Uchwała nr 23/2020 z dnia 30 czerwca 2020 r. w sprawie zmiany Uchwały nr 26/2019 Senatu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 29 maja 2019 r. w sprawie ustalenia programu kształcenia w Szkole Doktorskiej Akademii Muzycznej ...
Uchwała nr 23/2020 Senatu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 30 czerwca 2020 r. w sprawie zmiany Uchwały nr 26/2019 Senatu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 29 maja 2019 r. w sprawie ustalenia programu kształcenia w Szkole Doktorskiej Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu. (418,16KB)
Załącznik do Uchwały nr 23/2020 Senatu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 30 czerwca 2020 r. w sprawie zmiany Uchwały nr 26/2019 Senatu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 29 maja 2019 r. w sprawie ustalenia programu kształcenia w Szkole Doktorskiej Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu. (8,57MB)
Uchwała nr 23/2020
Senatu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
z dnia 30 czerwca 2020 r.
w sprawie zmiany Uchwały nr 26/2019 Senatu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 29 maja 2019 r. w sprawie ustalenia programu kształcenia w Szkole Doktorskiej Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.
Działając na podstawie art. 28 ust. 1 pkt. 12 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2020 r. poz. 85, z późn. zm.) oraz § 16 pkt. 11 Statutu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, stanowiącego Załącznik do Uchwały nr 34/2019 Senatu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 11 września 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, Senat Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu uchwala, co następuje:
§ 1
Zmienia się Uchwałę nr 26/2019 Senatu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 29 maja 2019 r. w sprawie ustalenia programu kształcenia w Szkole Doktorskiej Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu w ten sposób, iż załącznik do niej otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszej Uchwały.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wrocław, 30 czerwca 2020 r.
Załącznik do uchwały nr 23/2020 Senatu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 30 czerwca 2020 r. w sprawie zmiany Uchwały nr 26/2019 Senatu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 29 maja 2019 r. w sprawie ustalenia programu kształcenia w Szkole Doktorskiej Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.
|
PROGRAM KSZTAŁCENIA W SZKOLE DOKTORSKIEJ
AKADEMII MUZYCZNEJ IM. KAROLA LIPIŃSKIEGO WE WROCŁAWIU
- EFEKTY UCZENIA SIĘ W SZKOLE DOKTORSKIEJ
Dziedzina: Dziedzina sztuki
Dyscyplina: sztuki muzyczne
Objaśnienie oznaczeń:
|
SD – efekty uczenia się określone dla Szkoły DoktorskiejWG – kategoria wiedzy: zakres i głębiaWK – kategoria wiedzy: kontekstUW – kategoria umiejętności: wykorzystywanie wiedzyUK – kategoria umiejętności: komunikowanie sięUO – kategoria umiejętności: organizacja pracy |
UU – kategoria umiejętności: uczenie sięKK – kategoria kompetencji społecznych: krytyczne podejścieKO – kategoria kompetencji społecznych: odpowiedzialnośćKR – kategoria kompetencji społecznych: rola zawodowaP8 – poziom 8. Polskiej Ramy Kwalifikacji01 i kolejne – numer efektu uczenia się |
|
|
||
Kod efektu uczenia się |
Po ukończeniu Szkoły Doktorskiej |
Odniesienie do efektów uczenia się na poziomie 8. PRK |
||||
WIEDZA (doktorant zna i rozumie:) |
||||||
Zakres i głębia – kompletność perspektywy poznawczej i zależności |
||||||
SD_W01 |
Główne tendencje rozwojowe dyscypliny sztuki muzyczne |
P8S_WG |
||||
SD_W02 |
Polski i międzynarodowy dorobek obejmujący podstawy teoretyczne oraz zagadnienia ogólne i wybrane zagadnienia szczegółowe – właściwe dla dyscypliny sztuki muzyczne; w stopniu umożliwiającym rewizję istniejących paradygmatów, w tym odnośną literaturę lub inne istotne źródła związane z dziedziną sztuki, dyscypliną artystyczną sztuki muzyczne i działalnością artystyczną |
P8S_WG |
||||
SD_W03 |
Kompletną metodologię badań naukowych w odniesieniu do dziedziny sztuki, dyscypliny sztuki muzyczne |
P8S_WG |
||||
SD_W04 |
Zasady tworzenia kompletnych, złożonych prac naukowych i/lub artystycznych oraz kreowania działań o wysokim stopniu oryginalności |
P8S_WG |
||||
SD_W05 |
Standardy doskonałości w obszarze badań, rozróżnienie między wartościowymi i nieuzasadnionymi poszukiwaniami/badaniami w sferze teoretycznej i praktycznej |
P8S_WG |
||||
SD_W06 |
Zasady upowszechniania wyników działalności naukowej, praw autorskich, prawa wydawniczego, prawa własności intelektualnej itp., także w trybie otwartego dostępu, |
P8S_WG |
||||
SD_W07 |
Własny potencjał ekonomiczny i związane z nim możliwości wykorzystania rezultatów własnych działań twórczych |
P8S_WG |
||||
SD_W08 |
Implikacje wynikające z wykonywanej pracy i jej wpływu na zdrowie osób zaangażowanych w daną działalność |
P8S_WG |
||||
Kontekst – uwarunkowania, skutki |
||||||
SD_W09 |
Fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji |
P8S_WK |
||||
SD_W10 |
Kontekst historyczny i kulturowy dyscypliny sztuki muzyczne i jej związki z innymi obszarami współczesnego życia, pozwalający na realizację zespołowych zadań, w tym zadań o charakterze interdyscyplinarnym |
P8S_WK |
||||
SD_W11 |
Ekonomiczne, prawne, etyczne i inne istotne uwarunkowania działalności artystycznej i naukowej |
P8S_WK |
||||
SD_W12 |
Podstawowe zasady transferu wiedzy do sfery społecznej oraz komercjalizacji wyników działalności naukowej i know-how związanego z tymi wynikami |
P8S_WK |
||||
UMIEJĘTNOŚCI (doktorant potrafi:) |
||||||
Wykorzystywanie wiedzy – rozwiązywane problemy i wykonywane zadania |
||||||
SD_U01 |
Wykorzystywać wiedzę i doskonale opanowany warsztat techniczny do twórczego identyfikowania, formułowania, kontekstualizowania i innowacyjnego rozwiązywania złożonych problemów z zakresu twórczości, teorii lub/i praktyki wykonawczej albo wykonywania zadań o charakterze badawczym, a w szczególności:
|
P8S_UW |
||||
SD_U02 |
Wykazywać zintegrowane i oryginalne artystycznie podejście do wykonawstwa, komponowania, teoretyzowania i nauczania z wykorzystaniem odpowiednich metodologicznie procesów i środków |
P8S_UW |
||||
SD_U03 |
Wykazywać zdolność do rozszerzania w znaczący sposób własnej świadomości artystycznej i do czytelnego komunikowania tego typu podejścia w świadomy sposób |
P8S_UW P8S_UK |
||||
SD_U04 |
Dokonywać krytycznej analizy i oceny wyników badań naukowych, działalności eksperckiej i innych prac o charakterze twórczym oraz ich wkładu w rozwój wiedzy |
P8S_UW |
||||
SD_U05 |
Transferować wyniki działalności artystycznej/naukowej do sfery gospodarczej i społecznej, w tym do różnych obszarów sztuki wykonawczej |
P8S_UW |
||||
Komunikowanie się – odbieranie i tworzenie wypowiedzi, upowszechnianie wiedzy, język obcy |
||||||
SD_U06 |
Komunikować się na tematy specjalistyczne w stopniu umożliwiającym aktywne uczestnictwo w międzynarodowym środowisku artystycznym i naukowym |
P8S_UK |
||||
SD_U07 |
Upowszechniać wyniki własnej działalności artystycznej i naukowej, a także działalności innych twórców z wykorzystaniem form w pełni profesjonalnych |
P8S_UK |
||||
SD_U08 |
Inicjować debatę dotyczącą przynależnego obszaru sztuki i nauki |
P8S_UK |
||||
SD_U09 |
Uczestniczyć w dyskursie naukowym |
P8S_UK |
||||
SD_U10 |
Posługiwać się językiem obcym na poziomie B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego w stopniu umożliwiającym uczestnictwo w międzynarodowym środowisku naukowym i zawodowym |
P8S_UK |
||||
Organizacja pracy, planowanie i praca zespołowa |
||||||
SD_U11 |
Planować i harmonijnie realizować indywidualne i zespołowe przedsięwzięcia artystyczne i badawcze, także w środowisku międzynarodowym |
P8S_UO |
||||
SD_U12 |
Wspierać, współpracować i/lub kierować zespołem, stosując szeroki zakres umiejętności praktycznych i komunikacyjnych celem doskonalenia metod pracy innych osób oraz różnych środowisk |
P8S_UO P8S_UK |
||||
Uczenie się – planowanie własnego rozwoju i rozwoju innych osób |
||||||
SD_U13 |
Samodzielnie planować i działać na rzecz własnego rozwoju oraz inspirować i organizować rozwój innych osób |
P8S_UU |
||||
SD_U14 |
Szukać sposobów wykorzystywania i dalszego rozwijania wiedzy pochodzącej ze swoich badań |
P8S_UU |
||||
SD_U15 |
Planować zajęcia lub grupy zajęć i realizować je z wykorzystaniem nowoczesnych metod i narzędzi |
P8S_UU |
||||
KOMPETENCJE SPOŁECZNE (doktorant jest gotów do:) |
||||||
Oceny – krytyczne podejście |
||||||
SD_K01 |
Krytycznej oceny dorobku w ramach danej dyscypliny |
P8S_KK |
||||
SD_K02 |
Systematycznej krytycznej oceny efektów swoich działań artystycznych/badań w ramach danej dyscypliny, widzenia własnych ograniczeń i niewykorzystanych możliwości oraz kreowania strategii dla maksymalizacji swoich działań |
P8S_KK |
||||
SD_K03 |
Krytycznej oceny własnego wkładu w rozwój danej dyscypliny artystycznej lub naukowej, określania jego wartości w społecznej, kulturalnej, etycznej i ekonomicznej terminologii |
P8S_KK |
||||
SD_K04 |
Odpowiadania ze zrozumieniem i odpowiedzialnością na krytyczne uwagi w obrębie danej społeczności artystycznej i badawczej |
P8S_KK |
||||
SD_K05 |
Uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych |
P8S_KK |
||||
Odpowiedzialność – wypełnianie zobowiązań społecznych i działanie na rzecz interesu publicznego |
||||||
SD_K06 |
Wypełniania zobowiązań społecznych badaczy i twórców |
P8S_KO |
||||
SD_K07 |
Inicjowania działań na rzecz interesu publicznego |
P8S_KO |
||||
SD_K08 |
Myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy |
P8S_KO |
||||
Rola zawodowa – niezależność i rozwój etosu |
||||||
SD_K09 |
Podtrzymywania i rozwijania etosu środowisk twórczych, w tym:
|
P8S_KR |
||||
- OPIS PROCESU PROWADZĄCEGO DO UZYSKANIA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
- PLAN KSZTAŁCENIA
Lp. |
Moduły kształcenia/ Kursy |
j.m. |
Rok1 |
Rok 2 |
Rok 3 |
suma |
forma zajęć
sposób realizacji |
Suma ECTS |
Rok1 |
Rok 2 |
Rok 3 |
Uwagi |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||||||
1 |
Moduł 1. Przedmiot główny |
godz. zal |
2 sk |
2 sk |
2 ek |
2 sk |
2 sk |
2 ek |
180 |
ć. i. |
36 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
|
2 |
Moduły artystyczne: Moduł 2a. – dla doktorantów z zakresu wykonawstwa Moduł 2b. – dla doktorantów z zakresu teorii muzyki Moduł 2c. – dla doktorantów z zakresu kompozycji Moduł 2d. – dla doktorantów z zakresu dyrygentury |
|||||||||||||||||
2a |
Moduł 2a. Moduł artystyczny wykonawczy (jeden z poniższych) |
|
||||||||||||||||
|
|
godz. zal |
1 z |
1 z |
1 z |
1 z |
1 z |
1 z |
90 |
ć. i. |
12 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Zajęcia dla instrumentów klawiszowych. |
|
|
godz. zal |
1 z |
1 z |
1 z |
1 z |
1 z |
1 z |
90 |
ć. gr. |
12 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Zajęcia dla pozostałych instrumentów i wokalistów. |
2b |
Moduł 2b. Moduł artystyczny teoretyczny |
|
||||||||||||||||
|
|
szt. |
|
|
|
|
z |
|
1 |
|
6 |
|
|
|
|
6 |
|
W toku kształcenia co najmniej 12 ECTS, w tym:
|
|
|
szt. |
|
|
|
z |
|
|
2 |
|
4 |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
szt. |
|
z |
|
|
|
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
|
|
|
|
2c |
Moduł 2c. Moduł artystyczny kompozycji |
|
||||||||||||||||
|
(orkiestra symfoniczna) |
szt. |
|
|
|
|
z |
|
1 |
|
6 |
|
|
|
|
6 |
|
W toku kształcenia co najmniej 12 ECTS, w tym:
|
|
|
szt. |
|
|
|
z |
|
|
2 |
|
4 |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
szt. |
|
z |
|
|
|
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
|
|
|
|
2d |
Moduł 2d. Moduł artystyczny dyrygentury |
|
||||||||||||||||
|
|
szt. |
|
|
|
|
z |
|
1 |
|
6 |
|
|
|
|
6 |
|
W toku kształcenia co najmniej 12 ECTS, w tym:
|
|
|
szt. |
|
|
|
z |
|
|
2 |
|
4 |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
szt. |
|
z |
|
|
|
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
Moduł 3. Moduł badawczy |
|
||||||||||||||||
3a |
Metodologia badań naukowych |
godz. zal |
1 sk |
1 e |
|
|
|
|
30 |
ć. zb. |
3 |
1 |
2 |
|
|
|
|
|
3b |
Seminarium doktorskie |
godz. zal |
|
1 zs |
1 ek |
1 zs |
1 zs |
|
60 |
sem. i. |
7 |
|
1 |
2 |
2 |
2 |
|
|
3c |
Przygotowanie do obrony rozprawy doktorskiej |
|
|
|
|
|
|
z |
|
|
8 |
|
|
|
|
|
8 |
Praca samodzielna. Punkty przyznawane po złożeniu rozprawy doktorskiej |
4 |
Moduł 4. Moduł ogólnohumanistyczny (jeden kurs z poniższych) |
|
||||||||||||||||
4a |
|
|
|
|
(*) |
(*) |
|
|
(*) |
(*) |
(*) |
|
|
(*) |
(*) |
|
|
Realizacja poza uczelnią. Razem min. 4 ECTS. (*) zaliczenie, forma zajęć, liczba ECTS w zależności od jednostki przyjmującej. Punkty te nie są liczone do sumy poniżej |
4b |
|
|
|
|
(*) |
(*) |
|
|
|
|
(*) |
(*) |
|
|
||||
4c |
|
|
|
|
(*) |
(*) |
|
|
|
|
(*) |
(*) |
|
|
||||
5 |
Moduł 5. Moduł dydaktyki akademickiej |
|
||||||||||||||||
5a |
Podstawy nowoczesnej dydaktyki |
godz. zal |
1 zs |
1 e |
|
|
|
|
30 |
ć. zb. |
4 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
6 |
Moduł 6. Moduł rozwijania kompetencji zawodowych |
|
||||||||||||||||
6a |
|
godz. zal |
1 zs |
|
1 zs |
|
|
|
32 |
ć. zb. |
4 |
2 |
|
2 |
|
|
|
Do wyboru |
|
godz. zal |
1 zs |
|
1 zs |
|
|
|
32 |
ć. zb. |
4 |
2 |
|
2 |
|
|
|
||
6b |
Planowanie, promocja i realizacja projektów artystycznych
|
godz. zal |
|
|
|
|
1 zs |
1 zs |
30 |
ć. zb. |
2 |
|
|
|
|
1 |
1 |
Obowiązkowy dla wszystkich |
7 |
Moduł 7. Moduł języka obcego |
|
||||||||||||||||
7a |
Lektorat języka obcego nowożytnego |
godz. zal |
2 zs |
2 zs |
2 zs |
2 e |
|
|
120 |
ć. zb. |
8 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
|
Język do wyboru. Zależnie od wyboru i poziomu uczestników, zajęcia odbywać się mogą naprzemiennie w cyklu dwuletnim |
8 |
Moduł 8. Praktyki |
|
||||||||||||||||
8a |
Praktyka pracy eksperckiej |
godz. zal |
30 z |
|
|
|
30 |
pr. i. |
1 |
|
|
1 |
|
|
|
Szczegółowe zasady odbywania praktyk określa Regulamin Praktyk Szkoły Doktorskiej. |
||
8b |
Praktyka dydaktyki akademickiej – obserwacyjna |
godz. zal |
2 z |
|
|
|
|
|
32 |
pr. i. |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
8c |
Praktyka dydaktyki akademickiej – prowadzenie zajęć |
godz. zal |
|
2 z |
2 z |
2 z |
2 z |
2 z |
148 |
pr. i. |
10 |
|
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
|
Razem godzin zajęć dydaktycznych w AMKL |
10** |
10** |
9** |
8 |
7 |
6 |
782 |
Razem ECTS |
96 |
16 |
17 |
17 |
14 |
13 |
19 |
W zakresie wykonawstwa |
|
9** |
9** |
8** |
7 |
6 |
5 |
692 |
14 |
17 |
15 |
16 |
17 |
17 |
W zakresie teorii muzyki, kompozycji i dyrygentury |
* – uczelnia zapewnia zespół wykonawczy
** – bez godzin z kursu Praktyka pracy eksperckiej
Objaśnienia skrótów:
zs – zaliczenie ze stopniem, z – zaliczenie bez stopnia, sk – zaliczenie ze stopniem komisyjne, e – egzamin, ek – egzamin komisyjny
w. – wykład, ć. – ćwiczenia, sem. –seminarium, pr. – praktyka, i. – zajęcia indywidualne, gr. – zajęcia grupowe, zb. – zajęcia zbiorowe
- MATRYCA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
zakładane efekty
|
Przedmiot główny |
Moduł artystyczny wykonawczy |
Moduł artystyczny teoretyczny |
Moduł artystyczny kompozycji |
Moduł artystyczny dyrygentury |
Metodologia badań naukowych |
Seminarium doktorskie |
Przygotowanie do obrony |
Moduł ogólnohumanistyczny: |
Podstawy nowoczesnej dydaktyki |
Przygotowanie fizyczne i mentalne w zakresie praktyki muzycznej |
Planowanie, promocja i realizacja projektów artystycznych |
Lektorat języka obcego nowożytnego |
Praktyka pracy eksperckiej |
Praktyka dydaktyki akademickiej |
Praktyka dydaktyki akademickiej - prowadzenie zajęć |
|||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|||
WIEDZA |
|||||||||||||||||||
SD_W01 |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
|
|
x |
x |
x |
|||
SD_W02 |
x |
|
x |
|
|
x |
x |
x |
|
|
x |
|
|
x |
|
|
|||
SD_W03 |
x |
|
|
|
|
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
SD_W04 |
x |
x |
|
|
|
x |
x |
|
|
x |
|
|
|
|
|
|
|||
SD_W05 |
|
|
|
|
|
x |
x |
|
|
|
|
|
|
x |
x |
x |
|||
SD_W06 |
|
|
|
|
|
x |
x |
|
|
|
|
x |
|
|
|
|
|||
SD_W07 |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
x |
x |
|
|
|
|
|||
SD_W08 |
|
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
|
|
|||
SD_W09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|||
SD_W10 |
|
|
x |
|
|
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|||
SD_W11 |
|
|
|
|
|
x |
|
|
x |
|
|
x |
|
|
|
|
|||
SD_W12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
x |
|
|
|
|
|||
UMIEJĘTNOŚCI |
||||||||||||||||
SD_U01 |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
SD_U02 |
x |
|
x |
x |
x |
x |
|
|
|
x |
|
|
|
x |
|
x |
SD_U03 |
x |
x |
x |
x |
x |
|
x |
x |
|
|
x |
|
|
|
|
x |
SD_U04 |
|
|
x |
|
|
|
x |
|
|
|
|
|
|
x |
x |
|
SD_U05 |
|
|
x |
x |
x |
|
x |
|
|
x |
|
x |
|
|
|
|
SD_U06 |
|
|
x |
|
|
|
|
x |
|
|
|
|
x |
|
|
x |
SD_U07 |
|
|
x |
|
|
|
x |
|
|
|
x |
x |
|
|
|
|
SD_U08 |
|
|
x |
x |
|
x |
x |
|
x |
|
|
|
|
|
|
|
SD_U09 |
|
|
x |
|
|
x |
x |
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
SD_U10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
SD_U11 |
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
x |
x |
x |
|
|
|
SD_U12 |
|
x |
|
|
x |
|
|
|
|
x |
x |
|
x |
|
|
x |
SD_U13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
x |
x |
|
|
|
x |
SD_U14 |
x |
|
x |
x |
x |
|
x |
|
|
|
x |
x |
|
|
|
|
SD_U15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
|
x |
x |
KOMPETENCJE SPOŁECZNE |
||||||||||||||||
SD_K01 |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
SD_K02 |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
|
x |
x |
|
|
x |
|
SD_K03 |
|
|
|
|
|
x |
x |
|
x |
x |
|
|
|
|
|
|
SD_K04 |
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
|
x |
|
|
|
|
|
SD_K05 |
|
x |
x |
|
|
x |
x |
|
x |
x |
|
|
|
|
x |
|
SD_K06 |
|
|
|
|
|
x |
|
|
x |
x |
|
|
|
|
|
x |
SD_K07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
x |
|
x |
SD_K08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
x |
|
|
|
|
SD_K09 |
|
|
x |
x |
x |
x |
x |
|
x |
|
|
|
|
|
|
|