Zarządzenie nr 76/2020 z dnia 29 grudnia 2020 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Zarządzenie Nr 76/2020 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 29 grudnia 2020 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu (889,43KB)
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 76/2020 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 29 grudnia 2020 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu (338,43KB)
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 76/2020 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 29 grudnia 2020 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu (300,73KB)
Zarządzenie nr 76/2020
Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
z dnia 29 grudnia 2020 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 351 z późn. zm.), art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 85 z późn. zm.) oraz § 10 ust. 3 pkt 2 Statutu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu stanowiącego Załącznik do Uchwały nr 34/2019 Senatu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 11 września 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu zarządzam, co następuje:
§ 1
Przeprowadzić inwentaryzację aktywów i pasywów Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu w drodze weryfikacji sald przez komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:
1) Łucja Hartleb-Kwasek - przewodnicząca;
2) Marek Gumienny - członek;
3) Lucyna Gąssowska - członek;
4) Adriana Wróblewska - członek;
5) Magdalena Kowalczyk - członek.,
§ 2
Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31 grudnia 2020 r.
§ 3
Inwentaryzacja obejmuje:
1) należności i zobowiązania,
2) środki pieniężne na rachunkach bankowych,
3) środki trwałe w budowie,
4) rozrachunki publiczno – prawne, z pracownikami, z Urzędem Skarbowym, pozostałe,
5) rozliczenia międzyokresowe,
6) fundusze,
7) rozliczenia międzyokresowe przychodów,
8) druki ścisłego zarachowania.
§ 4
1. Inwentaryzację aktywów wymienionych w § 3 pkt 1 obejmujących należności, należy przeprowadzić w drodze uzyskania potwierdzenia sald od kontrahentów.
2. Inwentaryzację aktywów finansowych wymieniony w § 3 pkt 2 dotyczących środków pieniężnych zgromadzony na rachunku, należy przeprowadzić w drodze uzyskania potwierdzenia sald posiadanych rachunków.
3. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w § 3 pkt. 3-7 należy przeprowadzić w drodze weryfikacji dokumentów poprzez porównanie danych zawartych w księgach rachunkowych z danymi wynikającymi z dokumentów źródłowych.
§ 5
Przeprowadzenie inwentaryzacji aktywów i pasywów należy udokumentować w formie protokołu, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 6
Inwentaryzację druków ścisłego zarachowania należy przeprowadzić drogą spisu z natury i udokumentować w formie protokołu stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 7
Zobowiązuję komisję do:
1) przeprowadzenia inwentaryzacji i przestrzegania obowiązujących przepisów o inwentaryzacji;
2) dokonania ostatecznego ustalenia stanu aktywów i pasywów.
§ 8
Członków komisji są odpowiedzialni za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 9
Nadzór nad inwentaryzacją powierzam Kwestorowi Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.
§ 10
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Wrocław, 29 grudnia 2020 r.
Załącznik nr 1 do Zarządzenia 76/2020 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 29 grudnia 2020 r.
Protokół inwentaryzacji aktywów i pasywów
- Na dzień 31.12.2020 r. dokonano inwentaryzacji drogą weryfikacji sald następujących aktywów i pasywów:
Lp. |
Symbol konta |
NAZWA KONTA |
STAN KONTA |
RÓŻNICE |
||||
Przed weryfikacją |
Po weryfikacji |
|||||||
Wn |
Ma |
Wn |
Ma |
Wn |
Ma |
|||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Weryfikację przeprowadzili:
- przewodnicząca - ………………..
- członek - ………………………….
- członek -………………………….
- członek -…………………………
- członek- …………………………
Wocław, ………………………….
Załącznik nr 2 do Zarządzenia 76/2020 Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu z dnia 29 grudnia 2020 r.
Protokół inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania
Inwentaryzacja druków ścisłego zarachowania drogą spisu z natury została przeprowadzona w dniu …. przez:
- …………………………………….
- …………………………………….
- …………………………………….
w obecności osoby odpowiedzialnej za gospodarkę drukami.
W toku inwentaryzacji spisano następujące druki:
L.p. |
Nazwa druku |
Seria i nr |
Ilość |
Uwagi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stwierdzono różnicę między stanem faktycznym i stanem ewidencyjnym w odniesieniu
do: …………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………
podpis osoby odpowiedzialnej za gospodarkę drukami
- ……………………………………………
- ……………………………………………
- …………………………………………….
podpisy osób uczestniczących w inwentaryzacji
Wrocław, ……………………………