01.06.2021 r. - Postępowanie na dostosowanie strony internetowej pod adresem www.amuz.wroc.pl do standardów dostępności Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1), zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848).
01.06.2021 r. - Postępowanie na dostosowanie strony internetowej pod adresem www.amuz.wroc.pl do standardów dostępności Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1), zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848). (2,08MB)
Formularz oferty (40,48KB)
Załącznik nr 1 do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848). (776,26KB)
09.07.2021 r. - Unieważnienie postępowania (315,11KB)
Wrocław, 01.06.2021 r.
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu zaprasza do złożenia oferty dotyczącej zamówienia publicznego, obejmującego dostosowanie obecnej strony internetowej Akademii: www.amuz.wroc.pl do standardów dostępności WCAG 2.1.
- Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie strony internetowej pod adresem www.amuz.wroc.pl do standardów dostępności Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1), zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848). Ponadto dostosowanie strony internetowej będzie obejmowało zapewnienie spełnienie przez stronę wymogów określonych przepisami art. 8 ust. 2 pkt 2, art. 10 ww. ustawy oraz zgodności deklaracji dostępności zamieszczonej na stronie z dokumentem pn. „Warunki techniczne publikacji oraz struktura dokumentu elektronicznego Deklaracji Dostępności”, który Ministerstwo Cyfryzacji opublikowało pod adresem: https://mc.bip.gov.pl/objasnienia-prawne/warunki-techniczne-publikacji-oraz-struktura-dokumentu-elektronicznego-deklaracji-dostepnosci.html.
- Zamówienie obejmuje:
1) dostosowanie strony internetowej pod adresem www.amuz.wroc.pl do standardów dostępności WCAG 2.1 określonych w ww. ustawie,
w szczególności:
a) wdrożenia przedstawionych zaleceń na poziomie AAA,
b) wdrożenie czterech różnych kontrastów dla osób słabo widzących;
c) opracowania deklaracji dostępności, której edycja będzie możliwa dla Zamawiającego,
2) szkolenie dla redaktorów strony w zakresie administrowania stroną zgodnie ze standardami dostępności WCAG 2.1.
- Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali minimum 3 usługi polegające na wdrożeniu standardów dostępności innych stron internetowych. Wykonawca w Formularzu oferty przedstawi wykaz ww. usług wraz linki do stron przedstawionych w wykazie,
2) zapewnią do realizacji zamówienia osobę posiadającą doświadczenie we wdrożeniu standardów dostępności stron internetowych dla podmiotów publicznych – minimum 3 usługi. Wykonawca w Formularzu oferty przedstawi wykaz ww. usług oraz linki do stron przedstawionych w wykazie.
- Termin realizacji zamówienia
Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie 6 tygodni od dnia udzielania zamówienia.
- Sposób obliczenia ceny
Cena brutto zaproponowana przez Wykonawcę obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Kryteria oceny ofert
- W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. |
Cena ( C ) |
70% |
70 punktów |
2. |
Doświadczenie osoby (D) |
30% |
30 punktów |
1) Sposób obliczenia punktacji w kryterium „Cena” (C):
Zamawiający porówna ceny podane w Formularzu oferty.
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta o najniższej cenie, pozostałe proporcjonalnie mniej, obliczone według wzoru:
Cmin
C = --------- x 70% x 100
CB
C – wartość punktowa ceny
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ofert
CB – cena badanej oferty
2) Doświadczenie osoby
Zamawiający przyzna 3 punkty, za każdą (powyżej 3) wykazaną usługę wdrożenia dostępności stron internetowych dla podmiotów publicznych - nie więcej niż 30 punktów.
- Wynik oceny kryterium zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Ocena końcowa oferty: Ok = C + D
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, przez co należy rozumieć ofertę, która otrzyma łącznie największą ilość punktów w kryterium cena i w kryteriach pozacenowych.
- Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
- Miejsce i termin składania ofert
- Ofertę należy przesłać na adres mailowy: karolina.mazurkiewicz@amkl.edu.pl, w terminie do 18.06.2021 r.
- Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu na składanie ofert.
- Wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty Formularza oferty, który stanowi załącznik do Zapytania Ofertowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, w tym do zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub w całości bez podania przyczyny.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł oraz zamówień, o których mowa w art. 11 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (dalej: Postępowanie) z dniem wysłania oferty na adres Zamawiającego wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1 z późn.zm.) i oświadczają, że zostali poinformowani, iż:
1) administratorem danych osobowych zawartych w przesłanym zgłoszeniu jest Zamawiający tj. Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II nr 2, 50-043 Wrocław,
2) dane osobowe przetwarzane będą do celów związanych z przeprowadzeniem niniejszego Postępowania i będą udostępniane na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów, w szczególności na podstawie art.2 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2176),
3) posiadają prawo dostępu do treści swoich danych, i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
4) podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości ubiegania się o udział w Postępowaniu,
5) podane dane będą przetwarzane m.in. na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i zgodnie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1 z późn.zm.),
6) dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz.2019) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, zaś umowy zawarte w wyniku postępowania jeżeli czas ich trwania przekracza 4 lata Zamawiający przechowuje je przez cały czas trwania umowy, lub przez okres niezbędny do realizacji czynności związanych z jego rozliczeniem i archiwizacją zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami,
7) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Akademii: adres - Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu pl. Jana Pawła II nr 2 (pok. 022), 50-043 Wrocław, adres e-mail - iod@amkl.edu.pl,
8) mają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
Ponadto informujemy, iż treść złożonej oferty podlega udostępnieniu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2176).
Załączniki:
- Formularz oferty.
- Załącznik nr 1 do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848).