Deklaracja dostępności
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej bip.amuz.wroc.pl.
- Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
- Na stronie znajdują się tabele, które nie przedstawiają stosownych danych.
- Na stronie znajdują się skany dokumentów, które nie są rozczytywane przez programy wspomagające osoby niepełnosprawne.
- Nie każdy obraz na stronie posiada opis pozwalający osobom korzystającym z technologii asystujących poznanie jego treści.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: mgr Małgorzata Czartoryska — email: lub telefonicznie 71 310 05 07 .
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
- Budynek główny A wraz z oficynami B i C pl. Jana Pawła II nr 2
- bezprogowe wejście do budynku z poziomu terenu od strony placu Jana Pawła II , wjazd na wysoki parter za pomocą dźwigu przeznaczonego dla osób niepełnosprawnych, wjazd na wyższe kondygnacje za pomocą windy osobowej dostosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych
- dostępność oficyny wysokiej B przez budynek główny A (na 1 piętrze)
- dostępność do oficyny niskiej C wejście do budynku podjazdem, dojście do budynku od strony ul. A. Zelwerowicza (tutaj można wjechać tylko na parter, piętro będzie niedostępne.
- Budynek D ul. A. Zelwerowicza 3a-5
- bezprogowe wejście do budynku z poziomu terenu dziedzińca budynku od strony
- ul. Zelwerowicza, wewnątrz budynku dźwig dla osób niepełnosprawnych
- Budynek E ul. A. Zelwerowicza 7-11
- wjazd do budynku przez bramę od strony ul. Zelwerowicza i bezprogowe wejście z poziomu terenu od strony dziedzińca budynku E, wewnątrz budynku winda osobowa dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych
- opcjonalnie: wjazd autem do garażu podziemnego i windą osobową na poszczególne kondygnacje
- opcjonalnie: dostęp do Budynku E z budynku D lub dziedzińca budynku D - wejścia bezprogowe
- Budynek F ul. Podwale 13
- wejście bezprogowe do budynku od strony ul. Zelwerowicza przez dziedziniec budynku D,
- wjazd na wysoki parter platformą dla osób niepełnosprawnych, wewnątrz budynku winda osobowa przystosowana do przewozu osób niepełnosprawnych
- opcjonalnie dostęp do budynku przez budynek główny A z poziomu pierwszego piętra
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Brak dostępności tłumacza języka migowego.