PDFZarządzenie Nr 43/2020 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 1 października 2020 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 36/2019 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 19 lipca 2019 r. w sprawie określenia składu zespołu projektowego do realizacji zadań wynikających z umowy o dofinansowanie projektu pod nazwą „Zintegrowany program rozwoju Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu” oraz zadań osób wchodzących w skład tego zespołu (513,92KB)
PDFZałącznik do Zarządzenia Nr 43/2020 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 1 października 2020 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 36/2019 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 19 lipca 2019 r. w sprawie określenia składu zespołu projektowego do realizacji zadań wynikających z umowy o dofinansowanie projektu pod nazwą „Zintegrowany program rozwoju Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu” oraz zadań osób wchodzących w skład tego zespołu (2,59MB)
Zarządzenie Nr 43/2020
Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
z dnia 1 października 2020 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 36/2019 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 19 lipca 2019 r. w sprawie określenia składu zespołu projektowego do realizacji zadań wynikających z umowy o dofinansowanie projektu pod nazwą „Zintegrowany program rozwoju Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu” oraz zadań osób wchodzących w skład tego zespołu.
Na podstawie art. 23 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2020, poz. 85 z późn. zm.) oraz § 10 ust. 1 Statutu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu stanowiącego Załącznik do Uchwały nr 34/2019 Senatu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 11 września 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu zarządzam, co następuje:
§ 1
Zmienia się Zarządzenie nr 36/2019 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 19 lipca 2019 r. w sprawie określenia składu zespołu projektowego do realizacji zadań wynikających z umowy o dofinansowanie projektu pod nazwą „Zintegrowany program rozwoju Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu” oraz zadań osób wchodzących w skład tego zespołu, w ten sposób, iż załącznik do Zarządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie niniejszego zarządzenia powierza się Kanclerzowi Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Wrocław, 1 października 2020 r.
Załącznik do Zarządzenia Nr 43/2020 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 1 października 2020 r. w sprawie określenia składu zespołu projektowego do realizacji zadań wynikających z umowy o dofinansowanie projektu pod nazwą „Zintegrowany program rozwoju Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu” oraz zadań osób wchodzących w skład tego zespołu.
.
SKŁAD ZESPOŁU PROJEKTOWEGO i ZADANIA JEGO CZŁONKÓW
do realizacji zadań wynikających z umowy o dofinansowanie projektu
„Zintegrowany program rozwoju Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu”.
I. NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZADAŃ POD WZGLĘDEM ADMINISTRACYJNYM I ROZLICZENIOWYM
Kierownik projektu: mgr inż. Danuta Koprowska – Pasieka – Kanclerz Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
- ustalanie podziału prac w projekcie;
- zarządzanie zespołem projektowym;
- nadzór nad wydatkowaniem środków;
- zatwierdzanie regulaminów i wzorów dokumentów;
- zatwierdzanie sprawozdań okresowych;
- podejmowanie bieżących decyzji.
|
II. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA REALIZACJĘ ZADAŃ POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM
|
Osoba odpowiedzialna
|
Zakres odpowiedzialności lub funkcja
|
Opis zakresu prac
|
dr hab. Olga Ksenicz
|
Koordynator Zadania nr 1
|
- koordynacja prac i nadzór nad uruchomieniem nowego zakresu (dawniej specjalności) pn. „Śpiew historyczny” na kierunku Wokalistyka (studia II stopnia)
- ustalenie (w porozumieniu z Dziekanem) programu i planów nowego zakresu (dawniej specjalności) pn. „Śpiew historyczny” na kierunku Wokalistyka (studia II stopnia)
- weryfikacja zgodności uzyskanych efektów uczenia się z polską ramą kwalifikacji;
- określenie kompetencji absolwenta;
- rekomendowanie wykładowców i nadzór nad ich pracą;
- udział w części merytorycznej zamówień publicznych dot. Zadania 1 (zebranie ofert, oszacowanie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia);
- opiniowanie dokumentacji projektowej dot. zadania 1 pod względem merytorycznym;
- przekazywanie koordynatorowi administracyjnemu informacji do sprawozdań okresowych (w części merytorycznej);
- współpraca z koordynatorem administracyjnym przy sporządzaniu dokumentacji projektowej;
- inne prace związane z zakresem merytorycznym Zadania 1.
|
mgr inż. Kamil Biedrzycki
|
Koordynator Zadania nr 2 w zakresie warsztatów z produkcji muzycznej z elementami realizacji dźwięku
|
- ustalenie zakresu bilansu kompetencji dla uczestników projektu we współpracy z pozostałymi koordynatorami Zadania 2;
- udział w części merytorycznej zamówień publicznych dot. Zadania 2, w części dot. produkcji muzycznej z elementami realizacji dźwięku (zebranie ofert, oszacowanie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia);
- ustalenie zasad realizacji szkoleń (harmonogram szkoleń, nadzór nad kwalifikowalnością uczestników);
- rekrutacja uczestników;
- nadzór nad przebiegiem szkoleń, warsztatów i wizyt studyjnych;
- kontakt z ekspertami prowadzącymi warsztaty i szkolenia;
- monitorowanie karier w kontekście wskaźników określonych dla projektu;
- opiniowanie dokumentacji projektowej dot. zadania 2 (w części dot. produkcji muzycznej) pod względem merytorycznym;
- przekazywanie informacji koordynatorowi administracyjnemu do sprawozdań okresowych (w części merytorycznej);
- współpraca z koordynatorem administracyjnym przy sporządzaniu dokumentacji projektowej;
- inne prace związane z zakresem merytorycznym Zadania 2.
|
mgr Joanna Marszałek
|
Koordynator Zadania nr 2 w zakresie warsztatów z organizacji i produkcji wydarzeń artystycznych
|
- ustalenie zakresu bilansu kompetencji dla uczestników projektu we współpracy z pozostałymi koordynatorami Zadania 2;
- udział w części merytorycznej zamówień publicznych dot. Zadania 2 w części dot. organizacji i produkcji wydarzeń artystycznych (zebranie ofert, oszacowanie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia);
- ustalenie zasad realizacji szkoleń (harmonogram szkoleń, nadzór nad kwalifikowalnością uczestników);
- rekrutacja uczestników;
- nadzór nad przebiegiem szkoleń, warsztatów i wizyt studyjnych;
- kontakt z ekspertami prowadzącymi warsztaty;
- monitorowanie karier w kontekście wskaźników określonych dla projektu;
- opiniowanie dokumentacji projektowej dot. zadania 2 (w części dot. produkcji wydarzeń artystycznych) pod względem merytorycznym;
- przekazywanie informacji koordynatorowi administracyjnemu do sprawozdań okresowych (w części merytorycznej);
- współpraca z koordynatorem administracyjnym przy sporządzaniu dokumentacji projektowej;
- inne prace związane z zakresem merytorycznym Zadania 2.
|
mgr Irena Wolniewska
|
Koordynator Zadania nr 2 w zakresie szkoleń z przedsiębiorczości i szkoleń z praw autorskich
|
- ustalenie zakresu bilansu kompetencji dla uczestników projektu we współpracy z pozostałymi koordynatorami Zadania 2;
- udział w części merytorycznej zamówień publicznych dot. Zadania 2, w części dot. szkoleń z przedsiębiorczości i szkoleń z praw autorskich (zebranie ofert, oszacowanie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia);
- ustalenie zasad realizacji szkoleń (harmonogram szkoleń, nadzór nad kwalifikowalnością uczestników);
- rekrutacja uczestników;
- nadzór nad przebiegiem szkoleń i warsztatów;
- kontakt z ekspertami prowadzącymi warsztaty i szkolenia;
- monitorowanie karier w kontekście wskaźników określonych dla projektu;
- opiniowanie dokumentacji projektowej dot. zadania 2 (szkoleń z przedsiębiorczości i szkoleń z praw autorskich) pod względem merytorycznym;
- przekazywanie informacji koordynatorowi administracyjnemu do sprawozdań okresowych (w części merytorycznej);
- współpraca z koordynatorem administracyjnym przy sporządzaniu dokumentacji projektowej;
- inne prace związane z zakresem merytorycznym Zadania 2.
|
mgr inż. Łucja Hartleb
|
Koordynator Zadania nr 3
|
- ustalenie szczegółowej listy i formy szkoleń/studiów podyplomowych dla kadry dydaktycznej, administracyjnej i zarządzającej;
- ustalenie zasad realizacji szkoleń (harmonogram szkoleń, nadzór nad kwalifikowalnością uczestników);
- rekrutacja uczestników;
- nadzór nad przebiegiem szkoleń;
- kontakt z ekspertami prowadzącymi szkolenia;
- monitorowanie karier w kontekście wskaźników określonych dla projektu;
- opiniowanie dokumentacji projektowej dot. zadania 3 pod względem merytorycznym;
- przekazywanie informacji koordynatorowi administracyjnemu do sprawozdań okresowych (w części merytorycznej);
- współpraca z koordynatorem administracyjnym przy sporządzaniu dokumentacji projektowej;
- inne prace związane z zakresem merytorycznym Zadania 3.
|
Adam Tomal
|
Koordynator Zadania nr 4
|
- określenie harmonogramu prac i szczegółowego zakresu zadań realizowanych przez poszczególne komórki uczelni w związku z wdrożeniem narzędzi informatycznych;
- udział w części merytorycznej zamówień publicznych dot. Zadania 4 (zebranie ofert, oszacowanie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia);
- opiniowanie dokumentacji projektowej dot. zadań 4 pod względem merytorycznym;
- przekazywanie koordynatorowi administracyjnemu informacji do sprawozdań okresowych (w części merytorycznej);
- współpraca z koordynatorem administracyjnym przy sporządzaniu dokumentacji projektowej;
- inne prace związane z zakresem merytorycznym Zadania 4.
|
III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA REALIZACJĘ ZADAŃ POD WZGLĘDEM ADMINISTRACYJNYM I ROZLICZENIOWYM
Osoba odpowiedzialna
|
Zakres odpowiedzialności lub funkcja
|
Opis zakresu prac
|
Tomasz Bąkowski
|
Koordynator administracyjny
|
- nadzór nad rekrutacją uczestników prowadzoną przez koordynatorów realizujących zadania;
- opracowanie formularzy/dokumentacji we współpracy z koordynatorami zadań;
- opracowanie raportów podsumowujących we współpracy z koordynatorami zadań;
- działania informacyjno-promocyjne projektu.
|
Monitoring projektu
|
- monitoring i pomiar wskaźników realizacji projektu;
- prowadzenie dokumentacji projektu zgodnie z zasadami realizacji projektów z EFS i wytycznymi wydatków;
- obsługa systemu SL 2014;
- kontakt z IP;
- udział w kontrolach projektu.
|
Obsługa finansowa projektu
|
- obsługa finansowa projektu;
- monitoring wydatków;
- sprawozdawczość pod względem finansowym projektu;
- składanie wniosków o płatność;
- współpraca z księgowością.
|