Zarządzenie Nr 72/2020 z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Zarządzenie Nr 72/2020 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu (754,32KB)
Załącznik do Zarządzenia Nr 72/2020 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu (573,16KB)
Zarządzenie Nr 72/2020
Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
z dnia 17 grudnia 2020 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 351 z późn. zm.) oraz art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 85 z późn. zm.) oraz § 10 ust. 3 pkt 2 Statutu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu zarządzam, co następuje:
§ 1
Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji okresowej produktów gotowych w Wydawnictwie Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, za które odpowiedzialna jest Pani Inez Kropidło.
§ 2
Inwentaryzacji należy dokonać drogą spisu ich ilości z natury.
§ 3
Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1) Anna Kata - przewodniczący
2) Anna Smoleń - członek
3) Krzysztof Głowacz - członek
§ 4
1. Składniki majątku wymienione w § 1 należy spisać na arkuszach spisu z natury.
2. Arkusze spisowe pobierze przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej w Kwesturze w terminie od dnia 30 grudnia 2020 r.
§ 5
Inwentaryzację należy przeprowadzić w terminie od 4 do 8 stycznia 2021 r. według stanu na dzień 31.12.2020 r.
§ 6
Przeprowadzenie inwentaryzacji produktów gotowych należy udokumentować w formie protokołu, którego wzór określa załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 7
Zobowiązuję komisję inwentaryzacyjną do:
1) przeprowadzenia spisu z natury przy czynnym udziale osoby odpowiedzialnej,
2) przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w wewnętrznych przepisach Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu,
3) dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,
4) sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,
5) przekazania kompletnej dokumentacji spisowej do Kwestury w terminie trzech dni roboczych po zakończeniu spisu.
§ 8
Wykonanie zarządzenia powierzam Kwestorowi Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.
§ 9
Zarządzenie niniejsze wchodzi w życie z dniem wydania.
Wrocław, 17 grudnia 2020 r.
Załącznik do Zarządzenia Nr 72/2020 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego
we Wrocławiu z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
.......................................................
(Nazwa jednostki – pieczęć)
Protokół z rozliczenia wyników inwentaryzacji
Komisja Inwentaryzacyjna w składzie:
1. ………………………… – przewodniczący
2. ……………………….. – członek
3. ……………………….. – członek
na posiedzeniu w dniu………….... dotyczącym inwentaryzacji okresowej produktów gotowych w Wydawnictwie Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu (Zarządzenie Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego
we Wrocławiu Nr ……………..…………………………...), przeprowadzonej w okresie od ………………. do …………….. r. według stanu na dzień ………………….., dokonała następującego rozliczenia:
1. Ustalony stan ewidencyjny:
Produkty gotowe (konto księgowe – 600) |
- ……………… zł |
|
|
2. Ustalony stan wg spisu z natury:
Produkty gotowe |
- ………………. zł |
|
|
3. Rozliczenie wyników inwentaryzacji:
1) niedobory ogółem – ..………… zł
3) nadwyżki ogółem – ………….. zł
Wyceny produktów gotowych dokonała i rozliczenie sporządziła
………………
Podpis
4. Komisja Inwentaryzacyjna po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego co następuje:
……………………………………………………............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
………………………………………………
(podpis przewodniczącego komisji)
1. ..............................................
2. ..............................................
(podpisy członków komisji)
Opinia radcy prawnego:
..................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................
........................................ ...................................
(data) (podpis)
Opinia głównego księgowego:
..................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................
........................................ ...................................
(data) (podpis)