31.07.2019 - Ogłoszenie o przetargu na zbycie przedmiotów trwałych i nietrwałych
31.07.2019 - Ogłoszenie o przetargu na zbycie przedmiotów trwałych i nietrwałych (768,06KB)
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
na zbycie przedmiotów trwałych i nietrwałych
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza przetarg ofertowy na sprzedaż nw. przedmiotów:
1. Procesor dźwięku Yamaha SPX – 1000
- zużycie wynikające z długiego użytkowania,
- przestarzała konstrukcja
Cena wywoławcza: 20 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 001E
2. Wzmacniacz SU-VX600
- uszkodzony,
- zużycie wynikające z długiego użytkowania.
Cena wywoławcza: 20 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 001E
3. Magnetofon kasetowy TEAC
- zużycie wynikające z długiego użytkowania.
Cena wywoławcza: 10 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 001E
4. Słuchawki Beyerdynamic
- zużycie wynikające z długiego użytkowania, - uszkodzone
Cena wywoławcza: 30 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 001E
5. Odkurzacz ręczny
- zużycie wynikające z długiego użytkowania, - przestarzała konstrukcja
Cena wywoławcza: 10 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 001E
6. Telewizor Samsung
- przestarzała konstrukcja
Cena wywoławcza: 20 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 001E
7. Projektor EpsonEMP-TWD10
- zużycie wynikające z długiego użytkowania, - przestarzała konstrukcja
- uszkodzony
Cena wywoławcza: 80 zł
Przedmiot znajduje się w Sali 001E
Oferty należy składać w formie pisemnej w sekretariacie uczelni (Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, 50-043 Wrocław, pl. Jana Pawła II nr 2, pok. nr 22), lub pocztą elektroniczną – ryszard.tomczyk@amuz.wroc.pl w terminie do dnia 6 sierpnia 2019 r. do godz. 12:00
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu w dniu 6 sierpnia 2019 r. o godz. 1300 .
Przedmioty wystawione do sprzedaży można obejrzeć w dniach od 29 lipca do 2 sierpnia 2019 r. w godzinach od 900 do 1200 na terenie uczelni. Osoba do kontaktu: Ryszard Tomczyk tel. 71 310 05 41.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przysłanych drogą pocztową liczy się data wpływu ofert do Akademii Muzycznej.
Koperta zawierająca ofertę przetargową powinna być: zamknięta, nieuszkodzona, oraz posiadać następujące oznakowania:
- adres organizatora przetargu,
- nazwę i numer przedmiotu przetargu,
- nazwę, adres, nr telefonu lub faksu oferenta umożliwiający dalszą korespondencję lub zwrot nieotwartej koperty.
Oferta winna spełniać następujące wymogi formalne:
- datę sporządzenia oferty,
- dokładne oznaczenia nazwy, siedziby oraz statusu prawnego podmiotu składającego ofertę, a w przypadku osób fizycznych imię, nazwisko i adres,
- nr telefonu kontaktowego oferenta,
- w ofercie powinna być jednoznacznie określona cena zakupu,
- dokument wskazujący, że osoba która podpisała ofertę w imieniu oferenta jest upoważniona do jego reprezentacji,
- oświadczenie oferenta, że stan faktyczny i prawny przedmiotu sprzedaży jest mu znany i nie wnosi w tym zakresie zastrzeżeń,
Jeżeli po otwarciu kopert okaże się, że więcej niż jedna oferta zawiera tą samą cenę, przetarg będzie kontynuowany w tym samym dniu w formie licytacji o czym organizator niezwłocznie poinformuje zainteresowanych. Uczestnicy przetargu zostaną powiadomieni pisemnie o jego wyniku po zamknięciu przetargu w terminie wyznaczonym przez prowadzącego przetarg nie dłuższym niż 14 dni.
W przypadku niezapłacenia ceny nabycia w ustalonym terminie lub zapłacenia kwoty niższej niż osiągnięta w przetargu cena nabycia, nabywca traci prawa wynikające z wyboru jego oferty.
Zawarcie umowy kupna - sprzedaży nastąpi z chwilą otrzymania przez oferenta zawiadomienia o przyjęciu jego oferty i po zapłaceniu ceny nabycia w terminie 14 dni.
Organizator zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia przetargu, do zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia przetargu w części lub całości bez podania przyczyny.
Koszty związane ze sprzedażą ponosi nabywca.
Wydanie nabywcy przedmiotu sprzedaży nastąpi, niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia.
Wydanie nastąpi w miejscu położenia przedmiotu sprzedaży.
Wszelkie informacje na temat sprzętu i przetargu można uzyskać u p. Ryszard Tomczyk - nr tel. 71 3100541, e-mail: – ryszard.tomczyk@amuz.wroc.pl