11.09.2018 - Przetarg ofertowy na najem pomieszczeń do prowadzenia bufetu w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.
11.09.2018 - Przetarg ofertowy na najem pomieszczeń do prowadzenia bufetu w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu..pdf (1,40MB)
Regulamin przetargu ofertowego pisemnego na najem pomieszczeń do prowadzenia bufetu w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu. (FORMULARZ OFERTOWY).pdf (2,52MB)
Umowa najmu - wzór.pdf (1,23MB)
Wrocław, 08.08.2018r.
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
PI. Jana Pawła II nr 2, 50-043 Wrocław
OGŁASZA PISEMNY PRZETARG OFERTOWY
na najem pomieszczeń do prowadzenia bufetu
w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.
- Wynajmujący:
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.
- Przedmiot umowy:
- Przedmiotem umowy będzie najem lokalu o łącznej powierzchni 95,94 m2, przeznaczonego na prowadzenie działalności gastronomicznej zgodnie z obmiarem powierzchni stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia, usytuowanego w budynku Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II nr 2 na okres od dnia 25 września 2018r. do dnia 15 lipca 2020r.
- Celem przetargu ofertowego jest wyłonienie osoby fizycznej lub prawnej, prowadzącej działalność gospodarczą, w celu zawarcia umowy najmu na prowadzenie działalności gastronomicznej polegającej na przygotowywaniu i podaniu posiłków.
- Każdy z zainteresowanych oferentów ma możliwość obejrzenia pomieszczeń po uprzednim uzgodnieniu terminu z z-cą Kierownika Działu Administracyjno – Gospodarczego Panem Markiem Gumiennym nr tel. 501-610-863, 71/310 05 65.
- Charakter przetargu.
- Przetarg ma charakter przetargu ofertowego pisemnego nieograniczonego.
- W przetargu mogą wziąć udział wszystkie osoby i podmioty, posiadające zdolność do czynności prawnych.
IV. Wszczęcie przetargu.
Wszczęcie niniejszego przetargu następuje poprzez opublikowanie ogłoszenia o przetargu w siedzibie Akademii Muzycznej na tablicy ogłoszeń, oraz w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.amuz.wroc.pl w zakładce Ogłoszenia -> Najem lokali.
V. Podstawowe oczekiwania, które należy uwzględnić w ofercie na prowadzenie działalności gastronomicznej.
Najemca zobowiązany będzie do:
- Prowadzenia działalności gastronomicznej od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1800 oraz we wskazane przez Wynajmującego soboty i niedziele, w których odbywają się zajęcia ze studentami niestacjonarnymi, doktorantami oraz uczestnikami kursów dokształcających itp. Przedłużenie godzin otwarcia bufetu, jego zamknięcie oraz otwarcie bufetu poza godzinami ww. wymaga pisemnej zgody Wynajmującego.
- Dokonywania na własny koszt i we własnym zakresie zakupu mebli, sprzętów i urządzeń niezbędnych do prowadzenia działalności, bez prawa dochodzenia zwrotu poniesionych nakładów w czasie trwania umowy i po jej rozwiązaniu.
- Zlecania na własny koszt przeglądów urządzeń będących na wyposażeniu pomieszczeń.
- Wykonywania we własnym zakresie remontów i napraw pomieszczeń będących przedmiotem najmu.
- Utrzymania na własny koszt i we własnym zakresie porządku i czystości w wynajmowanych pomieszczeniach i w ich najbliższym otoczeniu. W tym celu najemca zawrze umowę w zakresie wywozu śmieci, odpadów i nieczystości i jej kopię przedstawi Akademii Muzycznej.
- Lokal oraz urządzenia techniczne w ilości i rodzaju odpowiadającym prowadzonej działalności, powinny spełniać wszelkie normy i wymogi przewidziane przez obowiązujące przepisy prawa dla prowadzenia działalności gastronomicznej.
- Najemca przed rozpoczęciem działalności w lokalu uzyska wszystkie niezbędne pozwolenia i badania a odpowiednie dokumenty przedłoży Wynajmującemu przed dniem rozpoczęcia działalności w lokalu, w szczególności lokal powinien uzyskać pozytywną opinię Inspekcji Sanitarnej.
- Ponoszenia czynszu najmu oraz opłat za pobór energii elektrycznej, ciepłej i zimnej wody, odprowadzanie ścieków, ogrzewanie.
- Mile widziane będzie zastosowanie podgrzewaczy do potraw.
- Używanie przez wynajętego pomieszczenia z zapleczem zgodnie z jego przeznaczeniem i celem określonym w umowie.
- Niedokonywania bez zgody Wynajmującego w wynajmowanych pomieszczeniach zmian naruszających jego substancję.
- Protokolarnego zwrotu wynajętych pomieszczeń i wyposażenia Wynajmującego w stanie niepogorszonym.
- Przedstawienie propozycji dań serwowanych w bufecie wraz z ich cenami. Propozycje przykładowych dań, które będą serwowane w bufecie (w stałej ofercie) obejmować powinny co najmniej dwa dania śniadaniowe oraz cztery dania obiadowe w tym 2 dania mięsne i 2 dania jarskie wraz z cenami.
VII. Ofertę mogą złożyć oferenci, którzy:
- Posiadają niezbędną wiedzę oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania usługi gastronomicznych ww. obiekcie.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prowadzenie działalności gastronomicznej i doposażenie lokalu.
- Posiadają doświadczenie w prowadzeniu działalności gastronomicznej – 1 rok.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty i dokumenty, jakie winien dołączyć do oferty oferent w celu spełnienia ww. warunków.
- Przystępujący do przetargu zobowiązani są do złożenia w terminie do dnia 24 września 2018r. do godz. 10:00 oferty zawierającej:
1) formularz oferty, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia – do pobrania ze strony www.bip.amuz.wroc.pl w zakładce Ogłoszenia -> Najem lokali – należy w nim podać;
a) proponowany czynsz najmu w złotych brutto,
b) zaproponowane co najmniej dwa dania śniadaniowe oraz cztery dania obiadowe w tym 2 dania mięsne i 2 dania jarskie wraz z cenami, które znajdować się będą w stałej ofercie bufetu (podstawowy zestaw obiadowy powinien być pełnym obiadem składającym się z I i II dania oraz surówki lub warzyw),
c) cenę wskazanych dań obiadowych i śniadaniowych,
d) wykaz innego asortymentu oferowanego w bufecie z propozycjami cenowymi.
2) nazwę i adres oferenta, aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo w zakresie działalności gastronomicznej,
3) oświadczenie, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) oświadczenie, że oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prowadzenie działalności gastronomicznej i doposażenie lokalu.
5) informację na temat dotychczasowej działalności gastronomicznej, w okresie ostatniego roku ze wskazaniem miejsca.
- Wymienione wyżej dokumenty mają być przedłożone w oryginale.
- Oferta musi być złożona na kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron musi rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania i zaciągania zobowiązań w imieniu oferenta.
- Oferta musi być opatrzona napisem „Oferta na najem bufetu Akademii nie otwierać przed dniem 24 września 2018 r. przed godz. 10:00”. złożona w Kancelarii Kanclerza (pok.22) Akademii Muzycznej przy pl. Jana Pawła II nr 2 we Wrocławiu, w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie z nazwą firmy (imieniem i nazwiskiem) i adresem oferenta.
IX. Oferty – termin i miejsce składania, wymogi formalne.
1. Oferty proszę składać do dnia 24 września 2018r. do godz. 10:00, w Kancelarii Ogólnej (pok. 022 A) Akademii Muzycznej przy pl. Jana Pawła II nr 2 we Wrocławiu.
2. W przetargu można złożyć jedną ofertę. Przed terminem otwarcia ofert można składać uzupełnienia w zamkniętych kopertach lub wycofać ofertę składając odpowiednie oświadczenie.
3. O ważności oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Akademii Muzycznej a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
X. Ocena oferty.
- Wynajmujący będzie brał pod uwagę:
1) wysokość czynszu najmu,
2) proponowane menu i jego wycenę,
3) doświadczenie oferenta.
- Komisja oceniając oferty ma prawo wystąpić o dodatkowe wyjaśnienia dotyczące zaproponowanego menu lub poszczególnych jego pozycji. W przypadku niewystarczających wyjaśnień lub odmowy ma prawo odrzucić taką pozycję oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaproszenia wybranych oferentów do dalszych negocjacji.
- Akademia zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub w całości bez podania przyczyny.
- Oferent będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Informacje dodatkowe:
- Istnieje możliwość nabycia od dotychczasowego najemcy urządzeń gastronomicznych niezbędnych do prowadzenia ww. działalności gastronomicznej. Zasady korzystania bądź zakupu sprzętu do ustalenia z poprzednim najemcą.
- W okresie od 1 lipca 2019r. do 30 września 2019r. trwa przerwa wakacyjna i w obiekcie przebywają tylko pracownicy dydaktyczni, naukowi i administracja. W tym okresie Najemca będzie uiszczać 50% kwoty czynszu.
Załączniki:
- wykaz pomieszczeń wraz z wymiarami,
- formularz oferty,
- Regulamin przetargu ofertowego pisemnego na najem pomieszczeń do prowadzenia bufetu w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu