07.11.2019 - Postępowanie na wykonywanie przeglądów konserwacyjno-serwisowych bramy samonośnej przesuwnej /wjazdowej/ oraz bramy segmentowej /garażowej/.
Wrocław, 07.11.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza postępowanie na wykonywanie przeglądów konserwacyjno-serwisowych bramy samonośnej przesuwnej /wjazdowej/ oraz bramy segmentowej /garażowej/.
I.Warunki wykonywania usług, które zostaną ujęte w umowie :
- Terminy:
1) Zawarcie umowy planuje się na okres trzech lat.
2) Wykonanie dwóch przeglądów w roku w odstępie 6 miesięcy. Pierwszy przegląd w marcu 2020 - nie później niż do końca miesiąca.
- Zakres obowiązków wykonawcy:
1) Wykonawca/wykonawcy serwisujący urządzenia winni posiadać autoryzację producenta lub specjalistyczną wiedzę zgodnie z wytycznymi producenta w zakresie serwisu i konserwacji tych urządzeń (DTR dostępne u Zamawiającego).
2) Wykonanie dwóch przeglądów konserwacyjno-serwisowych w roku bramy samonośnej przesuwnej /wjazdowej/ oraz bramy segmentowej /garażowej/ - szczegółowy zakres czynności określa załącznik nr 1.
3) Przyjazdy do usunięcia awarii w zadeklarowanym czasie przez Wykonawcę jednakże nie krótszym niż 48 godz. od zgłoszenia.
4) Dokonywanie drobnych napraw oraz wymiana elementów /w trakcie przeglądów/ nie wymagających nakładów finansowych od Wykonawcy.
5) Bezpłatna diagnostyka urządzeń w przypadku ustalenia przyczyny niesprawności urządzeń.
6) W przypadku stwierdzenia, w trakcie czynności przeglądowych, konieczności wymiany lub naprawy elementu niesprawnego urządzenia, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony element na sprawny lub naprawić bez naliczania kosztów robocizny. Zamawiający poniesie koszt wartości wymienionego elementu.
- Płatności:
1) Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności po wykonaniu przeglądu, w terminie do 14 dni od daty złożenia przez Wykonawcę, następujących dokumentów:
- Prawidłowo dostarczonej i wystawionej faktury VAT
- Protokołów:
- okresowych przeglądu konserwacyjno-serwisowego (wraz z wpisem do dzienników konserwacji), podpisanych przez obie strony umowy, w tym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
2) Powyższy protokół stanowi podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT za wykonany przegląd,
3) Za przyjazd na wezwanie do awarii - płatność wg uzgodnień stron w każdym przypadku.
4) Płatności zostaną dokonane przelewem bankowym na konto Wykonawcy podane na fakturze.
- Kary umowne:
1) W przypadku zwłoki w wykonaniu zadania w uzgodnionych terminach Zamawiający będzie miał prawo naliczyć kary umowne w wysokości 1% wynagrodzenia rocznego brutto za każdy dzień zwłoki.
2) W przypadku braku reakcji na awarię w czasie zadeklarowanym w ofercie Wykonawcy Zamawiający może naliczyć karę umowną w wysokości 200,00 zł za każdą rozpoczętą dobę opóźnienia.
II.Oferta
1.Opis sposobu przygotowania oferty:
1) oferta powinna zawierać:
- cenę za jeden przegląd (wraz z dojazdem, materiałami eksploatacyjnymi, smarami, środkami czyszczącymi, itp.),
- czas reakcji na awarię.
2) oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, nr NIP,
- być podpisana czytelnie przez przedstawiciela oferenta,
2.Opis sposoby obliczenia ceny
1) Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z obowiązującymi przepisami zrealizowania przedmiotu zamówienia i stanowi wynagrodzenie Wykonawcy.
2) Ceną oferty jest koszt serwisu /przeglądu konserwacyjnego/.
3.Kryteria oceny ofert
1) Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. |
Cena ( C ) |
80% |
80 punktów |
2 |
Czas reakcji na awarię (A) |
20% |
20 punktów |
2) W przypadku kryterium „cena” (C) oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:
najniższa cena ofertowa
C = ------------------------------------------ x 100 x 80%
badana cena ofertowa
Wykonawca w ramach kryterium „cena” może maksymalnie uzyskać 80 pkt.
Zamawiający w kryterium cena będzie porównywał „cenę jednego przeglądu”
3) W przypadku kryterium „Czas reakcji na awarię” (A) oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:
najkrótszy czas reakcji w złożonych ofertach
A = ------------------------------------------------------------- x 100 x 20%
czas reakcji w ofercie badanej
Wykonawca w ramach kryterium „Czas reakcji na awarię” (A) może maksymalnie uzyskać 20 pkt.
4) Każdy z wykonawców poda w godzinach realny czas reakcji na awarię, który nie może być dłuższy niż 48h. Czas reakcji - rozumiany jako przyjazd i gotowość usunięcia awarii.
5) Wynik oceny kryterium zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Ocena końcowa oferty: OK = C + A
6) Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, przez co należy rozumieć ofertę, która otrzyma łącznie największą ilość punktów.
7) W przypadku jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzymało taką samą liczbę punktów, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4.Termin i miejsce składania ofert:
1) oferty można składać do dnia 22 listopada 2019 r. do godz. 12:00
2) oferty w formie elektronicznej (podpisane scany formularza ofertowego) należy przesłać na adres: robert.przytulski@amkl.edu.pl
3) oferty w formie papierowej należy dostarczyć do: Kancelarii Ogólnej, Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II nr 2 , 50-043 Wrocław, pokój nr 022 A.
Zaleca się oględziny miejsca wykonywania usługi przed złożeniem oferty (budynek E Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu,) w tej sprawie proszę kontaktować się z p. Robertem Przytulskim, tel. (71) 31-00-565.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami.
Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub w całości bez podania przyczyny.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest zgodnie z obowiązującym w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 ust. 8 oraz art. 4d ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załącznik nr 1
Zakres czynności serwisowych, które udokumentowane będą oddzielnym protokołem w ramach przeglądu:
Brama TSB-S i osprzęt
- Kontrola poziomości dolnego segmentu
- Kontrola zużycia i uszkodzenia segmentów skrzydła bramy
- Regulacja ruchu skrzydła bramy po szynach
- Kontrola zamocowania szyn
- Wyczyszczenie szyn prowadzących
- Regulacja złączy prowadzenia
- Kontrola odbojników sprężynowych (mocowanie, pozycja wobec skrzydła bramy)
- Kontrola luzu oraz zużycia krążków
- Smarowanie łożysk i wałów krążków
- Kontrola zużycia i uszkodzenia zawiasów,
- Smarowanie zawiasów
- Kontrola zużycia / uszkodzenia dolnych, bocznych i górnych uszczelek
- Kontrola zużycia / uszkodzenia dolnego okucia / bezpiecznika podczas pęknięcia linki, zamocowanie do segmentów
- Kontrola zużycia / uszkodzenia linek
- Kontrola zamocowania linki do dolnego okucia / bezpiecznika podczas pęknięcia linki oraz bębna linowego
- Kontrola zamocowania sprężyn do końcówek
- Kontrola wału sprężynowego
- Kontrola zużycia / uszkodzenia wszystkich łożysk na wale sprężynowym
- Kontrola i korekta naprężenia sprężyn – wyważenie skrzydła bramy
- Kontrola bezpiecznika podczas pęknięcia sprężyny (o ile zainstalowano do bramy)
- Kontrola zamocowania bębna linowego do wału, pozycja pióra w bębnie
- Kontrola śrub sprzęgła wału (o ile zainstalowano do bramy)
- Kontrola zamocowania (do muru, konstrukcji hali, profilu zamkniętego hali itp.)
- Kontrola zabezpieczenia przekładni łańcuchowej na wale oraz jej funkcyjność
- Kontrola działania bramy podczas otwierania ręcznego
- Kontrola zamocowania i stan rolek
- Kontrola drzwi wejściowych + działania zamykacza
- Kontrola + posmarowanie zasuw, zamków
- Kontrola naprężacza linki
- Regulacja dociągnięcia wszystkich połączeń śrubowych
- Kompletna kontrola wzrokowa bramy,
- Regulacja automatyki bramy
- Doraźne prace naprawcze niewymagające wymiany zasadniczych części bramy
Silnik i osprzęt
- Kontrola zamocowania silnika
- Kontrola zabezpieczenia silnika na wale (włączenie z pozycją pióra)
- Kontrola funkcyjności sterowania awaryjnego (łańcuszek/odblokowanie/korba – wg typu silnika)
- Kontrola wszystkich kabli (kabel spiralny, kable połączeniowe, kabel doprowadzający..)
- Kontrola ustawienia pozycji końcowych (wyłączników krańcowych)
- Test funkcyjności zdalnego sterowania
- Test funkcyjności listwy bezpieczeństwa
- Test funkcyjności styku drzwi wejściowych
- Test funkcyjności fotokomórek
Zakres czynności do wykonania przy serwisie bramy wjazdowej, które udokumentowane będą oddzielnym protokołem:
Brama wjazdowa przesuwna samonośna H>2000 z napędem BK1200
- Sprawdzenie sposobu funkcjonowania wszystkich urządzeń zabezpieczających (wyłączniki końcowe, fotokomórki, listwy bezpieczeństwa itp.),
- Sprawdzenie siły pchania bramy, zgodnie z odpowiednimi normami,
- Kontrola poprawnego zazębienia listwy zębatej i koła zębatego (odstęp min. 2 mm)
- Regulacja oraz poprawne ustawienie i zamontowanie wyłączników zderzaka krańcowego otwierania i zamykania, rozruch i zatrzymanie przy obsłudze ręcznej,
- Rozruch i zatrzymanie przy zdalnym sterowaniu,
- Sprawdzenie logiki funkcji,
- Sprawdzenie stanu mocowania elementów skręcanych,
- Czyszczenie fotokomórek z zabrudzenia,
- Kontrola i ustawienie momentu obrotowego,
- Czyszczenie szyny jezdnej.
Silnik i osprzęt
- Kontrola zamocowania silnika
- Kontrola zabezpieczenia silnika
- Kontrola funkcyjności sterowania awaryjnego (ręcznego – wg typu silnika)
- Kontrola wszystkich kabli (kable połączeniowe, kabel doprowadzający..)
- Kontrola ustawienia pozycji końcowych (wyłączników krańcowych)
- Test funkcyjności zdalnego sterowania
- Test funkcyjności listwy bezpieczeństwa
- Test funkcyjności styku bramy
- Test funkcyjności fotokomórek
Załącznik nr 2
FORMULARZ OFERTY
Nazwa Wykonawcy: ...................................................................................................................
Adres Wykonawcy (kod, miejscowość): .....................................................................................
(ulica, nr domu, nr lokalu): …......................................................................................................
Numer telefonu:............................................... i faksu: ..............................................................
NIP:................................................................... REGON:...........................................................
Adres e-mail: ………………….……………....……………………………...……..……….….……..
Odpowiadając na ogłoszenie dotyczące postępowania na wykonanie przeglądów konserwacyjno-serwisowych urządzeń, oferujemy wykonanie zamówienia w zakresie i na warunkach określonych w ogłoszeniu oraz w niniejszej ofercie.
Przegląd dwa razy w roku: |
Ilość sztuk |
Cena netto za |
Cena brutto 1 przegląd |
Uwagi |
|
|
|
|
|
1.Brama przesuwna samonośna |
szt.1 |
|
|
|
2.Brama segmentowa garażowa |
szt.1 |
|
|
|
RAZEM: |
|
|
|
|
Cena za jeden okresowy przegląd konserwacyjno-serwisowy
Cena bez podatku od towarów i usług ........................................................................[PLN]
należny podatek od towarów i usług stawka* {….} %: ................................................[PLN]
Cena z należnym podatkiem od towarów i usług*: ......................................................[PLN]
Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii ………………. godz.1
Oświadczamy, że:
- Złożona oferta jest ważna przez 30 dni;
- W przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach określonych w zapytaniu i ustalonych z Zamawiającym oraz w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego;
- Zamówienie zamierzamy / nie zamierzamy2 powierzyć podwykonawcom w następującym zakresie: ……………………………………………………………………
Nazwa (firma): ……………………...………………………………………………………….
- Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się
o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Załącznikami oferty są następujące dokumenty:
....................................................................................................................................................
…………….……. (miejscowość), dnia …………………. r.
…………………………
1 Niewypełnienie pola będzie skutkowało nieprzyznaniem punktów w kryterium pozacenowym.
2 Niewypełnienie powyższego pola skutkowało będzie przyjęciem oświadczenia o braku udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia.