17.12.2018 - Postępowanie na wyłonienie Wykonawcy zadania - naprawa fragmentu instalacji kanalizacji w budynku Akademii Muzycznej przy ul Podwale 13 we Wrocławiu
17.12.2018 - Postępowanie na wyłonienie Wykonawcy zadania - naprawa fragmentu instalacji kanalizacji w budynku Akademii Muzycznej przy ul Podwale 13 we Wrocławiu (245,25KB)
Załącznik Nr 1 (300,05KB)
IR210 - 07/18 Wrocław, dn. 17.12.2018 r.
Akademia Muzyczna im. K. Lipińskiego we Wrocławiu zaprasza do złożenia oferty na wykonanie naprawy fragmentu instalacji kanalizacji w budynku przy ul. Podwale 13 we Wrocławiu.
- Szczegółowy opis zamówienia:
W przedmiotowym budynku, w wyniku przeprowadzonego przeglądu, stwierdzono nieprawidłowe wykonanie wywiewki co najmniej dwóch pionów kanalizacyjnych.
Zadanie polega na wykonaniu wywiewki dla pionów kanalizacyjnych znajdujących się po lewej stronie w rejonie windy (zał. nr 1), oraz prawidłowe, bezpośrednie wyprowadzenie wywiewki ponad połać dachu. Wszystkie konieczne do wykonania zlecenia uszkodzenia w suficie podwieszanym G-K lub dachu oraz takie, które powstaną w sposób niezamierzony należy po wykonaniu zadania naprawić i doprowadzić do stanu pierwotnego. W głównym otworze montażowym wykonanym w suficie podwieszanym należy zamontować odpowiednią rewizję. Po wykonaniu otworu rewizyjnego (montażowego) w suficie, należy sprawdzić czy istnieje inny pion w tym rejonie i jak jest wykonana jego wywiewka (nie ma możliwości oceny z miejsca istniejącej rewizji).W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości element należy wykonać poprawnie.
Dodatkowo należy wykonać otwór rewizyjny po drugiej stronie windy (pod jedną z lamp) w celu oceny sposobu wykonania wywiewek znajdujących się tam pionów kanalizacyjnych. Wszystkie wyżej wymienione prace należy wykonać z przestrzeni korytarza, bez wchodzenia do pokojów hotelowych. Sufit podwieszany nad kondygnacją III piętra wykonano z płyt G-K na profilach metalowych. Dach w konstrukcji drewnianej – pokrycie płyta OSB + papa.
- Opis sposobu przygotowania oferty i warunków realizacji zamówienia:
- Kryterium oceny ofert: 100 % cena
- Cena powinna wynikać z przeprowadzonej kalkulacji prac koniecznych do wykonania zadania i obejmować wszystkie składniki niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia;
- Przed złożeniem oferty wskazane jest dokonanie wizji lokalnej na obiektach objętych zamówieniem;
- Oferent może złożyć tylko jedną ofertę;
- Cenę przedstawioną w ofercie będzie się uważać za cenę brutto;
- Podana cena brutto uwzględniająca podatek VAT będzie obowiązująca w całym okresie ważności oferty, pozostanie stała przez cały okres realizacji zamówienia i nie będzie podlegać waloryzacji;
- Ofertę należy przesłać drogą mailową na adres magdalena.kowalczyk @amuz.wroc.pl, lub złożyć w siedzibie Zamawiającego przy pl. Jana Pawła II nr 2 pok. 21 do dnia 21.12.2018 r. do godziny 12.00;
- Zamówienie zostanie udzielone niezwłocznie po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru najkorzystniejszej oferty;
- Forma udzielenia – umowa;
- Termin wykonania do 21.01.2019 r.
- Czas wykonywania prac należy ściśle ustalać z Zamawiającym. Należy wziąć pod uwagę, że na III piętrze budynku (ostatnia kondygnacja)znajdują się cały czas użytkowane pokoje hotelowe;
- Płatność zostanie dokonana przelewem bankowym w ciągu 14 dni do daty złożenia w siedzibie Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT, na konto podane na fakturze;
- Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany bezusterkowy protokół odbioru;
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji z wybranymi oferentami.
Zał. nr 1. Fragment rysunku Piętro III – rzut. Instalacje sanitarne.
Do kontaktu z oferentami upoważniona jest mgr inż. Magdalena Kowalczyk
tel. 71 310 05 51 kom. 501 610 862
magdalena.kowalczyk@amuz.wroc.pl