09.04.2019 - Postanowienie na wyłonienie Wykonawcy usługi fotograficznej.
09.04.2019 - Postanowienie na wyłonienie Wykonawcy usługi fotograficznej. (308,64KB)
Wrocław, 09.04.2019 r.
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza postępowanie na wyłonienie Wykonawcy usługi fotograficznej.
- Szczegóły dotyczące usługi:
- wykonania fotografii podczas realizacji imprez artystycznych i naukowych organizowanych przez Akademię Muzyczną im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu,
- wykonania sesji zdjęciowych na potrzeby Akademii, w tym: wydawnictw promocyjnych, książkowych, płytowych oraz publikacji w Internecie.
- Wykonawcy zdjęć przysługują wszelkie majątkowe prawa autorskie do zdjęć wykonanych na zamówienie Akademii.
- W ramach podanych wycen Wykonawca z dniem przyjęcia zdjęć przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do zdjęć na następujących polach eksploatacji:
- opracowania zdjęć na swoje potrzeby, w szczególności do obróbki redakcyjnej i komputerowej;
- wprowadzenia zdjęć do pamięci komputera;
- włączenia zdjęć lub ich fragmentu do publikacji zbiorowej lub wydania jako samodzielnego zdjęcia;
- zwielokrotniania zdjęć dowolną techniką, w tym techniką drukarską, cyfrową, reprograficzną oraz na nośnikach magnetycznych, optycznych i elektronicznych;
- publicznego prezentowania zdjęć za pośrednictwem sieci informatycznych oraz w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym;
- wykorzystania zdjęć dla celów promocyjnych i reklamowych, w szczególności w prasie, radiu, telewizji, Internecie oraz wszelkich formach i działaniach reklamowych;
- wprowadzenia zdjęć do obrotu i rozpowszechniania bez ograniczeń ilościowych, przedmiotowych i terytorialnych, ani ze względu na krąg odbiorców;
- rozpowszechniania zdjęć, w dowolnej formie, w tym w nieograniczonej liczbie egzemplarzy, wydań i dodruków.
- Zamawiający ma prawo ponadto wykorzystywać zdjęcia poprzez tworzenie galerii zdjęć, wykorzystania zdjęć w kolażach, wystawach itp. Zamawiający może również dokonywać zmian w zakresie rozmiaru zdjęć.
- W przypadku realizacji zdjęć w siedzibie Zamawiającego i we Wrocławiu koszty transportu na miejsce sesji, noclegu, wyżywienia oraz inne koszty związane z wykonaniem umowy pokrywa Wykonawca we własnym zakresie.
- Wykonawca przekazuje Zamawiającemu zdjęcia po obróbce graficznej w ilości określonej w zamówieniu w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia ostatniej sesji zdjęciowej za pomocą platformy WeTransfer, w plikach JPEG w wersji 1000 px oraz HD.
- Złożenie oferty odbywa się poprzez:
wypełnienie załączonego formularza (załącznik nr 1) oraz udostępnienie portfolio w postaci 20 zdjęć w plikach JPEG w wersji HD wykonanych przez Wykonawcę, dokumentujących doświadczenie podczas realizacji zdjęć z wydarzeń artystycznych
(np. z koncertów, spektakli, konferencji oraz zdjęć z wydarzeń kulturalnych i naukowych) i przesłanie powyższych materiałów drogą elektroniczną na adres: joanna.polak@amuz.wroc.pl - Termin przesyłania ofert upływa 16.04.2019 r. o godz. 12.00.
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. |
Cena ( C ) |
60% |
60 punktów |
2. |
Portfolio (P) |
40% |
40 punktów |
1) W przypadku kryterium „cena” (cena ofertowa to suma cen brutto wynikająca z załącznika nr 1) oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:
najniższa cena ofertowa
CO = ------------------------------------------ x 100 x 60%
badana cena ofertowa
Wykonawca w ramach kryterium „cena” może maksymalnie uzyskać 60 pkt.
2) W przypadku kryterium „portfolio” Zamawiający będzie oceniał w szczególności:
- estetykę zdjęć,
- kompozycję,
- sposób wykonania postprodukcji/obróbki graficznej zdjęć,
- kadrowanie, uzyskanie odpowiednich proporcji,
- głębię ostrości,
- różnorodność zastosowanych technik fotografowania,
- unikalność zastosowanych form.
Członkowie komisji oceniającej przyznają każdej ofercie punkty w skali od 0 do 40 punktów. Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie liczby punktów oferty badanej – będącej średnią arytmetyczną z liczby punktów przydzielonych przez członków komisji – przez maksymalną liczbę punktów wynoszącą 40 punktów, pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 oraz przez wagę kryterium.
Wykonawca w ramach kryterium „portfolio” może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
- Rozpatrywane będą tylko oferty zawierające wypełnione wszystkie pozycje z Załącznika nr 1.
- Z wybranym Oferentem zostanie podpisana umowa na okres 2 lat.
- Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub w całości bez podania przyczyny.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 ust. 8 oraz art. 4d ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załącznik nr 1 do Ogłoszenia – Tabela dla Oferenta
Niniejsza oferta zostaje złożona przez:
Lp. |
Nazwa Wykonawcy(ów) |
Adres(y) Wykonawcy(ów) |
|
|
|
|
|
|
OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW:
Imię i nazwisko
|
|
Nr telefonu/faksu
|
|
|
|
Rodzaj zlecenia |
Cena brutto |
|
Zdjęcia z eventu 1-dniowego (do 3 godzin) |
|
|
Zdjęcia z eventu 1-dniowego (od 4 do 6 godzin) |
|
|
Zdjęcia z eventu 1-dniowego (od 7 do 9 godzin) |
|
|
Zdjęcia z eventu 2-dniowego (do 10 godzin) |
|
|
Zdjęcia z eventu 3-dniowego (do 15 godzin) |
|
|
Zdjęcia z projektu wyjazdowego 2-dniowego |
|
|
Zdjęcia z projektu wyjazdowego 3-dniowego |
|
|
Sesja zdjęciowa w siedzibie Zamawiającego (do 3 godzin) |
|
|
Sesja zdjęciowa w siedzibie Zamawiającego |
|
|
Sesja zdjęciowa w siedzibie Zamawiającego (od 7 do 10 godzin) |
|
|
SUMA CEN BRUTTO |
|
…………….……. (miejscowość), dnia ………….……. r.
…………………………………………
(podpis)