Zarządzenie Nr 49/2018 z dnia 17 grudnia 2018 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji aktywów i pasywów.
Zarządzenie Nr 49/2018 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 17 grudnia 2018 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji aktywów i pasywów. (552,99KB)
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 49/2018 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 17 grudnia 2018 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji aktywów i pasywów. (255,15KB)
Załącznik nr 2 do Zarządzenia Nr 49/2018 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 17 grudnia 2018 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji aktywów i pasywów. (189,65KB)
ZARZĄDZENIE Nr 49/2018
Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego
we Wrocławiu
z dnia 17 grudnia 2018 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji aktywów i pasywów
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2018 r., poz. 395 z późn. zm.), art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668) oraz § 30 ust. 1 i § 31 ust. 1 Statutu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu zarządzam, co następuje:
§ 1
Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji aktywów i pasywów w drodze weryfikacji sald przez komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:
- Łucja Hartleb - przewodnicząca
- Marek Gumienny - członek
- Lucyna Gąssowska - członek
- Adriana Wróblewska - członek
- Ilona Winiarska - członek
§ 2
Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31 grudnia 2018 r.
§ 3
Inwentaryzacją należy objąć:
- należności i zobowiązania,
- środki pieniężne na rachunkach bankowych,
- środki trwałe w budowie,
- rozrachunki publiczno – prawne, z pracownikami, z Urzędem Skarbowym, pozostałe,
- rozliczenia międzyokresowe,
- fundusze,
- rozliczenia międzyokresowe przychodów,
- druki ścisłego zarachowania.
§ 4
- Inwentaryzację aktywów wymienionych w § 3 pkt 1 dotyczących należności, należy przeprowadzić w drodze uzyskania potwierdzenia sald od kontrahentów.
- Inwentaryzację aktywów finansowych wymieniony w § 3 pkt 2 dotyczących środków pieniężnych zgromadzony na rachunku, należy przeprowadzić w drodze uzyskania potwierdzenia sald posiadanych rachunków.
- Inwentaryzację składników majątku wymienionych w § 3 pkt. 3-8 należy przeprowadzić w drodze weryfikacji dokumentów poprzez porównanie danych zawartych w księgach rachunkowych z danymi wynikającymi z dokumentów źródłowych.
§ 5
Przeprowadzenie inwentaryzacji aktywów i pasywów należy udokumentować w formie protokołu, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 6
Inwentaryzację druków ścisłego zarachowania należy przeprowadzić drogą spisu z natury i udokumentować w formie protokołu stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 7
Zobowiązuję komisję do:
- przeprowadzenia inwentaryzacji i przestrzegania obowiązujących przepisów o inwentaryzacji,
- dokonania ostatecznego ustalenia stanu aktywów i pasywów.
§ 8
Członków komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 9
Nadzór nad inwentaryzacją powierzam Kwestorowi.
§ 10
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.