22.10.2019 - Zapytanie ofertowe - szkolenia z zakresu obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel dla pracowników Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
22.10.2019 - Zapytanie ofertowe - szkolenia z zakresu obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel dla pracowników Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu (2,07MB)
22.10.2019 - Formularz ofertowy (1 008,49KB)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu jako Beneficjent programu pt. „Zintegrowany program rozwoju Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu” w ramach Projektu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Priorytet III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych na podstawie wniosku nr POWR.03.05.00-00-z087/18 zaprasza do złożenia oferty na szkolenia z zakresu obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel dla pracowników Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Pl. Jana Pawła II 2, 50-043 Wrocław
NIP: 8971546349 REGON: 000275748
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Kod CPV zamówienia: Usługi szkoleniowe – 80533200-1
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w postaci zapewnienia miejsc na szkoleniach z zakresu obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel na poziomach podstawowym, średniozaawansowanym i zaawansowanym.
Planowana łączna liczba miejsc na szkoleniach: 66.
Tematyka szkolenia musi uwzględniać co najmniej następujące zagadnienia:
- Poziom podstawowy:
- arkusze kalkulacyjne Excela – wprowadzenie
- podstawy pracy z arkuszami i komórkami Excela
- praca z tabelą i zakresem danych
- obliczenia w Excelu – proste formuły i funkcje
- wykresy w Excelu i proste elementy graficzne
- Poziom średniozaawansowany
- zaawansowane formatowanie arkusza danych
- modyfikacja arkusza kalkulacyjnego
- obliczenia - formuły i funkcje Excela w codziennej pracy z arkuszami kalkulacyjnymi
- tworzenie powiązań pomiędzy arkuszami Excela
- sortowanie danych i filtry
- tworzenie obliczeń ze względu na wybrane grupy danych z wykorzystaniem narzędzia „Sumy częściowe”
- tworzenie raportów i analiz z wykorzystaniem Tabel przestawnych
- praca z wykresami i elementy graficzne w Excelu
- pobieranie danych zewnętrznych do Excela i konsolidacja danych z różnych arkuszy
- zabezpieczenie arkuszy Excela
- drukowanie arkuszy Excela
- Poziom zaawansowany
- organizacja danych w arkuszach Excela
- narzędzia Excela niezbędne w codziennej pracy (metody pracy przyśpieszające wykonywanie czynności np. szybkie grupowanie kolumn i wierszy, „Przejdź specjalnie”, „Wklej specjalnie”)
- tabele przestawne i wykresy przestawne
- obliczenia - Praca z formułami i funkcjami Excela
- obliczenia za pomocą funkcji tablicowych
- zarządzanie arkuszami i skoroszytami
- zaawansowanie Sortowanie i filtrowanie danych
- poprawność danych
- tworzenie zaawansowanych wykresów
- formatowanie warunkowe
- proste makropolecenia
- wymiana informacji pomiędzy różnymi programami i aplikacjami MS Office
- zabezpieczenie dokumentu
- drukowanie arkuszy Excela
Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji:
1) miejsce realizacji zamówienia: we Wrocławiu w miejscu wskazanym przez Wykonawcę,
2) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany, w szczególności do:
- zapewnienie miejsc na organizowanym szkoleniu, przy założeniu, że w szkoleniu mogą znajdować się inni uczestnicy poza Uczestnikami Zamawiającego. Szkolenie odbywa się w formie tradycyjnej - nie może odbywać się on-line ani w formie e-learningu,
- zapewnienia materiałów dydaktycznych Uczestnikom szkolenia,
- czas trwania jednego poziomu szkolenia: dwa następujące po sobie dni robocze, w okresie od 18 listopada 2019 r. do 30 września 2020 r., w łącznym wymiarze minimum 16 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna – 45 minut),
- szkolenia realizowane będą w minimum 5 terminach dla każdego poziomu szkolenia, ustalonych z Zamawiającym,
- zapewnienie wykładowców posiadających wiedzę z obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel oraz który w okresie ostatnich 3 lat przeprowadzili minimum 10 szkoleń z tego zakresu,
- zapewnienia warunków lokalowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć, tj. sal wraz z niezbędnym wyposażeniem,
- wydania i przekazania Zamawiającemu oryginałów certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu kursu przez Uczestników Zamawiającego po dwa egzemplarze dla każdego Uczestnika,
- informowania o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań,
- spełniania wymagań rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) i innych powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.),
3) Cena brutto zaproponowana przez Wykonawcę obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty zapewnienia sal, wynagrodzenia szkolącego, materiałów dydaktycznych, wydania i przesłania Zamawiającemu certyfikatów oraz wszelkie koszty dodatkowe. Zamawiający informuje, że koszy udziału pracowników w szkoleniu zostanie w całości pokryty ze środków publicznych.
4) Liczba miejsc na szkoleniu może ulec zmianie, a Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość zrealizowanych szkoleń.
5) Zamawiający poinformuje Uczestników o terminie i miejscu prowadzenia kursów oraz dostarczy Wykonawcy listę Uczestników w terminie uzgodnionym z Wykonawcą,
6) Przewidywana forma współpracy: umowa.
III. TERMIN REALIZACJI UMOWY
Termin wykonania zamówienia: od 18 listopada 2019 r. do 30 września 2020 r.
IV.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadają niezbędną wiedzę i minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów z obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku: podstawę do oceny w/w warunku będzie stanowiło przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie, które zostało dołączone do Formularza Oferty stanowiącego Załącznik do Zapytania Ofertowego,
2) zapewnienie wykładowców, posiadających wiedzę z obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel, właściwą dla danego poziomu oraz którzy w okresie ostatnich 3 lat przeprowadzili minimum 10 szkoleń z tego zakresu.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku: podstawę do oceny w/w warunku będzie stanowiło przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie, które zostało dołączone do Formularza Oferty stanowiącego Załącznik do Zapytania Ofertowego oraz dokument poświadczający wymagane wykształcenie wykładowcy.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku: podstawę do oceny w/w warunku będzie stanowiło przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie, które zostało dołączone do Formularza Oferty stanowiącego Załącznik do Zapytania Ofertowego.
4) wraz z Formularzem oferty przedstawią program szkolenia.
- Wykonawcy niespełniający ww. warunków zostaną odrzuceni.
V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY, TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ ORAZ SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZENIA OFERTY
- Oferty należy składać do dnia 31 października 2019 r., do godziny 10:00 (decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego).
- Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.
- Oferty powinny zostać dostarczone osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierem na adres Zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II 2, 50-043 Wrocław (z dopiskiem na kopercie: „Oferta szkolenie z obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel dla pracowników Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu”) lub na adres email: kadry@amkl.edu.pl.
- Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu na składanie ofert.
- Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Złożona oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim. Wszystkie strony oferty powinny zostać trwale spięte, zaś oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana i parafowana przez Wykonawcę.
- Koszty przygotowania oraz dostarczenia oferty ponosi Wykonawca.
- Wykonawca ma obowiązek dołączenia do oferty:
1) Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego,
2) wydruk z CEiDG lub KRS wygenerowany nie wcześniej niż na 30 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy),
3) program szkolenia.
VI. ODRZUCENIE OFERTY
W niniejszym postępowaniu zostanie odrzucona oferta Wykonawcy, który:
1) złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego zapytania ofertowego pod względem merytorycznym, a niezgodność ma charakter istotny,
2) złoży ofertę niekompletną, tj. nie zawierającą oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego,
3) przedstawi nieprawdziwe informacje,
4) nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
5) złożył ofertę, która zawiera rażąco niską cenę.
VII. KRYTERIA WYBORU OFERTY
- W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje:
Lp. |
Kryterium |
Definicja kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. |
Cena ( C ) |
Suma cen jednostkowych brutto za 1 miejsce na każdym poziomie. |
90% |
90 punktów |
2. |
Kryterium pozacenowe – opieka poszkoleniowa (K) |
Forma opieki nad uczestnikami szkolenia (drogą e-mail, telefoniczną), mająca na celu udzielenie im krótkiej porady, mieszczącej się w zakresie tematycznym przebytego przez uczestnika szkolenia. Okres opieki poszkoleniowej liczony w miesiącach od dnia ukończenia szkolenia przez uczestnika. |
10% |
10 punktów |
1) Sposób obliczenia punktacji w kryterium „Cena” (C):
Cmin
C = --------- x 90% x 100
CB
C – wartość punktowa ceny
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ofert
CB – cena badanej oferty
2) Kryterium pozacenowe (K)
Zamawiający przyznaje punkty w niniejszym kryterium wg poniższych zasad:
Opieka poszkoleniowa przez 3 miesiące od dnia ukończenia szkolenia – 2 punkty
Opieka poszkoleniowa przez 4 miesiące od dnia ukończenia szkolenia – 4 punkty
Opieka poszkoleniowa przez 5 miesięcy od dnia ukończenia szkolenia – 6 punktów
Opieka poszkoleniowa przez 6 miesiące od dnia ukończenia szkolenia – 8 punktów
Opieka poszkoleniowa przez 7 miesięcy i więcej od dnia ukończenia szkolenia – 10 punktów
- Wynik oceny kryterium zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Ocena końcowa oferty: Ok = C + K
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, przez co należy rozumieć ofertę, która otrzyma łącznie największą ilość punktów w kryterium cena i w kryterium pozacenowym.
- Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i kryterium pozacenowego oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
VIII. INFORMACJE DODATKOWE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
- W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od wykonania zamówienia z Zamawiającym, możliwe jest udzielenie zamówienia kolejnemu Wykonawcy, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Wykonawcą, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający. W przypadku, gdy negocjacje nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni wybór wyłonionego Wykonawcy i będzie rozpatrywał oferty kolejnych Wykonawców wg punktacji z listy rankingowej.
- Zamawiający zastrzega, że nie przewiduje uzupełniania i wyjaśniania treści dokumentów składanych przez Wykonawców.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego do upływu terminu składania ofert. W tej sytuacji Zamawiający zastrzega, iż termin składania ofert zostanie przedłużony o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przesłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich, niezwłocznie zawiadamiając o tym fakcie danego Wykonawcę.
- Zamawiający powiadomi niezwłocznie o wynikach rozstrzygnięcia zapytania wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- W sprawach roboczych związanych z zapytaniem ofertowym proszę kontaktować się z przedstawicielem Zamawiającego nr tel.: 71 31 00 521 e-mail: .
Załącznik do Zapytania Ofertowego
FORMULARZ OFERTY
w postępowaniu zgodnym z zasadą konkurencyjności na:
usługa szkoleniowa w postaci zapewnienia miejsc
na kursach z obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel dla pracowników
Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Nazwa (firma) oraz adres Wykonawcy:
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
NIP:.............................................................................................................................................................
REGON:......................................................................................................................................................
dane kontaktowe (osoba do kontaktu, numer telefonu, adres email): ...................................................... ...................................................................................................................................................................
- Składam ofertę na usługę szkoleniową w postaci zapewnienia miejsc na kursach z obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel za cenę:
Typ kursu |
Cena brutto |
1 |
2 |
Kurs z obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel – poziom podstawowy |
|
Kurs z obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel – poziom średniozaawansowany |
|
Kurs z obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel – poziom zaawansowany |
|
Suma – Cena oferty |
|
*Cenę brutto należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
Program szkolenia dla poszczególnych poziomów w załączeniu.
- Oferuję opiekę poszkoleniową przez ……………………… miesiące od dnia ukończenia szkolenia.
- Oświadczam, że jestem uprawniony/a do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Integralną częścią oferty jest wydruk z CEIDG lub KRS wygenerowany nie wcześniej niż na 30 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy).
- Oświadczam, że usługi zaoferowane w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, spełniają wszystkie wymagania przedstawione w zapytaniu ofertowym.
- Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
- Oświadczam, że spełniam wymagania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) i innych powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
- Oświadczam, że podana cena obejmuje wszystkie koszty, jakie poniesie Zamawiający z tytułu realizacji zamówienia.
Miejscowość ................................., dnia ...............................
...................................................................
(pieczęć i czytelny podpis Wykonawcy
lub osoby działającej w imieniu Wykonawcy)
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (dalej: Postępowanie) z dniem wysłania oferty na adres Zamawiającego wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1 z późn.zm.) i oświadczają, że zostali poinformowani, iż:
- administratorem danych osobowych zawartych w przesłanym zgłoszeniu jest Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II nr 2, 50-043 Wrocław,
- dane osobowe przetwarzane będą do celów związanych z przeprowadzeniem Postępowania, i będą udostępniane na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów, w szczególności na podstawie art.2 ust.1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1330),
- posiadają prawo dostępu do treści do przekazanych danych osobowych oraz ich poprawiania,
- podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości ubiegania się o udział w Postępowaniu ,
- posiadają prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- podane dane będą przetwarzane na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i zgodnie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1 z późn.zm.),
- dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2018 r. , poz. 1986) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, zaś umowy zawarte w wyniku postępowania jeżeli czas ich trwania przekracza 4 lata Zamawiający przechowuje je przez cały czas trwania umowy,
- kontakt do Inspektora Ochrony Danych na Akademii, adres e-mail: iod@amuz.wroc.pl lub pisemnie pl. Jana Pawła II nr 2 (pok.022), 50-043 Wrocław,
- mają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa), gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
Ponadto informujemy, iż treść złożonej oferty podlega udostępnieniu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2018 poz. 1330).