27.07.2018 - Postępowania na wyłonienie Dostawcy instrumentów i akcesoriów muzycznych wg specyfikacji.
Wrocław, 27.07.2018 r.
OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU NA WYŁONIENIE DOSTAWCY
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, ogłasza postępowanie na dostawę instrumentów i akcesoriów muzycznych wg poniższej specyfikacji:
- Ksylofon alt SXCA16 Suzuki – 1 szt.
- Ksylofon sopran SXCS16 Suzuki – 1 szt.
- Zestaw Klasowy - Bum Bum Rurki® - 1 szt.
- Zestaw instrumentów perkusyjnych ZP-17W (z walizką) Felton – 2 szt.
- Rohema Percussion Orff Set 3 - zestaw instrumentów perkusyjnych – 1 szt.
- Bębenek S-771 25cm skóra, Samba – 2 szt.
- Dzwonki naciskane diatoniczne w kolorach Bum Bum Rurek® ze śpiewnikiem "Znane piosenki” –1 szt.
- Bęben djembe 9” – 1 szt.
- Meinl PL-SET Plenera set 8″ 10″ 12″ zestaw bębenków ramowych – 1 szt.
- Ksylofon diatoniczny XYLO-1,5 Hora – 1 szt.
- Bongosy B-2 natura Velton – 1 szt.
- KOKIRIKO dębowe płytki dźwiękowe CLUB SALSA – 1 szt.
- Rattlesnake CR 600261 – Marakasy – 2 szt.
- METALOFON 7 płytkowy – 1 szt.
- Marakasy drewniane M-1 para 25 cm Velton – 2 pary
- Tamburyno PT-81 BL niebieskie dwurzędowe C Velton – 2 szt.
- Janczary SH-12 12-to dzwonkowe Velton – 1 szt.
- Agogo – 1 szt.
- Meinl RS1BK-S kij deszczowy – 1 szt.
- Guiro G2 Velton – 1 szt
- Klawesy T-22 buk Velton – 2 szt.
- Kastaniet drewniany G-8 Velton – 2 szt.
- Trójkąt TR-08 20cm Velton – 2 szt.
- Multiton MT-10 – 1 szt.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – każda pozycja jest samodzielną /oddzielną częścią.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, kilka lub na wszystkie części zamówienia.
- Instrumenty i akcesoria dostarczone w ramach realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe.
- Wykonawca udzieli minimum 24 miesiące gwarancji licząc od daty odbioru końcowego.
- Zamówienie zostanie udzielone niezwłocznie po wyborze przez Zamawiającego najkorzystniejszej oferty. Kryterium wyboru jest cena.
- Oferta musi zawierać cenę jednostkową za proponowane instrumenty i/lub akcesoria oraz łączną ceną brutto za realizację danej części zamówienia.
- Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty dla poszczególnych części na które składana jest oferta związane z realizacją przedmiotu zamówienia (m.in. transport/dostawa ubezpieczenie itp.)
- Płatności dokonane zostaną przelewem bankowym w terminie do 14 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w siedzibie Zamawiającego, na konto wskazane na fakturze.
- Termin realizacji zamówienia: 24.08.2018 r.
- Termin przesłania oferty upływa w dniu 3.08.2018 r. o godz. 12ºº.
- Oferty należy składać w formie pisemnej w sekretariacie uczelni pok. 022A lub pocztą elektroniczną: alicja.pigas@amuz.wroc.pl
- Osoba do kontaktu: Alicja Pigas tel. 71 3100569.
- Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub całości bez podania przyczyny.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 ust. 8 oraz art. 4d ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579.).