29.04.2019 - Postępowanie o wyłonienie Wykonawcy druku offsetowego książki Kontrabas jazzowy.
Wrocław, 26 kwietnia 2019 r.
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza postępowanie dotyczące druku offsetowego książki Kontrabas jazzowy.
- Zamówienie powinno być zrealizowane według następujących parametrów technicznych:
objętość 152 strony
format 235 x 310 mm (pionowy)
środek offset 100g 2/2 (czarny + Pantone Warm Red U)
okładka karton 250g 4/0 + folia błyszcząca
oprawa miękka, szyto-klejona
nakład 500 egzemplarzy
technologia druku druk offsetowy
- Zamawiający dostarczy do drukarni materiały do druku w postaci plików pdf.
- Wykonawca przed przystąpieniem do druku całego nakładu zobowiązuje się dostarczyć próbny wydruk publikacji (środka i okładki) do akceptacji Wydawcy.
- Wykonawca dostarczy wydrukowany nakład zapakowany w standardowych paczkach do siedziby Wydawcy.
- Oferta powinna zawierać:
- cenę druku netto jednego egzemplarza książki, obliczoną z uwzględnieniem dostarczenia nakładu do siedziby Wydawcy,
- stawkę podatku VAT (książka ma nadany numer ISBN)
- Termin i sposób nadsyłania ofert: do 6.05.2019 godz. 11.30 pocztą elektroniczną na adres: wydawnictwo@amuz.wroc.pl
- Zamawiający przed dokonaniem wyboru Wykonawcy może wymagać dostarczenia okazowego egzemplarza innej książki o parametrach technicznych zbliżonych do wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, w szczególności w szyto-klejonej oprawie ze stronami kolorowymi, wyprodukowanego wcześniej przez Wykonawcę, w celu zweryfikowania jakości druku i oprawy osiąganej przez Wykonawcę oraz jakości innych elementów wykonania książki mogących stanowić podstawę reklamacji, opisanej w punkcie 10. Oferent powinien dostarczyć okazowy egzemplarz w terminie do trzech dni roboczych od daty otrzymania od Wydawcy pocztą elektroniczną zawiadomienia o konieczności dostarczenia takiego egzemplarza. Niedotrzymanie tego terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty.
- Termin przekazania plików do druku: około dnia 13.05.2019.
- Termin dostarczenia gotowego nakładu do Zamawiającego: 15 dni od daty dostarczenia plików do druku.
- Dokonanie odbioru nakładu przez Zamawiającego nie będzie wykluczać możliwości zgłoszenia reklamacji. Podstawą do reklamacji może być: zastosowanie przez Wykonawcę materiałów niezgodnych ze specyfikacją w zamówieniu, nieodwzorowanie materiału cyfrowego środka i okładki, wadliwa jakość druku, w szczególności nieostry druk materiału nutowego, niejednakowy wymiar marginesów na każdej stronie, niestaranne wykonanie prac wykończeniowych publikacji: m.in. cięcia i pasowania arkuszy, oprawy introligatorskiej, nadruku folią.
Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub w całości bez podania przyczyny.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 ust. 8 oraz art. 4d ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579).