Zarządzenie Nr 48/2018 z dnia 17 grudnia 2018 r.w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Zarządzenie Nr 48/2018 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 17 grudnia 2018 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu (525,27KB)
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 48/2018 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 17 grudnia 2018 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu (331,96KB)
ZARZĄDZENIE Nr 48/2018
Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego
we Wrocławiu
z dnia 17 grudnia 2018 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2018 r., poz. 395 z późn. zm.), art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668) oraz § 30 ust. 1 i § 31 ust. 1 Statutu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu zarządzam, co następuje:
§ 1
Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji produktów gotowych w Wydawnictwie Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego, za które odpowiedzialna materialnie jest Pani Inez Kropidło.
§ 2
Inwentaryzacji należy dokonać drogą spisu ich ilości z natury.
§ 3
Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję komisję inwentaryzacyjną w składzie:
- Anna Kołodziejczyk - Gola - przewodniczący
- Anna Olszańska - członek
- Anna Smoleń - członek
§ 4
- Składniki majątku wymienione w § 1 należy spisać na arkuszach spisu z natury.
- Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej w Kwesturze w terminie od dnia 2 stycznia 2019 r.
§ 5
Inwentaryzację należy przeprowadzić w terminie od 2 stycznia do 10 stycznia 2019 r. według stanu na dzień 31 grudnia 2018 r.
§ 6
Inwentaryzację uważa się za inwentaryzację okresową.
§ 7
Przeprowadzenie inwentaryzacji produktów gotowych należy udokumentować w formie protokołu, którego wzór określa załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 8
Zobowiązuję komisję inwentaryzacyjną do:
1) przeprowadzenia spisu z natury przy czynnym udziale osób wymienionych w § 3 zarządzenia,
2) przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w wewnętrznych przepisach Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu,
3) dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,
4) sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,
5) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Kwestury w terminie trzech dni po zakończeniu spisu.
§ 9
Członków komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 10
Wykonanie zarządzenia powierzam Kwestorowi Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.
§ 11
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Załącznik do Zarządzenia nr 48/2018
Rektora Akademii Muzycznej
im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
z dnia 17 grudnia 2018 r.
........................................................
(Nazwa jednostki – pieczęć)
Protokół z rozliczenia wyników inwentaryzacji
Komisja Inwentaryzacyjna w składzie:
1. – przewodniczący
2. – członek
3. – członek
na posiedzeniu w dniu …………… r. dotyczącym inwentaryzacji w Wydawnictwie Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu przeprowadzonej zgodnie z Zarządzeniem Rektora nr …………z dnia………... dokonała rozliczenia wyników spisu.
Spis przeprowadzono na arkuszach ………………..
a) rodzaj składników majątkowych: zeszyty naukowe i publikacje Wydawnictwa AMKL
b) osoba odpowiedzialna:
c) rozliczenie:
I. Rozliczenie wyników inwentaryzacji:
1) Ustalony stan ewidencyjny:
Produkty gotowe (600) – wartość ogółem: ……………. zł
2) Ustalony stan wg spisu z natury:
Produkty gotowe (600) – wartość ogółem: ……………… zł
II. Rozliczenie wyników inwentaryzacji przedstawia zestawienie zbiorcze spisów z natury przedstawia się następująco:
Stan księgowy na dzień …………. r. – …………..zł
niedobory ogółem (600) – ……………zł
nadwyżki ogółem (600) – …………….zł
Wyceny dokonała i rozliczenie sporządziła: ……………………., zatrudniona na stanowisku …………………………..
………………………
podpis
III. Komisja Inwentaryzacyjna po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego ustala co następuje:
………………………………………………
(podpis przewodniczącego komisji)
1. ..............................................
2. ..............................................
(podpisy członków komisji)
Opinia radcy prawnego:
........................................ ...................................
(data) (podpis)
Opinia głównego księgowego:
........................................ ...................................
(data)