08.11.2019 - Postępowanie na wykonywanie przeglądów konserwacyjno-serwisowych 13 sztuk wciągarek linowych firmy TUCHLER /sztankietów/.
Wrocław, 07.11.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza postępowanie na wykonywanie przeglądów konserwacyjno-serwisowych 13 sztuk wciągarek linowych firmy TUCHLER /sztankietów/.
I.Warunki wykonywania usług, które zostaną ujęte w umowie :
- Terminy:
1) Zawarcie umowy planuje się na okres trzech lat.
2) Jeden przegląd raz w roku w odstępie 12 miesięcy. Pierwszy przegląd w sierpniu nie później niż do końca miesiąca.
- Zakres obowiązków wykonawcy:
1) Wykonawca/wykonawcy serwisujący urządzenia winni posiadać autoryzację producenta lub specjalistyczną wiedzę zgodnie z wytycznymi producenta w zakresie serwisu i konserwacji tych urządzeń (DTR dostępne u Zamawiającego).
2) Wykonanie raz w roku okresowego przeglądu konserwacyjno-serwisowego 13 sztuk wciągarek linowych firmy TUCHLER /sztankietów/ - szczegółowy zakres czynności określa załącznik nr 1.
3) Przyjazdy do usunięcia awarii w zadeklarowanym czasie przez Wykonawcę jednakże nie krótszym niż 48 godz. od zgłoszenia.
4) Dokonywanie drobnych napraw oraz wymiana elementów /w trakcie przeglądów/ nie wymagających nakładów finansowych od Wykonawcy.
5) Bezpłatna diagnostyka urządzeń w przypadku ustalenia przyczyny niesprawności urządzeń.
6) W przypadku stwierdzenia, w trakcie czynności przeglądowych, konieczności wymiany lub naprawy elementu niesprawnego urządzenia, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony element na sprawny lub naprawić bez naliczania kosztów robocizny. Zamawiający poniesie koszt wartości wymienionego elementu.
- Płatności:
1) Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności raz w roku po wykonaniu przeglądu, w terminie do 14 dni od daty złożenia przez Wykonawcę, następujących dokumentów:
- Prawidłowo dostarczonej i wystawionej faktury VAT
- Protokołu:
- okresowego przeglądu konserwacyjno-serwisowego (wraz z wpisem do dziennika konserwacji), podpisanego przez obie strony umowy, w tym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
2) Powyższy protokół stanowi podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT za wykonany przegląd,
3) Za przyjazd na wezwanie do awarii - płatność wg uzgodnień stron w każdym przypadku.
4) Płatności zostaną dokonane przelewem bankowym na konto Wykonawcy podane na fakturze.
- Kary umowne:
1) W przypadku zwłoki w wykonaniu zadania w uzgodnionych terminach Zamawiający będzie miał prawo naliczyć kary umowne w wysokości 1% wynagrodzenia rocznego brutto za każdy dzień zwłoki.
2) W przypadku braku reakcji na awarię w czasie zadeklarowanym w ofercie Wykonawcy Zamawiający może naliczyć karę umowną w wysokości 200,00 zł za każdą rozpoczętą dobę opóźnienia.
II.Oferta
1.Opis sposobu przygotowania oferty:
1) oferta powinna zawierać:
- cenę za jeden przegląd roczny (wraz z dojazdem, materiałami eksploatacyjnymi, obciążnikami, środkami czyszczącymi, itp.),
- czas reakcji na awarię.
2) oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, nr NIP,
- być podpisana czytelnie przez przedstawiciela oferenta,
2.Opis sposoby obliczenia ceny
- Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z obowiązującymi przepisami zrealizowania przedmiotu zamówienia i stanowi wynagrodzenie Wykonawcy.
- Ceną oferty jest roczny koszt serwisu /przeglądu konserwacyjnego/.
3.Kryteria oceny ofert
1) Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. |
Cena ( C ) |
80% |
80 punktów |
2 |
Czas reakcji na awarię (A) |
20% |
20 punktów |
2) W przypadku kryterium „cena” (C) oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:
najniższa cena ofertowa
C = ------------------------------------------ x 100 x 80%
badana cena ofertowa
Wykonawca w ramach kryterium „cena” może maksymalnie uzyskać 80 pkt.
Zamawiający w kryterium cena będzie porównywał „cenę jednego przeglądu rocznego”
3) W przypadku kryterium „Czas reakcji na awarię” (A) oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:
najkrótszy czas reakcji w złożonych ofertach
A = ------------------------------------------------------------- x 100 x 20%
czas reakcji w ofercie badanej
Wykonawca w ramach kryterium „Czas reakcji na awarię” (A) może maksymalnie uzyskać 20 pkt.
- Każdy z wykonawców poda w godzinach realny czas reakcji na awarię, który nie może być dłuższy niż 48h. Czas reakcji - rozumiany jako przyjazd i gotowość usunięcia awarii.
- Wynik oceny kryterium zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Ocena końcowa oferty: OK = C + A
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, przez co należy rozumieć ofertę, która otrzyma łącznie największą ilość punktów.
- W przypadku jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzymało taką samą liczbę punktów, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4.Termin i miejsce składania ofert:
1) oferty można składać do dnia 22 listopada 2019 r. do godz. 12:00
2) oferty w formie elektronicznej (podpisane scany formularza ofertowego) należy przesłać na adres:robert.przytulski@amkl.edu.pl
3) oferty w formie papierowej należy dostarczyć do: Kancelarii Ogólnej, Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II nr 2 , 50-043 Wrocław, pokój nr 022 A.
Zaleca się oględziny miejsca wykonywania usługi przed złożeniem oferty (budynek E Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu,) w tej sprawie proszę kontaktować się z p. Robertem Przytulskim, tel. (71) 31-00-565.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami.
Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub w całości bez podania przyczyny.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest zgodnie z obowiązującym w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 ust. 8 oraz art. 4d ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załącznik nr 1
Zakres czynności serwisowych, które udokumentowane będą oddzielnym protokołem w ramach przeglądu rocznego:
- Kontrola lin stalowych wg PN-EN 12385,
- Kontrola rolek linowych,
- Kontrola pracy funkcji po podłączeniu konsoli sterowania,
- Sprawdzenie funkcjonowania funkcji przeciążenia,
- Sprawdzenie funkcjonowania pozycji granicznej (roboczej i awaryjnej),
- Sprawdzenie funkcjonowania przycisku awaryjnego położenia,
- Praca z ciężarem maksymalnym /wykonanie prób przeciążeniowych/,
- Kontrola mocowań przy pełnym obciążeniu,
- Kontrola zużycia elementów mocowania – śrub rzymskich, jarzm, etc. z tolerancją 5% nominalnych wymiarów,
- Wyzwolenie wyłączników różnicowo – prądowych,
- Przeprowadzenie próby wyłączenia awaryjnego. W tym celu należy przy włączonym zasilaniu urządzenia, wcisnąć przycisk bezpieczeństwa na elewacji szafy, oznaczone kolorem czerwonym na żółtym tle. Powinno nastąpić zatrzymanie napędów. Ponowne załączenie po zresetowaniu układu,
- Przeprowadzenie pomiarów: ciągłości układu połączenia ochronnego, rezystancji izolacji, próba wytrzymałości elektrycznej izolacji. Wyniki pomiarów należy uznać za zadowalające, jeżeli są zgodne z PN-EN 60204-1 pkt 19,
- Kontrola zużycia elementów mocowania,
- Sprawdzenie prawidłowości działania aparatury kontrolno-pomiarowej,
- Kontrola prawidłowości nastawień zabezpieczeń silników,
- Wymiana drobnych elementów urządzeń,
- Wpis do dziennika konserwacji.
Załącznik nr 2
FORMULARZ OFERTY
Nazwa Wykonawcy: ...................................................................................................................
Adres Wykonawcy (kod, miejscowość): .....................................................................................
(ulica, nr domu, nr lokalu): …......................................................................................................
Numer telefonu:............................................... i faksu: ..............................................................
NIP:................................................................... REGON:...........................................................
Adres e-mail: ………………….……………....……………………………...……..……….….……..
Odpowiadając na ogłoszenie dotyczące postępowania na wykonanie przeglądu konserwacyjno-serwisowego 13 sztuk sztankietów, oferujemy wykonanie zamówienia w zakresie i na warunkach określonych w ogłoszeniu oraz w niniejszej ofercie.
Cena za jeden okresowy przegląd konserwacyjno-serwisowy w roku /13 szt. sztankietów/.
Cena bez podatku od towarów i usług ........................................................................[PLN]
należny podatek od towarów i usług stawka* {….} %: ................................................[PLN]
Cena z należnym podatkiem od towarów i usług*: ......................................................[PLN]
Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii ………………. godz. 1
Oświadczamy, że:
- Złożona oferta jest ważna przez 30 dni;
- W przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach określonych w zapytaniu i ustalonych z Zamawiającym oraz w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego;
- Zamówienie zamierzamy / nie zamierzamy2 powierzyć podwykonawcom w następującym zakresie: ……………………………………………………………………
Nazwa (firma): ……………………...………………………………………………………….
- Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się
o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Załącznikami oferty są następujące dokumenty:
....................................................................................................................................................
…………….……. (miejscowość), dnia …………………. r.
…………………………
(podpis)
1 Niewypełnienie pola będzie skutkowało nieprzyznaniem punktów w kryterium pozacenowym.
2 Niewypełnienie powyższego pola skutkowało będzie przyjęciem oświadczenia o braku udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia