08.11.2019 - Postępowanie na obsługę serwisową systemów sygnalizacji włamania i napadu w budynkach A, E i F.
Wrocław, 07.11.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza postępowanie na obsługę serwisową systemów sygnalizacji włamania i napadu w budynkach A, E i F.
I.Warunki wykonywania usług, które zostaną ujęte w umowie :
- Terminy:
1) Zawarcie umowy planuje się na okres trzech lat.
2) Wykonanie jednego przeglądu w roku w odstępie 12 miesięcy. Pierwszy przegląd w styczniu nie później niż do końca miesiąca.
- Zakres obowiązków wykonawcy:
1) Wykonawca/wykonawcy serwisujący systemy sygnalizacji włamania i napadu winni posiadać autoryzację producenta lub specjalistyczną wiedzę zgodnie z wytycznymi producenta w zakresie serwisu i konserwacji tych systemów.
2) Wykonanie raz w roku okresowego przeglądu konserwacyjno-serwisowego systemów sygnalizacji włamania i napadu w budynkach A, E i F – elementy systemu Załącznik nr 2. Szczegółowy zakres czynności określa załącznik nr 1.
3) Przyjazdy do usunięcia awarii w zadeklarowanym czasie przez Wykonawcę jednakże nie krótszym niż 48 godz. od zgłoszenia.
4) Dokonywanie drobnych napraw oraz wymiana elementów systemów /w trakcie przeglądów/ nie wymagających nakładów finansowych od Wykonawcy.
5) Bezpłatna diagnostyka systemów w przypadku ustalenia przyczyny niesprawności urządzeń.
6) W przypadku stwierdzenia, w trakcie czynności przeglądowych, konieczności wymiany lub naprawy elementu niesprawnego systemu, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony element na sprawny lub naprawić bez naliczania kosztów robocizny. Zamawiający poniesie koszt wartości wymienionego elementu.
- Płatności:
1) Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności raz w roku po wykonaniu przeglądu, w terminie do 14 dni od daty złożenia przez Wykonawcę, następujących dokumentów:
- Prawidłowo dostarczonej i wystawionej faktury VAT
- Protokołu:
- okresowego przeglądu konserwacyjno-serwisowego, podpisanego przez obie strony umowy, w tym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
2) Powyższy protokół stanowi podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT za wykonany przegląd,
3) Za przyjazd na wezwanie do awarii - płatność wg uzgodnień stron w każdym przypadku.
4) Płatności zostaną dokonane przelewem bankowym na konto Wykonawcy podane na fakturze.
- Kary umowne:
- W przypadku zwłoki w wykonaniu zadania w uzgodnionych terminach Zamawiający będzie miał prawo naliczyć kary umowne w wysokości 1% wynagrodzenia rocznego brutto za każdy dzień zwłoki.
- W przypadku braku reakcji na awarię w czasie zadeklarowanym w ofercie Wykonawcy Zamawiający może naliczyć karę umowną w wysokości 200,00 zł za każdą rozpoczętą dobę opóźnienia.
II.Oferta
1.Opis sposobu przygotowania oferty:
1) oferta powinna zawierać:
- cenę za jeden przegląd roczny (wraz z dojazdem, materiałami eksploatacyjnymi, środkami czyszczącymi itp.),
- czas reakcji na awarię.
2) oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, nr NIP,
- być podpisana czytelnie przez przedstawiciela oferenta,
2.Opis sposoby obliczenia ceny
- Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z obowiązującymi przepisami zrealizowania przedmiotu zamówienia i stanowi wynagrodzenie Wykonawcy.
- Ceną oferty jest roczny koszt serwisu /przeglądu konserwacyjnego/.
3.Kryteria oceny ofert
1) Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. |
Cena ( C ) |
80% |
80 punktów |
2 |
Czas reakcji na awarię (A) |
20% |
20 punktów |
2) W przypadku kryterium „cena” (C) oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:
najniższa cena ofertowa
C = ------------------------------------------ x 100 x 80%
badana cena ofertowa
Wykonawca w ramach kryterium „cena” może maksymalnie uzyskać 80 pkt.
Zamawiający w kryterium cena będzie porównywał „cenę jednego przeglądu rocznego”
3) W przypadku kryterium „Czas reakcji na awarię” (A) oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:
najkrótszy czas reakcji w złożonych ofertach
A = ------------------------------------------------------------- x 100 x 20%
czas reakcji w ofercie badanej
Wykonawca w ramach kryterium „Czas reakcji na awarię” (A) może maksymalnie uzyskać 20 pkt.
- Każdy z wykonawców poda w godzinach realny czas reakcji na awarię, który nie może być dłuższy niż 48h. Czas reakcji - rozumiany jako przyjazd i gotowość usunięcia awarii.
- Wynik oceny kryterium zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Ocena końcowa oferty: OK = C + A
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, przez co należy rozumieć ofertę, która otrzyma łącznie największą ilość punktów.
- W przypadku jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzymało taką samą liczbę punktów, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4.Termin i miejsce składania ofert:
1) oferty można składać do dnia 22 listopada 2019 r. do godz. 12:00
2) oferty w formie elektronicznej (podpisane scany formularza ofertowego) należy przesłać na adres: robert.przytulski@amkl.edu.pl
3) oferty w formie papierowej należy dostarczyć do: Kancelarii Ogólnej, Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II nr 2 , 50-043 Wrocław, pokój nr 022 A.
Zaleca się oględziny miejsca wykonywania usługi przed złożeniem oferty (budynek A,E i F Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu,) w tej sprawie proszę kontaktować się z p. Robertem Przytulskim, tel. (71) 31-00-565.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami.
Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub w całości bez podania przyczyny.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest zgodnie z obowiązującym w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 ust. 8 oraz art. 4d ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załącznik nr 1
Zakres czynności serwisowych, które udokumentowane będą oddzielnym protokołem w ramach przeglądu rocznego:
- Sprawdzenie stanu centrali, czujek, przycisków napadowych, kontaktronów, szyfratorów, sygnalizatorów optyczno-akustycznych, zasilania awaryjnego /pomiar napięć pod obciążeniem/ i innych urządzeń wchodzących w skład systemu sygnalizacji włamania i napadu,
- Sprawdzenie jakości połączeń centrali i stan bezpieczników w razie konieczności wymiana zużytych bezpieczników,
- Sprawdzenie całości okablowania, zamocowania połączeń elektrycznych, stanu akumulatorów i pomiaru napięć w punktach pomiarowych,
- Zweryfikowanie ustawień zegarów,
- Wymiana baterii w czujkach bezprzewodowych,
- Sprawdzenie sprawności działania całego systemu poprzez wywołanie próbnego alarmu,
- W razie potrzeby zaprogramowanie kodów dostępu,
- Wymiana drobnych elementów systemów,
- Dokonanie wpisu w dzienniku konserwacji po wykonaniu wyżej wymienionych czynności.
Załącznik nr 2
ELEMENTY SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU bud. A
- Centrala Satel 64 1 szt.
- Centrala Alarmcom 1 szt.
- Centrala Texacom 1 szt.
- Czujki 25 szt.
- Sygnalizator akustyczny 1 szt.
- Klawiatury Alarmcom 5 szt.
- Klawiatury Satel Integra 8 szt.
- Przycisk napadowy 1 szt.
- Akumulatory 18 Ah 3 szt.
ELEMENTY SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU bud. E
- Centrala Satel INTEGRA 64 wersja 1.18 1 szt.
- Ekspander wejść CA-64 E 3 szt.
- Ekspander wejść z zasilaczem CA-64 EPS 2 szt.
- Manipulator LCD INT-KLCD-BL 5 szt.
- Czujnik PIR IR 120C + uchwyt IRUM 30 15 szt.
- Czujnik PIR IR 270T + uchwyt Irum 30 11 szt.
- Kontaktronowy czujnik otwarcia S-2 23 szt.
- Przycisk napadowy PASP-1SS 2 szt.
- Sygnalizator akustyczny MOS1 4 szt.
- Sygnalizator optyczno-akustyczny ATEK- 20 3 szt.
- Obudowa centrali OMI-3 2 szt.
- Obudowa ekspandera wejść bez zasilacza PULSAR AWO105 2 szt.
- Obudowa ekspandera wejść z zasilaczem PULSAR AWO256 1 szt.
- Akumulator 7Ah 1 szt.
- Akumulator 18 Ah 2 szt.
- Oprogramowanie GUARDX 1 szt.
ELEMENTY SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU bud. F
- Centrala Satel 32 1 szt.
- Czujki Elmes Electronic 11 szt.
- Czujki wibracyjne Elmes 2 szt.
- Odbiornik do zdalnego sterowania 20 kanałowy CH20HRH 2 szt
- Manipulator sterowania Satel Integra 1 szt.
- Akumulator 18 Ah 1 szt.
Załącznik nr 3
FORMULARZ OFERTY
Nazwa Wykonawcy: ...................................................................................................................
Adres Wykonawcy (kod, miejscowość): .....................................................................................
(ulica, nr domu, nr lokalu): …......................................................................................................
Numer telefonu:............................................... i faksu: ..............................................................
NIP:................................................................... REGON:...........................................................
Adres e-mail: ………………….……………....……………………………...……..……….….……..
Odpowiadając na ogłoszenie dotyczące postępowania na wykonanie przeglądu konserwacyjno-serwisowego systemów sygnalizacji włamania i napadu w budynkach A, E i F, oferujemy wykonanie zamówienia w zakresie i na warunkach określonych w ogłoszeniu oraz w niniejszej ofercie.
Przegląd okresowy 1 raz w roku |
Ilość |
Cena netto za |
Cena brutto 1 przegląd |
Uwagi |
||
budynek A: |
|
|
|
|
||
|
1 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
||
budynek E: |
|
|
|
|
||
|
1 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
||
budynek F: |
|
|
|
|
||
|
1 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
||
RAZEM: |
|
|
|
|
||
Cena za jeden okresowy przegląd konserwacyjno-serwisowy w roku
Cena bez podatku od towarów i usług ........................................................................[PLN]
należny podatek od towarów i usług stawka* {….} %: ................................................[PLN]
Cena z należnym podatkiem od towarów i usług*: ......................................................[PLN]
Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii ………………. godz. 1
Oświadczamy, że:
- Złożona oferta jest ważna przez 30 dni;
- W przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach określonych w zapytaniu i ustalonych z Zamawiającym oraz w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego;
- Zamówienie zamierzamy / nie zamierzamy2 powierzyć podwykonawcom w następującym zakresie: ……………………………………………………………………
Nazwa (firma): ……………………...………………………………………………………….
- Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się
o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Załącznikami oferty są następujące dokumenty:
....................................................................................................................................................
…………….……. (miejscowość), dnia …………………. r.
…………………………
(podpis)
1 Niewypełnienie pola będzie skutkowało nieprzyznaniem punktów w kryterium pozacenowym.
2 Niewypełnienie powyższego pola skutkowało będzie przyjęciem oświadczenia o braku udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia.