07.09.2018 - Postępowania na wynajem basenu dla studentów Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego.
14.09.2018 - Sprostowanie (338,18KB)
Wrocław, 7 września 2018 r.
Zapytanie ofertowe
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza postępowanie pn.:
Wynajem basenu dla studentów Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego
- Zamawiający:
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
pl. Jana Pawła II nr 2
50-043 Wrocław
tel. 71 310 05 11
e-mail : magdalena.wereszczak@gmail.com
NIP 897-15-46-349, REGON 000275748
- Nazwa zamówienia:
Wynajem basenu dla studentów Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego
- Opis przedmiotu zamówienia:
Wynajem basenu o długości 50 m dla studentów Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego w terminach:
- poniedziałek: 11.30 do 12.15 - 1 tor - 45 min.
- poniedziałek: 12.15 do 13.00 - 1 tor - 45 min.
- poniedziałek: 19.00 do 19.45 - 2 tory - 45 min.
- poniedziałek: 19.45 do 20.30 - 1 tor - 45 min.
- poniedziałek: 20.30 do 21.15 - 1 tor - 45 min.
- poniedziałek: 21.15 do 22.00 - 1 tor - 45 min.
Razem: 7 torów.
Wynajem w okresie od dnia 1.10.2018 r. do dnia 27.05.2019 r. w określonych powyżej dniach z wyłączeniem świąt i dni planowo wolnych od nauki – razem 30 dni w okresie wynajmu.
Dni wolne od zajęć w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu:
- 23.12.2018 r. – 02.01.2019 r. – przerwa zimowa
- 02.02.2019 r. – 13.02.2019 r. – zimowa sesja egzaminacyjna
- 14.02.2019 r. – 17.02.2019 r. – przerwa międzysemestralna
- 18.04.2019 r. – 23.04.2019 r. – przerwa wiosenna
- 02.05.2019 r. – dzień rektorski
- Termin realizacji zamówienia.
Od 1 października 2018 r. do 27 maja 2019 r.
- Zawartość oferty.
Wykonawca w ofercie przedstawi cenę za cały zakres zamówienia ze wskazaniem podziału kosztów na okresy miesięczne.
- Kryteria wyboru oferty:
Cena: 100 %
UWAGA - Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty.
- Sposób złożenia oferty:
1) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu pok. 007 Bud. A lub drogą elektroniczną na adres email: magdalena.wereszczak@amuz.wroc.pl w terminie do dnia 19.09.2019 r. do godz. 15:00. Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
2) Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faxem lub e-mailem.
Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3) Osoba do kontaktu w sprawach merytorycznych: Magdalena Wereszczak – tel. 713100511, email: magdalena.wereszczak@amuz.wroc.pl
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 ust. 8 oraz art. 4d ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579).