26.11.2018 - Postępowanie na wyłonienie Dostawcy instrumentu – Fagotu – 1 szt.
26.11.2018 - Postępowanie na wyłonienie Dostawcy instrumentu – Fagotu – 1 szt. (1,19MB)
Wrocław, 26.11.2018 r.
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza postępowanie na wyłonienie Dostawcy instrumentu – Fagotu – 1 szt.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Specyfikacja instrumentu:
- fagot wykonany z czerwonego klonu
- mechanika posrebrzana twardym srebrem, wykonana z odlewu niklowo-srebrnego
- zamek łączący skrzydło z rurą basową zamykany szpilką wsuwaną w górną część skrzydła obok wejścia esu
- klapa wysokie D i klapa wysokie E
- klapa trylowa es
- klapa trylowa e/fis
- zamknięcie piano-systemu dla kciuka lewej ręki
- klapa trylowa cis
- osłona klapy B
- osłona klapy E
- osłona klapy D
- klapy H i B mocowane na osobnych osiach
- klapa okularowa pod dźwięk d
- klapa okularowa pod dźwięk h
- niklowo-srebrne tuleje w otworach dźwiękowych d, e, f w skrzydle wchodzące w głąb kanału skrzydła
- niklowo-srebrne tuleje w otworach dźwiękowych h, c oraz pod klapą g1
- rolki w klapach C, Cis, D, i Es, F, Fis (ów), As, B
- klapa trylowa B w stopie, dla 4 palca
- podwójna klapa As
- podwójna klapa niskie C
- klapa trylowa As/B
- wylany otwór dźwiękowy pod klapę cis w skrzydle
- korki na czopach skrzydła i rury basowej
- niemieckie wykończenie
- es nr 1 oraz nr 2
- uchwyt balansowy
- kanał skrzydła i węższy kanał stopy wylany naturalnym kauczukiem
- futerał na instrument
- wyciory
- szmatka do polerowania mechaniki
- pasek na szyję
- pasek pod udo
- podpórka lewej ręki
- smar do czopów
- stojak do fagotu
2. Założenia do umowy
Termin realizacji:
Do 10 dni od dnia podpisania umowy
- W przypadku zwłoki w wykonaniu zamówienia w uzgodnionym terminie Zleceniodawca będzie miał prawo naliczyć kary umowne w wysokości 0,5% wartości zamówienia za każdy roboczy dzień zwłoki.
Płatność:
- Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności za wykonanie usługi, w terminie do 14 dni od daty złożenia przez Wykonawcę, następujących dokumentów:
a) Protokołu odbioru przedmiotu umowy, podpisanego przez obie strony umowy w tym upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
b) Prawidłowo wystawionej faktury VAT (podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez obie strony protokół odbioru).
- Płatność zostanie dokonana przelewem bankowym na konto Wykonawcy podane na fakturze.
Inne:
- Zmiana warunków umowy będzie wymagała formy pisemnej pod rygorem nieważności,
- Wykonawca udzieli minimum 24 miesiące gwarancji na przedmiot zamówienia,
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową, strony będą obowiązywały przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Przedstawicielem Zleceniodawcy w trakcie realizacji zlecenia będzie mgr Dariusz Bator a przedstawiciela Wykonawcy do realizacji zlecenia będzie określała zawarta umowa.
- Wykonawca pełni nadzór nad sposobem wykonywania przedmiotu umowy przez swoich pracowników.
Oferta:
Opis sposobu przygotowania oferty:
- oferta powinna zawierać całkowitą cenę i datę realizacji zamówienia (wraz z kosztami dostawy)
- oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową;
- oferta powinna posiadać datę sporządzenia;
- oferta powinna zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, nr NIP;
- oferta powinna być podpisana czytelnie przez przedstawiciela oferenta.
Kryteria oceny ofert:
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. |
Cena ( C ) |
40% |
40 punktów |
2. |
Jakość (J) |
60% |
60 punktów |
- Sposób obliczenia punktacji w kryterium „Cena” (C):
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta o najniższej cenie, pozostałe proporcjonalnie mniej, obliczone według wzoru:
Cmin
C = --------- x40%x100
CB
C – wartość punktowa ceny
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ofert
CB – cena badanej oferty
- Sposób obliczenia punktacji w kryterium „Jakość” (J):
Jbad
J = --------- x60%x100
Jmax
J – wartość punktowa kryterium „jakość”
Jbad – ilość punktów po przeliczeniu w badanej ofercie
Jmax – największa ilość punktów, które otrzymał instrument spośród oferowanych
1) W ramach kryterium „jakość” oceniane będą następujące elementy:
b) Barwa dźwięku w zakresie każdego rejestru dźwiękowego: ocena od 0 do 10: minimalnie pełna
i wyrównana – 0, maksymalnie pełna i wyrównana – 10. Pozostałe proporcjonalnie. Ocena dokonywana w pełnych wartościach.
c) Wyrównana intonacja w pełnym zakresie brzmienia instrumentu: ocena od 0-10: minimalnie wyrównana intonacja – 0, maksymalnie wyrównana intonacja – 10, Pozostałe proporcjonalnie. Ocena dokonywana w pełnych wartościach.
d) Wyrównany dźwięk w pełnym zakresie instrumentu: ocena od 0 do 10, niewyrównany dźwięk – 0, maksymalnie wyrównany – 10. Pozostałe proporcjonalnie. Ocena dokonywana w pełnych wartościach.
e) Precyzyjna technika: właściwa twardość i precyzja mechaniki charakterystyczna dla danego rodzaju instrumentu ocena od 0 do 10, brak właściwej twardości i precyzyjności mechaniki – 0, maksymalnie właściwa twardość i precyzyjność mechaniki – 10. Pozostałe proporcjonalnie. Ocena dokonywana w pełnych wartościach.
2) Członkowie komisji przetargowej/powołani biegli wskazani do oceny, przydzielą każdej ocenianej ofercie punkty w skali od 0 do 40 punktów. Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie liczby punktów oferty badanej – będącej średnią arytmetyczną uzyskanych punktów – przez maksymalną liczbę punktów wynoszącą 40 punktów, pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 oraz przez wagę kryterium, którą ustalono na 60 %.
3) Wynik oceny kryterium zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Ocena końcowa oferty: Ok = C + J
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, przez co należy rozumieć ofertę, która otrzyma łącznie największą liczbę punktów w kryterium cena i jakość.
- Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
- Przed wyborem najkorzystniejszej oferty (na etapie oceny merytorycznej) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego przetestowania 1 egzemplarza oferowanego modelu instrumentu w siedzibie Zamawiającego.
- Termin testowania będzie ustalany w trybie indywidualnym, niezwłocznie po wystosowaniu wezwania przez Zamawiającego, jednak nie później niż w terminie 3 dni po wystosowaniu wezwania.
- Celem przetestowania instrumentu jest potwierdzenie zgodności oferowanego modelu instrumentu z opisem przedmiotu zamówienia i dokonania oceny w ramach kryterium „jakość”.
- W razie niedostarczenia oferowanego przez Wykonawcę modelu instrumentu w celu dokonania jego oceny w wyznaczonym terminie Zamawiający odrzuci ofertę danego Wykonawcy.
Termin i miejsce składania ofert:
-
oferty można składać do dnia 3 grudnia 2018 r. do godz. 12:00
-
oferty w formie elektronicznej należy przesłać na adres: alicja.pigas@amuz.wroc.pl
- oferty w formie papierowej należy dostarczyć do Kancelarii Kanclerza:
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu,
pl. Jana Pawła II nr 2 , 50-043 Wrocław, pokój nr 022 A.
Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub w całości bez podania przyczyny.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest na podstawie art. 4d ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm). zgodnie z obowiązującym w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 ust. 8 oraz art. 4d ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm).