.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 ust. 8 oraz art. 4d ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579.).