23.08.2021 - Kwestor
23.08.2021 - Kwestor (788,61KB)
Klauzula informacyjna rodo (243,60KB)
DK-1100-13/21
Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
zatrudni na stanowisko:
kwestora
Główne zadania:
- pełnienie funkcji głównego księgowego Akademii,
- zapewnienie prawidłowości gospodarki finansowej i sprawozdawczości finansowej,
- prowadzenie rachunkowości Akademii zgodnie z ustawą o rachunkowości, ustawą o finansach publicznych i innymi obowiązującymi przepisami i zasadami,
- opracowywanie i nadzór nad wykonaniem planu rzeczowo-finansowego Akademii,
- zapewnienie stabilności finansowej Akademii oraz efektywnego gospodarowania środkami finansowymi uczelni,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu Akademii,
- prowadzenie rozliczeń publiczno-prawnych Akademii,
- bieżący nadzór oraz stała analiza sytuacji finansowej Akademii,
- organizowanie i prowadzenie kontroli finansowej,
- przygotowywanie prognoz i analiz finansowych, opinii oraz informacji zarządczych,
- organizacja, nadzór, kontrola i doskonalenie obiegu dokumentów finansowo-księgowych, w tym dokumentów płacowych,
- nadzorowanie i koordynowanie pracy Kwestury,
- współpraca z audytorami i instytucjami nadzorującymi działalność Akademii.
Wymagania:
- wymagania określone w art. 54 ust. 2 pkt 1-4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 305, z późn. zm.),
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, co najmniej magisterskie,
- udokumentowany, co najmniej 8-letni staż pracy na stanowiskach związanych
z rachunkowością, w tym minimum 4-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych lub samodzielnych, - znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych i rachunkowości,
- znajomość przepisów prawa regulującego szkolnictwo wyższe i naukę,
- znajomość przepisów prawa pracy, podatkowego, prawa ubezpieczeń społecznych i zasiłków,
- wysokie zdolności analityczne,
- umiejętność planowania przedsięwzięć z wykorzystaniem środków finansowych krajowych i zagranicznych,
- umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
- wysokie zdolności interpersonalne, w tym umiejętność zarządzania zespołem.
Mile widziane:
- doświadczenie w prowadzeniu księgowości i finansów uczelni publicznej lub innej jednostki sektora finansów publicznych lub współpracy z uczelnią publiczną w zakresie zagadnień związanych z zarządzaniem finansami,
- doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych,
- znajomość programów ERP,
- znajomość języka angielskiego,
- innowacyjność w działaniu i otwartość na zmiany,
- umiejętności jasnego i komunikatywnego przekazu.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II nr 2, 50-043 Wrocław lub kadry@amkl.edu.pl w terminie do 30 sierpnia 2021 r.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Wrocław, 23 sierpnia 2021 r.