Zarządzenie Nr 12/2019 z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Zarządzenie Nr 12/2019 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu (548,22KB)
Załącznik do Zarządzenia Nr 12/2019 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu (379,94KB)
ZARZĄDZENIE Nr 12/2019
Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
z dnia 16 maja 2019 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2019 r., poz. 351 z późn. zm.), art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668) oraz § 30 ust. 1 i § 31 ust. 1 Statutu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu zarządzam, co następuje:
§ 1
Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo - odbiorczej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia znajdujących się na stanie Działu Informatycznego Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, za które odpowiedzialny materialnie jest Pan Rajmund Durał.
§ 2
W celu terminowego i zgodnego z przepisami przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
- Ewa Świątek - przewodnicząca,
- Magdalena Kowalczyk - członek,
- Jacek Gregorkiewicz - członek.
§ 3
Składniki majątku wymienione w § 1 należy zinwentaryzować drogą spisu z natury poprzez elektroniczny odczyt kodu kreskowego za pomocą przeznaczonego do tego celu terminalu, w przypadku wartości niematerialnych i prawnych dozwolone jest porównanie danych z ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami.
§ 4
Składniki majątku wymienione w § 1 nieoznakowane kodem kreskowym należy spisać na arkuszach spisowych, pobranych w Kwesturze w dniach 16 i 17 maja 2019 r.
§ 5
Inwentaryzację należy przeprowadzić w dniach 20 – 28 maja 2019 r. wg stanu na dzień 30 kwietnia 2019 r. r.
§ 6
Inwentaryzacja ma charakter inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej.
§ 7
W trakcie inwentaryzacji:
- osobą zdającą jest Rajmund Durał
- osobą przejmującą Łukasz Lenarczyk.
§ 8
Przeprowadzenie inwentaryzacji składników wymienionych w § 1 należy udokumentować w formie protokołu, którego wzór określa załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 9
Zobowiązuję Komisję Inwentaryzacyjną do:
- przeprowadzenia spisu z natury przy czynnym udziale osób wymienionych w § 7 zarządzenia,
- przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w wewnętrznych przepisach Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu,
- rozliczenia inwentaryzacji
- niezwłocznego przekazania do Kwestury kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej.
§ 10
Członków komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 11
Wykonanie zarządzenia powierzam Kwestorowi Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.
§ 12
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Załącznik do Zarządzenia nr 12/2019 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego z dnia 16 maja 2019 r.
.......................................................
(Nazwa jednostki – pieczęć)
Protokół z rozliczenia wyników inwentaryzacji
Komisja Inwentaryzacyjna w składzie:
1. ………………………… – przewodniczący
2. ……………………….. – członek
3. ……………………….. – członek
na posiedzeniu w dniu………….... dotyczącym inwentaryzacji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu (Zarządzenie Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu Nr ……………..…………………………...), przeprowadzonej w okresie od ………………. do …………….. r. według stanu na dzień ………………….., dokonała następującego rozliczenia:
1. Ustalony stan ewidencyjny:
Środki trwałe |
- ……………… zł |
Wartości niematerialne i prawne |
- ..…………….. zł |
Wyposażenie |
- ……………… zł |
|
|
2. Ustalony stan wg spisu z natury:
Środki trwałe |
- ………………. zł |
Wartości niematerialne i prawne |
- ………………. zł |
Wyposażenie |
- ………………. zł |
|
|
3. Rozliczenie wyników inwentaryzacji:
1) niedobory ogółem – ..………… zł
3) nadwyżki ogółem – ………….. zł
Wyceny środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych dokonała i rozliczenie sporządziła
………………
Podpis
Wyceny wyposażenia dokonała i rozliczenie sporządziła
………………………
Podpis
4. Komisja Inwentaryzacyjna po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego ustala co następuje:
……………………………………………………........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
………………………………………………
(podpis przewodniczącego komisji)
1. ..............................................
2. ..............................................
(podpisy członków komisji)
Opinia radcy prawnego:
..................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................
........................................ ...................................
(data) (podpis)
Opinia głównego księgowego:
..................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................
........................................ ...................................
(data) (podpis)